Gå til innhold

23 år ( 20 sexpartnere) veldig ille?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig ille ? Noen som har lignende antall her? Kan jeg glemme og få meg noe seriøst forhold? 

Anonymkode: 4a605...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun ille om du gjør det til noe stort. 

• Liker 5
Skrevet

Det er kun så ille som du velger å gjøre det til selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det. 

Anonymkode: b12d9...db3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig ille ? Noen som har lignende antall her? Kan jeg glemme og få meg noe seriøst forhold? 

Det er ditt liv, så ikke tenk så mye på det. Det har ingenting og si for et evt seriøst forhold så lenge du er trofast i det forholdet. Du trenger for øvrig ikke si noe om hvor mange sexpartnere du har hatt til en fremtidig kjæreste heller.

Anonymkode: 09e7e...573

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verdens partnere har du? 😎

Anonymkode: 638ae...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig ille.

Anonymkode: 63089...c6f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ditt liv, så ikke tenk så mye på det. Det har ingenting og si for et evt seriøst forhold så lenge du er trofast i det forholdet. Du trenger for øvrig ikke si noe om hvor mange sexpartnere du har hatt til en fremtidig kjæreste heller.

Tullprat.  Det forteller mye om hans ego. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tullprat.  Det forteller mye om hans ego. 

???

Anonymkode: e2076...c2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har vært seksuelt aktiv, la oss si fra du var 16, så betyr det 2-3 partnere pr år. Det er ikke særlig mye i mine øyne.

Anonymkode: 5233e...288

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du har vært seksuelt aktiv, la oss si fra du var 16, så betyr det 2-3 partnere pr år. Det er ikke særlig mye i mine øyne.

Statistikk viser at for hver seksuelle partner øker risikoen for samlivsbrudd i senere forhold. Om jeg husker riktig, er den statistikken for kvinner. Altså, kvinner med mange seksuelle partnere er dårligere partnere hvis man vil ha langtidsforhold.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr vel heller seks nye partnere helgen man var på Tryvann med russebussen. Sju nye uka på Rhodos med jentene. To-tre ons med gutter som aldri tok kontakt igjen. Og fortsatt har vi en hel drøss igjen randomly i fylla. Stopp nå, ts.

Anonymkode: e95e3...531

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Statistikk viser at for hver seksuelle partner øker risikoen for samlivsbrudd i senere forhold. Om jeg husker riktig, er den statistikken for kvinner. Altså, kvinner med mange seksuelle partnere er dårligere partnere hvis man vil ha langtidsforhold.

Link?

Anonymkode: e2076...c2b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ille er det ikke, men du bør ikke si det til den personen du ønsker å dele livet ditt med. 

Jeg har selv ligget med en drøss kvinner, og de få(5) gangene i livet mitt det begynner å bli noe seriøst av det, så har jeg alltid fått spørsmålet... De får alle til svar, 10, verken mer eller mindre. Et tall alle synes er greit å forholde seg til. 

Lykke til med den store kjærleiken

Anonymkode: 7767d...5c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det sier en del om hva slags person man er. Kjenner en på 28 som har hatt over 100...

Anonymkode: def1a...eff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde 5 sexpartnere i løpet av kanskje tre måneder da jeg var 19-ish. Det høres kanskje mye ut, men det inkluderer da: to jeg hadde møtt flere ganger og hadde en greie med og tre ONS (der den ene var på grensa til ufrivillig pga alkoholmenge mens en annen av de utviklet seg til noe mer). Jeg synes ikke det er så ekstremt løssluppent å ha tilfeldig sex par ganger og ellers ha sex med noen man dater. Nå er ikke tallet så mye høyere da jeg fikk meg langvarig fast partner kort etter det, men er man singel lenge og har en sommer der man eksperimenter litt, så blir det jo fort et litt høyere tall. Hva er problemet så lenge man liker det, beskytter seg og er trofast mot de man er.med?

Anonymkode: 52245...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske mye. Jeg vil ikke ha en mann som har ligget rundt så mye.. 

Anonymkode: a8421...35d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det sier en del om hva slags person man er. Kjenner en på 28 som har hatt over 100...

Anonymkode: def1a...eff

Fortell meg hva det sier? 

Jeg hadde vel rundet 100 damer når jeg var litt over 30 år. Gi meg en psykoanalyse av meg. 

Venter i spenning? 

For vet du hva min analyse er? Den er brutal enkel.

Fordi jeg kunne.

I motsetning til alle de andre som ikke kunne. 

Så må du stille deg spørsmålet, hvorfor kunne jeg, og ikke alle andre? 

Anonymkode: 7767d...5c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ts mann eller kvinne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...