AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Kanskje de må kjempe imot lysten? Hva med å slippe seg løs og ta livet som det faller seg? Anonymkode: 9f082...980
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 I grunn er ikke de fleste så opptatt av homofili, nei, men noen mennesker som står utenfor er ganske opptatt av kristnes holdninger til homofili. Anonymkode: 92db4...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de må kjempe imot lysten? Hva med å slippe seg løs og ta livet som det faller seg? Anonymkode: 9f082...980 De er opptatt av det fordi det i følge deres tro er synd, enkelt og greit. Ellers virker det jo som at ateistene er mer opptatt av det ut i fra trådene som har blitt startet her de siste dagene. Anonymkode: 796ab...918 1
L'amie Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Jeg sier meg enig med ab...0a4 at de ikke nødvendigvis er så opptatt av homofili, men at folk som ikke er kristne stadig tar opp kristnes holdninger til homofili. Personlig skulle jeg ønske folks tanker om kristne ble formet av deres vennskap og kjennskap til kristne, i stedet for at ikke-kristne sprer sine fordommer om kristne. Jeg sier ikke at det alltid er sånn, men jeg har inntrykk av at det ofte skjer. Det fører til et helt forvrengt bilde av hva det vil si å være kristen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Veldig enig med det noen andre sier her. Noen er ekstremt opptatte av hva de tror kristne tenker. Det kan virke som om det mangler fundamental forståelse av hva det vil si å være en kristen. Nei, de aller aller færreste av oss kristne tror at jorda ble skapt på 7 dager og at den er 6000 år gammel. Slike påstander ble kristne aldri møtt med før. Nå skjer det stadig oftere. Tror vi får skylde på skolegangen. Anonymkode: 11893...b5c 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: I grunn er ikke de fleste så opptatt av homofili, nei, men noen mennesker som står utenfor er ganske opptatt av kristnes holdninger til homofili. Anonymkode: 92db4...0a4 Så enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå