AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Penisen min er ca 7 cm og ganske tynn når den er helt slapp. Får assosiasjoner til små peniser til barneskolegutter og lurer litt på hvordan dere kvinner tenker rundt dette. Penisen er ikke særlig større i slapp tilstand enn da jeg var 6 år gammel, ergo assosiasjoner til liten barneskolepenis. Har ikke målt omkrets, men den vokser til ca 14 cm når den er stiv, er ikke dette litt lite? Men jeg lurer på om dere får helt avtenning når dere ser den slappe og tynne penisen på 7-8 cm og tenker liten gutt på 6 år og dermed avsmak før dne rekker å bli stiv. På ungdomskolen hadde jeg minst penis av alle. De andre hadde store peniser på 13-14 cm og litt krarftige i slapp tilstand og de penisene vokste ikke så mye fra slapp til stiv tilstand de var nesten fullvokste peniser i slapp tilstand mens jeg har bare veldig liten penis på ca 7 cm i slapp tilstand. så jeg tenker at dere synes penisen blir latterlig liten for det sa alle i klassen i garderoben så ofte at jeg sluttet å dusje i garderoben. dusjer heller ikke med de andre guttene på videregående der jeg går nå. Men synes dere 7 cm i slapp tilstand blir så lite at dere bare tenker på at den ser ut som en liten gutt sin penis og dermed bare avtennende og ekkelt? Anonymkode: 97963...112
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 #tadegsammen Det er selvtilliten din som er et problem ikke penisen. Hilsen mann Anonymkode: cfdf0...460 3
Gjest PaN Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 En penis bruker man jo ikke når den er i slapp tilstand, det er når den er erigert man bruker den så hva har størrelsen å si da?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Det finnes løsninger https://www.tv2.no/a/10490986/ Koster ca 65.000. Ungdommer bruker jo vel så mye på russefeiringen, så beløpet er antagelig ikke noe problem. Anonymkode: faabd...558
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 Den er sikkert mer enn bra nok. Anonymkode: 2e4b2...c19
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 I en seksuell setting er det størrelsen i stiv tilstand som betyr noe for min del. Så om jeg ser den slapp, lurer jeg på hvordan den blir når den er stiv. Tenningen forsvinner uansett ikke. Men tanker om at den ser ut som tissen til en seksåring ...? Kaaanskje hvis jeg hadde vært sånn 12-13 år, og selv da hadde vel den første reaksjonen vært blygsel og flauhet. Anonymkode: 7caa8...4db
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #7 Skrevet 1. april 2019 Min man har liten når den er slapp. Kanskje 6cm, men ganske tykk. Når han får ereksjon er den 18-19cm. Aldri tenkt noe mer over det, en at jeg synes det er gøy å se på når han får ereksjon og på hvor mye større den blir🙈 Han har ikke sagt noe om at han synes det er et problem heller. Anonymkode: 7da45...523 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #8 Skrevet 1. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min man har liten når den er slapp. Kanskje 6cm, men ganske tykk. Når han får ereksjon er den 18-19cm. Aldri tenkt noe mer over det, en at jeg synes det er gøy å se på når han får ereksjon og på hvor mye større den blir🙈 Han har ikke sagt noe om at han synes det er et problem heller. Anonymkode: 7da45...523 Har selv en på samme størrelse slapp som blir 19 cm og dama mi elsker å se den vokse😄 Tror dette er noe folk får for seg på samme måte som alle andre komplekser. Må huske på at når du ser din egen penis ovenfra ser den mindre ut enn den er også. Tipps er å dra litt i penisen for å fylle den med litt blod. Hvis jeg gjør det og får en halvfeit på 19 cm og tykk, da får jeg plutselig lange blikk.😅 Anonymkode: 18561...24a
DigBic23 Skrevet 1. april 2019 #9 Skrevet 1. april 2019 Oppsiden ved å ha liten penis, er at man sikkert ikke klemmer den i buksa når man bøyer seg, ingen damer stirrer deg i skrittet på T-banen, og du kan løpe i tights rundt Sognsvann uten at feminine skruller løper etter deg...men det beste av alt er at man trolig slipper å oppleve å sette seg på testiklene sine. Jeg vet hva jeg snakker om, tro meg 🙄
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #10 Skrevet 1. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Penisen min er ca 7 cm og ganske tynn når den er helt slapp. Får assosiasjoner til små peniser til barneskolegutter og lurer litt på hvordan dere kvinner tenker rundt dette. Penisen er ikke særlig større i slapp tilstand enn da jeg var 6 år gammel, ergo assosiasjoner til liten barneskolepenis. Har ikke målt omkrets, men den vokser til ca 14 cm når den er stiv, er ikke dette litt lite? Men jeg lurer på om dere får helt avtenning når dere ser den slappe og tynne penisen på 7-8 cm og tenker liten gutt på 6 år og dermed avsmak før dne rekker å bli stiv. På ungdomskolen hadde jeg minst penis av alle. De andre hadde store peniser på 13-14 cm og litt krarftige i slapp tilstand og de penisene vokste ikke så mye fra slapp til stiv tilstand de var nesten fullvokste peniser i slapp tilstand mens jeg har bare veldig liten penis på ca 7 cm i slapp tilstand. så jeg tenker at dere synes penisen blir latterlig liten for det sa alle i klassen i garderoben så ofte at jeg sluttet å dusje i garderoben. dusjer heller ikke med de andre guttene på videregående der jeg går nå. Men synes dere 7 cm i slapp tilstand blir så lite at dere bare tenker på at den ser ut som en liten gutt sin penis og dermed bare avtennende og ekkelt? Anonymkode: 97963...112 Nei. Bryr meg svært lite om penisstørrelse, og hvordan den er i slapp tilstand betyr ihvertfall ingenting. Jeg får lyst på penisen fordi jeg har lyst på mannen. Ikke omvendt. Anonymkode: 7ae0e...1b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå