kattiie Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Noen som vet hvordan man kan komme seg helt på toppen i messenger meldinger? Trenger en melding som er nesten helt øverst, 5 år tilbake i tid.
solmåneogstjerner Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 (endret) Altså du vil at en gammel skal komme øverst, som om den var den nyeste du har fått? Da må du slette eller arkivere alle trådene som er nyere. Om du arkiverer så kan du hente dem frem igjen senere. Har det noe med 1. april å gjøre? 😉 Endret 1. april 2019 av solmåneogstjerner
kattiie Skrevet 1. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Altså du vil at en gammel skal komme øverst, som om den var den nyeste du har fått? Da må du slette eller arkivere alle trådene som er nyere. Om du arkiverer så kan du hente dem frem igjen senere. Har det noe med 1. april å gjøre? 😉 Jeg vil se de første meldingene mellom meg og en person, men vi har snakket daglig i 5 år, så det vil gå fortere å bla opp enn å slette / arkivere. Nei ikke noe å gjøre med 1 april 😋
Linazer Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Forsøk å komme på et ord fra den meldingen som du kan søke etter.
kattiie Skrevet 1. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2019 11 minutter siden, Linazer skrev: Forsøk å komme på et ord fra den meldingen som du kan søke etter. Jeg har ikke peiling, vi har snakket så mye at det kommer opp en haug med ting på hvert ord jeg prøver 🙊
solmåneogstjerner Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 (endret) 14 minutter siden, kattiie skrev: Jeg vil se de første meldingene mellom meg og en person, men vi har snakket daglig i 5 år, så det vil gå fortere å bla opp enn å slette / arkivere. Nei ikke noe å gjøre med 1 april 😋 Åja. Bruk pc og Facebook så går det ihvertfall litt lettere og raskere 😊 (Enn på mobil) Endret 1. april 2019 av solmåneogstjerner
kattiie Skrevet 1. april 2019 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Åja. Bruk pc og Facebook så går det ihvertfall litt lettere og raskere 😊 (Enn på mobil) Jaa jeg bruker PC, men med 100 meldinger daglig tar det dessverre for lang tid å sitte å bla 🙄
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #8 Skrevet 1. april 2019 Bruk kopier alt (CTRL+A) i chat vindu på pc, og lim inn (CTRL+P) i et tomt dokument i et tekstbehandlingsprogram. Mye lettere å scrolle opp og ned, og de blir ikke resatt når du får nye meldinger. Anonymkode: 7c8fe...e49 1
kattiie Skrevet 1. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk kopier alt (CTRL+A) i chat vindu på pc, og lim inn (CTRL+P) i et tomt dokument i et tekstbehandlingsprogram. Mye lettere å scrolle opp og ned, og de blir ikke resatt når du får nye meldinger. Anonymkode: 7c8fe...e49 Vet ikke helt hva du mente nå, men det gikk i alle fall ikke å kopiere alt på den måten 😐
Elán Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 Du kan forsøke å gå inn på pcen på meldingen, trykk på/hold inne "home"-tasten på tastaturet til du kommer på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå