Gå til innhold

hva slags maske skal jeg bruke når jeg vasker hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erveldig rotete, og møkkete hjemme og må få rødda opp men jeg liker ikke at dte oser oppover når jeg tar i ting, klarer det ikke. Trenger en sånn maske som man kan ha på seg hvor luft ikke kommer inn, men hvor jeg samtidig kan puste. Har prøvd å starte å vaske ved å putte dopapir i nesa og holde pusten. Munn og nese lukket, altså, men klarer jo ikke å holde på slik lenge. Anner virkelig ikke hva jeg skal gjlre...

Anonymkode: b1aa4...ca1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Støvmaske

Anonymkode: 0be1f...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Spør på Jula el.l. butikk for å få riktig produkt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erveldig rotete, og møkkete hjemme og må få rødda opp men jeg liker ikke at dte oser oppover når jeg tar i ting, klarer det ikke. Trenger en sånn maske som man kan ha på seg hvor luft ikke kommer inn, men hvor jeg samtidig kan puste. Har prøvd å starte å vaske ved å putte dopapir i nesa og holde pusten. Munn og nese lukket, altså, men klarer jo ikke å holde på slik lenge. Anner virkelig ikke hva jeg skal gjlre...

Kan du ikke støvsuge alle overflater før du begynner å løfte på ting?

Gjest dittogdatt
Skrevet

Jeg håper dette er et forsøk på en aprilspøk

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, dittogdatt skrev:

Jeg håper dette er et forsøk på en aprilspøk

Ts: nei, det var det faktisk ikke. Tok tipset da, oghar kjøpt støvmaskepå biltema, nå har jeg jobbet siden 6, og regner med jeg er en fjerdelel i gang! -;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke støvsuge alle overflater før du begynner å løfte på ting?

Med støvsuger hadde alt vært mye enklere, men finner ikke dert ene stykket på støvsugeren så vanskelig å bruke nå + at den suger no ekstremt dårlig. Så måtte gjøre ting på den tungvinte måten, og brukte flere timer på etrom.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med støvsuger hadde alt vært mye enklere, men finner ikke dert ene stykket på støvsugeren så vanskelig å bruke nå + at den suger no ekstremt dårlig. Så måtte gjøre ting på den tungvinte måten, og brukte flere timer på etrom.

Kan du dra over med jif støvmopp for å ta det verste støvet?

AnonymBruker
Skrevet

Jif støvmagnet mener jeg

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maske hvor luft ikke kommer inn høres ut som en ganske dårlig idé... 😶  For å filtrere bort støvet, så holder det med en vanlig støvmaske av typen du får på Jernia. Vil du ha noe som beskytter mer, så har 3M masker med støv og aktivt kullfilter, mener de ligger på rundt 800,-

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, K.B. skrev:

Maske hvor luft ikke kommer inn høres ut som en ganske dårlig idé... 😶  For å filtrere bort støvet, så holder det med en vanlig støvmaske av typen du får på Jernia. Vil du ha noe som beskytter mer, så har 3M masker med støv og aktivt kullfilter, mener de ligger på rundt 800,-

Jeg kjøpte støvmaske jeg, den fungerte jo den da, tror jeg... men, fikk jo nesten ikke puste. 

Skrevet

Mulig du bør prioritere mer renhold om du faktisk må frem med støvmaska når du først gjør det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Nerine_ skrev:

Mulig du bør prioritere mer renhold om du faktisk må frem med støvmaska når du først gjør det. 

😄 tenkte det samme!

Hyppigere vask, så kan man bruke fuktighetsmaske mens man vasker.

Anonymkode: c6b57...0d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😄 tenkte det samme!

Hyppigere vask, så kan man bruke fuktighetsmaske mens man vasker.

Anonymkode: c6b57...0d3

hva er det   og hvorfor må du bruke det? Tåler du ikke fuktig luft grunnet bronkitt el.l.?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva er det   og hvorfor må du bruke det? Tåler du ikke fuktig luft grunnet bronkitt el.l.?

Fuktighetsmaske = hudpleie. 

Anonymkode: df13e...aad

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte støvmaske jeg, den fungerte jo den da, tror jeg... men, fikk jo nesten ikke puste. 

Du puster da fint med en sånn enkel støvmaske, men har du den på lenge, så blir du jo litt svett og det kjennes klamt ut. 

Skrevet

Omg!!! Så bra du tar tak og rydder og vasker nå da. 👏👏👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...