Gå til innhold

Iskrem du savner

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 0.27):

Timon og Pumbaa-isen! Ingen husker den 😭 Det var også en på tidlig 2000-tallet som het Popit mener jeg, vaniljeis med jordbærgelé. Den var spesiell, men god. 

Anonymkode: e0469...75c

Nam jaas!!!

Anonymkode: 59e05...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En is jeg saver er Inspira bringebæris med sjokoladebiter fra Hennig Olsen. Den var bare såå god. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. 

Anonymkode: 59f06...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. 

Anonymkode: 

Den med hesteskoform, sjokolade og vaniljeis med Daimkuler på? Eller tenker jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner kjempe yes, opal frukt is, spin, zapp og de gamle saftposene som var tykke og litt korte. De fantes i rosa, hvit, brun, gul og lysegrønn.

Også savner jeg noen pinneis fra hennig olsen som man kjøpte i 10 pakning som det var bilde av forskjellige tegneseriedyr utenpå pakka. Den ene typen var vaniljeis med sjokoladetrekk og den var det bilde av en isbjørn på, det er den isen som nå heter isabella. Så hadde de en med bilde av skillpadde på og det var pistasj med sjokoladetrekk. De hadde også jordbær med sjokoladetrekk og den hadde bilde av en gris. Og en sjokolade med sjokoladetrekk som hadde bilde av et ekorn. 

Anonymkode: 4d15e...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner denne! Jeg har tenkt på den i flere dager, men kunne ikke huske hva den het. Endelig husket jeg det! :dobbelis: Den syns jeg skal komme tilbake🍦

B355E2EE-1705-4EC0-9F46-D1814B89ABD7.webp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Var det tricolor-isen? På 70-80 tallet var det en is i pappkartong som du beskriver. Sjokoladeis, jordbær og vanilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her var nyyydelig og muligens borte for godt og jeg aner ikke hvorfor. :vetikke: 
                          299426911_467852675355777_61969211001658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Savner kjempe yes, opal frukt is, spin, zapp og de gamle saftposene som var tykke og litt korte. De fantes i rosa, hvit, brun, gul og lysegrønn.

Også savner jeg noen pinneis fra hennig olsen som man kjøpte i 10 pakning som det var bilde av forskjellige tegneseriedyr utenpå pakka. Den ene typen var vaniljeis med sjokoladetrekk og den var det bilde av en isbjørn på, det er den isen som nå heter isabella. Så hadde de en med bilde av skillpadde på og det var pistasj med sjokoladetrekk. De hadde også jordbær med sjokoladetrekk og den hadde bilde av en gris. Og en sjokolade med sjokoladetrekk som hadde bilde av et ekorn. 

Anonymkode: 4d15e...6f0

Kjempe yes er tilbake, har vært i noen år nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface skrev (På 19.5.2022 den 22.19):

Husker ikke hva den heter, men det var saftis, med en astronaut inne i isen på toppen. Husker ikke firma eller navn på isen.

Finns i Danmark 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

neon_sun skrev (17 timer siden):

Den med hesteskoform, sjokolade og vaniljeis med Daimkuler på? Eller tenker jeg helt feil nå?

Ikke hestesko nei,helt firkantet,som en slags blokk man kunne legge hel på fat. Ikke noe pynt på heller,bare is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya3 skrev (6 timer siden):

Var det tricolor-isen? På 70-80 tallet var det en is i pappkartong som du beskriver. Sjokoladeis, jordbær og vanilje

Var ikke den,den jeg mener var flatere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 23.37):

Ja husker den, kom vel bla i tress?

Anonymkode: 6182a...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro jeg var 90, men er bare 25🤷🏻‍♀️

IMG_9726.jpeg

Anonymkode: 961e2...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...