SoWhat? Skrevet 1. april 2019 #21 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Vanlig fyr skrev: Beklager, det tenkte jeg faktisk ikke på. Så korttenkt av meg Hehe. Det var bare tanken som slo meg.
Gjest theTitanic Skrevet 1. april 2019 #22 Skrevet 1. april 2019 29 minutter siden, Vanlig fyr skrev: Litt synd egentlig, hadde vært greit å vite om folk som lyver på seg ting og tang 😙 Jada. Underholdende uten tvil, men kjipt for den som har lagt ut om sine mest intime og pinlige problemer. Du har kanskje ikke slike, vanlig fyr?
Gjest Vanlig fyr Skrevet 1. april 2019 #23 Skrevet 1. april 2019 Just now, theTitanic said: Jada. Underholdende uten tvil, men kjipt for den som har lagt ut om sine mest intime og pinlige problemer. Du har kanskje ikke slike, vanlig fyr? Joda, en god del.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #24 Skrevet 1. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange tråder er det nødvendig å opprette på dette temaet? Ris og Ros har en tråd, skråblikk har en tråd opprettet like over midnatt, og nå også denne? Tipper de på bakrommet sitter og ler av folks bekymringer.... Noen tror at varselet om Rampelyset er en aprilsspøk, det betviler jeg. Rampelyset ble stengt i juleferien, og blir nok også stengt i påsken. Jeg har sett skrevet, fra dem på bakrommet, at rampelyset er så tidkrevende at de stengte rommet på grunn av kapasitetsproblemer. Det merkelige er at i andre sammenhenger så er det ab på aktuelt og sosial prat som er mest tidkrevende å moderere. Sistnevnte forum har imidlertid aldri blitt stengt grunnet kapasitetsproblemer mht ab sine regelbrudd på disse forumene. Verdt å merke seg. Anonymkode: a0666...455 Ja igjen , sitter du og ni-leser på forumet dagen lang i motsetning Til meg som så dette varselet akkurat da jeg kikket innom kg- kan jeg skjønne du blir plaget av spam. Anonymkode: 851a0...2d9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #25 Skrevet 1. april 2019 Bekreftet aprilspøk Anonymkode: 333ea...aee 5
Rotemor Skrevet 1. april 2019 #26 Skrevet 1. april 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så det «varselet» for et øyeblikk siden. Anonymkode: 851a0...2d9 Du, ja... Poenget mitt var at du ikke stoppet opp og tenkte at andre kanskje hadde sett det før deg! Impulsiv av deg mao😉
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #27 Skrevet 2. april 2019 Ja, sikkert. Går aldri på aprilspøker. Anonymkode: d83ba...004
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #28 Skrevet 2. april 2019 Er jo anonym til tross for brukernavnet. Og bruker dere privat mail for å opprette bruker? 😳 Det hadde jeg aldri gjort.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #29 Skrevet 2. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sikkert. Går aldri på aprilspøker. Anonymkode: d83ba...004 Neida. Det er jo ok å komme med på en 2 april. Anonymkode: 2d23c...bec
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #30 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Er jo anonym til tross for brukernavnet. Og bruker dere privat mail for å opprette bruker? 😳 Det hadde jeg aldri gjort. Bruker du andre sin mail? Anonymkode: 2d23c...bec 3
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #31 Skrevet 2. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du andre sin mail? Anonymkode: 2d23c...bec Nei, men ikke min private. Har flere mailadresser.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #32 Skrevet 2. april 2019 10 minutter siden, NotYou skrev: Nei, men ikke min private. Har flere mailadresser. Om du bruker din egen, er det vel din private samme hvor mange adresser du har. Anonymkode: 2d23c...bec 5
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #33 Skrevet 2. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du bruker din egen, er det vel din private samme hvor mange adresser du har. Anonymkode: 2d23c...bec Aliasnavn, så ingen link til meg og min privatbrukte mail.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #34 Skrevet 2. april 2019 19 minutter siden, NotYou skrev: Aliasnavn, så ingen link til meg og min privatbrukte mail. Din mail likefullt, altså din private. Anonymkode: 2d23c...bec
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #35 Skrevet 2. april 2019 (endret) Ja, selvfølgelig er den min mail siden jeg har opprettet den, men selve mailen er bare en aliasmail. Kunne vært navnet Ketchup Speil som eide mailadressen. Jeg lager meg ikke bruker på et forum med min privatBRUKTE mail, men med min privatFALSKE mail om du skjønner hva jeg mener nå. Det tror jeg nemlig at du gjør. Endret 2. april 2019 av NotYou
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #36 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Wow, det sitter langt inne Ja, selvfølgelig er den min mail siden jeg har opprettet den, men selve mailen er bare en aliasmail. Kunne vært navneg Ketchup Speil som eide mailadressen. Jeg lager meg ikke bruker på et forum med min privatBRUKTE mail, men med min privatFALSKE mail om du skjønner hva jeg mener nå. Det tror jeg nemlig at du gjør. Jeg poengterer bare at alle dine mailadresser er dine private mailer. Det er ingen andre sine, ergo er det dine private. Det er bare det jeg mener når du spør om folk bruker sin private mail til dette. Anonymkode: 2d23c...bec
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #37 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg poengterer bare at alle dine mailadresser er dine private mailer. Det er ingen andre sine, ergo er det dine private. Det er bare det jeg mener når du spør om folk bruker sin private mail til dette. Anonymkode: 2d23c...bec Jeg vet det, og forklarte bare hva jeg mente👍🏼
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #38 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Jeg vet det, og forklarte bare hva jeg mente👍🏼 Som hadde null relevans. Anonymkode: 2d23c...bec
Gjest NotYou Skrevet 2. april 2019 #39 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som hadde null relevans. Anonymkode: 2d23c...bec Du spør, så jeg svarer
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #40 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som hadde null relevans. Anonymkode: 2d23c...bec Og kveruleringen din har relevans? Anonymkode: b40d7...780 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå