linky Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hvilken parfyme skal dere ha på den store dagen? vet ikke helt hva jeg skal bruke..
tøydukke Anna Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Hei "brud-samme-dag-som-meg"! :-) Har tenkt samme tanken selv, og jeg tror nok jeg ender opp med en av favorittene i skapet som jeg vet kjæresten min også liker. Blir liksom ikke helt riktig å kjøpe en ny parfyme synes jeg... Så blir det jo samtidig noe kjent på en dag hvor det meste blir annerledes enn vanlig
Trampe Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Laura. Den er helt fantastisk. Bruker den til vanlig også, og mannen elsker den. Kan ikke bruke noen annen enn den
Minerva Grey Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Bruker ikke parfyme ellers, aner ikke hva jeg skal kjøpe... Brukte Guerlains Champs Elysee før, men det er samme parfyme som eksen hans brukte, så jeg sluttet da vi ble sammen. Luktminner er sterke saker - kan fremdeles gå kaldt nedover ryggen på meg når jeg går forbi noen som bruker eksens godlukt...
carina81 Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Tror jeg kommer til å bruke very irresistible, Givenchy.
linky Skrevet 18. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2005 Hei "brud-samme-dag-som-meg"! :-) Har tenkt samme tanken selv, og jeg tror nok jeg ender opp med en av favorittene i skapet som jeg vet kjæresten min også liker. Blir liksom ikke helt riktig å kjøpe en ny parfyme synes jeg... Så blir det jo samtidig noe kjent på en dag hvor det meste blir annerledes enn vanlig er helt enig med deg. jeg kommer heller ikke til å kjøpe ny parfyme for dagen. har en del i skapet hjemme, men klarer liksom ikke helt bestemme meg..he he. men det finner jeg nok utav..
Trampe Skrevet 18. april 2005 #7 Skrevet 18. april 2005 Luktminner er sterke saker - kan fremdeles gå kaldt nedover ryggen på meg når jeg går forbi noen som bruker eksens godlukt... Der har du et stort poeng. Blir helt rar når jeg kjenner lukta som eksen brukte... :-?
Ms Lilja Skrevet 18. april 2005 #8 Skrevet 18. april 2005 Det blir Laura ja. Er og har bestandig vært min og samboern min sin favoritt. Har hatt litt pause fra den nå, men på Dagen er det den som gjelder
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #9 Skrevet 18. april 2005 Dolce "Light Blue" og Gucci "Envy me" er fantastiske lukter! Friske og forførende! Selv skal jeg ha en av disse, som også er parfymer jeg er veldig glad i og bruker til vanlig - det er rett og slett meg!!! :-)
Gjest Seleena Skrevet 18. april 2005 #10 Skrevet 18. april 2005 Hvorfor ikke bruke den du bruker tilvanlig?
magnhild Skrevet 18. april 2005 #11 Skrevet 18. april 2005 Jeg har kjøpt meg den nye Happy. Den heter Happy to be. Den var kjempegod og kjempe meg. Har begynt å bruke den litt innimellom da, sånn at vi begge skal bli vant til den. Om jeg ikke hadde funnet den så hadde det vært hugo Woman som jeg bruker til vanlig...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 19. april 2005 #13 Skrevet 19. april 2005 VERSACE- crystal noir eller Lolita Lempicka tenker jeg...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #14 Skrevet 19. april 2005 Den jeg bruker til vanlig...Noa. Eller kjøpe meg Laura for den har jeg også brukt og synes den er kjempe god :-)
linky Skrevet 19. april 2005 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2005 Den jeg bruker til vanlig...Noa. Eller kjøpe meg Laura for den har jeg også brukt og synes den er kjempe god :-) Jeg bruker tommy girl til vanlig, men har også brukt Laura tidligere. den er så god. min favoritt, så det blir vel den tipper jeg.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #16 Skrevet 19. april 2005 Jeg bruker tommy girl til vanlig, men har også brukt Laura tidligere. den er så god. min favoritt, så det blir vel den tipper jeg. Ikke sant! Laura er kanskje den eneste parfymen jeg har brukt som jeg faktisk ikke blir lei av. Lett og sommerlig
Seterjenta Skrevet 19. april 2005 #17 Skrevet 19. april 2005 Jeg bruker aldri parfyme, og aner ikke hva som er bra. Men her kom det da noen tips Får ta en tur til parfymeriet med samboeren, kanskje han kan hjelpe meg!
fant Skrevet 19. april 2005 #18 Skrevet 19. april 2005 Laura. Den er helt fantastisk. Bruker den til vanlig også' date=' og mannen elsker den. Kan ikke bruke noen annen enn den [/quote'] :enig_animasjon: Det blir Laura på meg også, utrolig nydelig parfyme
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #19 Skrevet 19. april 2005 For meg var valget enkelt, min mann heter Tommy, og jeg er glad i Tommy girl.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå