Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På fredag så dro jeg innom frisøren og ville få noen striper i håret. Hun bestemte seg for å ta dette med hette, og foreslo også å farge håret nederst sånn at det ble «ombre» effekt.  Der og da så det bra ut og hun sa at det gulskjøret ville gi seg. 

Men nå er jeg så misfornøyd, etterveksten min ser jo helt forjævlig ut allerede, jeg har ikke grått hår men det ser ut som om jeg har det helt ved hodebunnen, håret nederst har masse gultskjær i seg og på midten så er det et snev av oransje skjær.  

Betalte 1500kr for det men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre 😥😥

Anonymkode: 8494f...871

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med noe råd om hva jeg burde forvente og hva jeg eventuelt kan gjøre fremover? 

Skrevet

Da jeg var misfornøyd sist ringte jeg frisøren, sa jeg var misfornøyd og hvorfor (var misfornøyd med fargen som var veldig gulaktig og balayageeffekten var dårlig gjort). Da fikk jeg komme tilbake. De ordnet opp i det, men jeg måtte betale for hårfargen. Noe jeg egentlig ikke syntes var rett siden det var de som ikke hadde gjort en god nok jobb. Men orket ikke å diskutere. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, mintgrønn skrev:

Da jeg var misfornøyd sist ringte jeg frisøren, sa jeg var misfornøyd og hvorfor (var misfornøyd med fargen som var veldig gulaktig og balayageeffekten var dårlig gjort). Da fikk jeg komme tilbake. De ordnet opp i det, men jeg måtte betale for hårfargen. Noe jeg egentlig ikke syntes var rett siden det var de som ikke hadde gjort en god nok jobb. Men orket ikke å diskutere. 

Kvier meg veldig for å ringe dit men vet at jeg er nødt til det om jeg vil ha noe endring uten å måtte betale det samme hos noen andre. 

Det er en utenlandsk frisør og hun som eier salongen som farget håret mitt. Men det har vel kanskje ikke så mye å si? Må de ikke ordne på det uansett? Hva betalte du for fargen?

Skrevet

Sist jeg var misfornøyd hos frisøren ringte jeg og forklarte situasjonen og fikk ny time. Dette var kun klipp, men jeg betalte ingenting og frisøren sa tusen takk for at jeg sa fra så hun fikk rettet opp i det. Si fra!

• Liker 1
Skrevet

Jeg betalte 250kr fir fargen. Jeg syns hele situasjonen var så fæl så jeg hadde ikke lyst å si noe mer om prisen, ville bare få det fikset. De var veldig takknemlige for at jeg sa ifra, at de vil ha tilfredse kunder og vil jo gjerne at jeg kommer tilbake. Ring så fort som mulig du, og bli ferdig med det😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...