Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
For meg var valget enkelt, min mann heter Tommy, og jeg er glad i Tommy girl..... :wink:

Morsomt! Jeg husker jeg fikk den parfymen i gave av min første ordentlige kjæreste, som også het Tommy. Veldig god lukt, men passer ikke helt for meg i denne sammenheng! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke yndlingsparfymen min, Aqua de gio, som je har brukt de siste 8 år. Den er blitt en del av min personlighet.

Gjest gjesta
Skrevet

Har ikke prøvd Laura, hvilken minner den om?

Jeg elsker alle av Hugo Boss, Intense & Woman er favoritter :)

Skrevet

Det lureste er vel å holde på sin vanlige parfyme. Eventuelt prøve ut å finne andre favoritter.

En parfyme som passer til noen er ikke nødvendigvis det samme på en annen person.

Gjest gjesta
Skrevet

En parfyme som passer til noen er ikke nødvendigvis det samme på en annen person.

:Nikke:

Skrevet

Blir nok Laura på meg også...

Samboeren min elsker den! :kline:

Men hva den minner om...??? Aner ikke.. Ta deg en tur til et parfymeri og lukt! ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Men hva den minner om...??? Aner ikke.. Ta deg en tur til et parfymeri og lukt! ;)

Ok ;) Skal gjøre det idag!

Skrevet

Jeg skal bruke amor amor.. synes det passer bra til anledningen :-)

Har en sånn flaske stående i kjøleskapet som kun brukes til spesielle anledninger... Til vanlig bruker jeg lolita lempicka...

Skrevet

Jeg bruker jo Tommygirl nå for tiden, men føler liksom ikke at den passer helt for anledningen.. :roll: hva syns dere. vil ha Laura, men var innom mange parfymeri i dag, og ingen hadde sånne små prøveflasker av den.

Skrevet

Kom plutselig på et lurt (?) tips jeg har hørt engang.

For å slippe å ta med deg hele parfymeflasken i veska, ta og dynk en bomullsdott med din favorittparfyme. Putt den i en lufttett beholder (pose, pilleeske e.l), så har du frisk parfyme for å supplere med på kvelden.

Synes jeg var litt lur jeg nå! ;)

Gjest bruden73
Skrevet

jeg kommer tilå bruke ck1 fordi den brukte jeg når jeg traff elskeden min for første gang. har ikke brukt den på lenge men jeg vet at han kommer til å huske den...

Gjest Anerikke
Skrevet

Bruker mye forskjellig. Woman, deep red, amor amor, noa... Ender som regel opp med noe fra Cacharel eller Boss! Men i dag kjøpte jeg envy me fra Gucci. Har snust på den lenge, og funnet ut at det er den jeg vil bruke på den store dagen!! Tidenes favoritt for meg er Eden, men vet at ikke mange er enig med meg der! Er nok derfor jeg har sluttet å bruke den :)

Skrevet

Jeg skal bruke den parfymen jeg bruker til vanlig, Vera Wang

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

søk på perfume miniarures på ebay.com

jeg har kjøpt mange små av favorittene mine der, koster 5 dollar ca.

de har alle parfymer.

laura synes jeg ikke noe om, kansje jeg er eldre enn noen av dere? synes den er litt kjedelig og "ung".

liker tunge parfymer med mye rart i, anis, lakris, vanilje etc... Versace crystal noir og lolita lempicka , escada (den som kommer bare til jul med limited opplag)

laura går bort etter et par timer bare.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal bruke tommy girl. syns dere den passer til anledningen da?.. :roll: skal ikke være lett..he he

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en ny parfyme til dagen jeg da - fordi jeg vil ha en duft som kommer til å minne meg om den dagen for alltid! :wink:

Har ikke helt bestemt meg enda - var forresten og snuste på de to nye til Clarins i går, men det ble litt for mye rose for meg...Lukter stadig på CK, men jeg har fortsatt til gode å finne en jeg liker av dem...

Gleder meg til å snuse videre! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...