AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Og hvorfor det? Mest pga at jeg er dritlei alle forkjølelsene! Har to barn i barnehagen og denne vinteren har vært brutal mot oss... minsten startet i høst. jeg vet ikke hvor mange runder vi har hatt med forkjølelse. Både med og uten feber! Er det flere som har hatt det slik i vinter? Vi bor i trøbdelag forresten. Håper dette er over snart, ser at det melder om fine dager fremover og at snøen forsvinner! Anonymkode: e204d...95e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Jeg gleder meg også. Og er lei av sykdom. 1 åring i hus, og barnehagestart i vinter. Så har vært pyton med mye sykdom. Anonymkode: 6e853...f79
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Våren kom da for flere uker siden. Anonymkode: 3022c...a91
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Våren kom da for flere uker siden. Anonymkode: 3022c...a91 Mulig for dere som bor i sør... det er fortsatt vinter her siden sist jeg var ute.. og det var kl 6 i dag 😀 Anonymkode: e204d...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå