Gå til innhold

Hvor får en kjøpt de beste high waist-buskene med god passform?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får en kjøpt de beste high waist-buskene med god passform?

Anonymkode: 7eeec...49c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos en gartner?

Anonymkode: 9634a...d74

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt om high waist-busker, så det vet jeg ikke.

Anonymkode: d6266...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Molly buksene fra Gina Tricot. De er helt fantastiske, sitter så fint på og har kjempe god passform. Ikke så dyre heller 😊 

Anonymkode: a0399...ed1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Floyd! Både Angelika og Jenny modellene er super fine på alle kroppsfasonger og holder godt om du vasker dem riktig.

Anonymkode: 19a01...c14

Skrevet

Personlig er jeg en fan av Mile High fra Levi's. Holder formen godt, fargen godt så langt den er vasket på riktig vis (svart bukse, vel og merke). 999,- 

Ellers liker jeg også Higher flex av bikbok, du har også super high flex som er enda høyere i livet. 

• Liker 1
Skrevet

Tror nok TS tenkte på bukser med høyt liv  :fnise:

Har ikke noen gode råd å komme med dessverre... Har en gammel favoritt fra Diesel som snart er gjennomsiktig pga mye bruk, men har ikke fått meg til å lete etter den "nye perfekte"...

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en levis bukse på carlings for noen dager siden, veldig fornøyd. Vet desverre ikke nr, men den het «skinny jeans» tror jeg.

Anonymkode: 53444...099

Skrevet

Jeg liker best de fra Only. Favorittmodellen er Royal High Skinny Fit. :) 

Skrevet (endret)

fitjeans! De er behagelige og ser dritbra ut på! Instant timeglass figur nesten :PBra for dem som har litt større rumper og smalt liv. 

https://no.fitjeans.com/

Endret av mlifjeld
AnonymBruker
Skrevet

Topshop, Jamie. Jeg trenger bukser som går inn en del i livet om de skal være høye. 

Anonymkode: e1833...c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Molly fra gina tricot! Har prøvd så mange forskjellige, å Molly forblir en stor favoritt hos meg og mange andre. 

Anonymkode: 0ad9f...ebc

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Jamie fra Topshop! Det var nesten en revolusjon for garderoben å finne dem, aldri hatt bukser som er så gode i passformen og i tillegg det store plusset at ikke blir ødelagte eller mister fargen etter en måneds bruk... Jeg bruker alltid å kjøpe flere bukser når jeg er ute og reiser en plass de har topshop, siden du ikke får de i norge. I motsetning til andre her, har jeg helt ræva erfaringer med molly fra gina tricot. Ja, passformen er ok, men kvaliteten er elendig. Fint å kjøpe noe som varer også. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med buksene fra bik bok, de er de eneste som sitter som et skuff på kroppen min.

AnonymBruker
Skrevet

Noen av disse som ikke er skinny, men har rette ben? Og som passer for en med brede hofter, store lår, men veldig smal midje? 

Anonymkode: 643f9...988

Skrevet

Henger meg på buksene fra Topshop! Har hatt flere av typen Joni, beste buksen jeg har eid. Har brede hofter og lår og smalere midje, den er fantastisk og holder inn der det trengs uten flat rumpe! Ufattelig synd vi ikke får tak i den i Norge! :( :(

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen av disse som ikke er skinny, men har rette ben? Og som passer for en med brede hofter, store lår, men veldig smal midje? 

Anonymkode: 643f9...988

Mener Jamie (og mulig også Joni) som flere av oss har nevnt kommer i straight/flare/ripped. 

Anonymkode: e1833...c40

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt om high waist-busker, så det vet jeg ikke.

Anonymkode: d6266...a56

Jøss

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, mlifjeld skrev:

fitjeans! De er behagelige og ser dritbra ut på! Instant timeglass figur nesten :PBra for dem som har litt større rumper og smalt liv. 

https://no.fitjeans.com/

Så forferdelig stygge ut.  Hvorfor ikke heller bare gå i tights?   De så jo ut som om de var malt på kroppen med lommer som omtrent sitter opp på ryggen.  Vil du ha lang og rar rumpe er jo dette flott. 

• Liker 1
Gjest stilts
Skrevet

Levis Mile High, har den i flere farger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...