Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha jobbuke i uke 23 og har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Jeg er interessert i å bli lege eller no sånt, men jeg kunne ikke være med mamma (som er lege) pga taushetsplikt. Har dere noen gode forslag, hva som helst egentlig bare ikke sånn butikker eller no det høres kjedelig ut.

Anonymkode: 0875f...446

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva andre interesser har du da? 

Anonymkode: 15558...0c9

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva andre interesser har du da? 

Anonymkode: 15558...0c9

Jeg vet ikke helt, egentlig tenkte jeg på jobbinga som en mulighet til å prøve noe og finne ut hva jeg liker. Jeg er åpen for alle forslag. 

AnonymBruker
Skrevet

hvis du er interessert i å jobbe med mennesker så er barnehage eller SFO et alternativ. De setter som regel stor pris på den ekstra hjelpen, så ganske lett å få praksis der. Jeg hadde jobbuke i barnehage husker jeg, var veldig lærerikt:)

Anonymkode: 6f3cc...f78

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis du er interessert i å jobbe med mennesker så er barnehage eller SFO et alternativ. De setter som regel stor pris på den ekstra hjelpen, så ganske lett å få praksis der. Jeg hadde jobbuke i barnehage husker jeg, var veldig lærerikt:)

Jeg jobber som trener hver mandag for barnehagebarn og SFO barn ville gjerne prøvd noe nytt, men takk for forslag

Skrevet

Hva med å spørre om å få hjelpe til på et aldershjem eller et apotek? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som trener hver mandag for barnehagebarn og SFO barn ville gjerne prøvd noe nytt, men takk for forslag

Ser den:) sykehjem, omsorgsboliger, andre legesenter enn der moren din jobber etc. Om du bor i nærheten av et sykehus kan det hende de har noen oppgaver du kan gjøre der. Går også an å høre med kommunen om det er mulig å følge noen fra hjemmesykepleien på jobb i en uke. Vet om flere som har gjort det. Frisørsalonger tar også alltids inn elever på jobbuke, hvor du kan hjelpe til med hårvask og rydding og vasking osv.

Har du evt andre interesser da, dyr feks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...