Gå til innhold

Hva slags klær er aktuelt i Oslo nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her nord er det jo skikkelig vinter, vintersko og vinterparkas, votter og lue. Men, skal til helga på storbyferie til Oslo, er det ennå vintersko og jakke der? Eller hva går man i nå? 

Anonymkode: 5f961...407

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så artig at du definerer Oslo som storby når du er nordfra! Jeg er nordfra men bor i Oslo nå, og det er definitivt ikke en storby 🙂 

Men over til klær: Du trenger ikke vintersko om du skal gå i byen, vår/joggesko holder. Selv om sola skinner, så er det akkurat nå iskald vind som gnager inn i margen. Om du ikke skal sitte direkte i solveggen hele tida, så bør du ha varme klær. Jeg har gått over til en tynn dunjakke med hette eller lue, og (på grunn av at jeg er en frossenpinn) så bruker jeg stilongs om jeg bare skal gå tur ute.

Det blir litt mildere til helga, sier Yr.

Kos deg i storbyen!

Anonymkode: 211ff...4e4

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så artig at du definerer Oslo som storby når du er nordfra! Jeg er nordfra men bor i Oslo nå, og det er definitivt ikke en storby 🙂 

Men over til klær: Du trenger ikke vintersko om du skal gå i byen, vår/joggesko holder. Selv om sola skinner, så er det akkurat nå iskald vind som gnager inn i margen. Om du ikke skal sitte direkte i solveggen hele tida, så bør du ha varme klær. Jeg har gått over til en tynn dunjakke med hette eller lue, og (på grunn av at jeg er en frossenpinn) så bruker jeg stilongs om jeg bare skal gå tur ute.

Det blir litt mildere til helga, sier Yr.

Kos deg i storbyen!

Anonymkode: 211ff...4e4

Tusen takk for svar, da lar jeg vintersko ligge hjemme (er jo veldig varm å reise i, så det var bra). Men tar vinterjakke på, å satser heller på å regulere med hva jeg har under. (har ikke noe pen vårjakke, bare skalljakke) 

Oslo er vel en liten storby. I Norgesammenheng er det iallefall en stor by. .  

Ts.

Anonymkode: 5f961...407

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...