AnonymBruker Skrevet 14. september #81 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 0.27): Timon og Pumbaa-isen! Ingen husker den 😭 Det var også en på tidlig 2000-tallet som het Popit mener jeg, vaniljeis med jordbærgelé. Den var spesiell, men god. Anonymkode: e0469...75c Nam jaas!!! Anonymkode: 59e05...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 14. september #82 Del Skrevet 14. september En is jeg saver er Inspira bringebæris med sjokoladebiter fra Hennig Olsen. Den var bare såå god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #83 Del Skrevet 14. september Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. Anonymkode: 59f06...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 14. september #84 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. Anonymkode: Den med hesteskoform, sjokolade og vaniljeis med Daimkuler på? Eller tenker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #85 Del Skrevet 14. september Savner kjempe yes, opal frukt is, spin, zapp og de gamle saftposene som var tykke og litt korte. De fantes i rosa, hvit, brun, gul og lysegrønn. Også savner jeg noen pinneis fra hennig olsen som man kjøpte i 10 pakning som det var bilde av forskjellige tegneseriedyr utenpå pakka. Den ene typen var vaniljeis med sjokoladetrekk og den var det bilde av en isbjørn på, det er den isen som nå heter isabella. Så hadde de en med bilde av skillpadde på og det var pistasj med sjokoladetrekk. De hadde også jordbær med sjokoladetrekk og den hadde bilde av en gris. Og en sjokolade med sjokoladetrekk som hadde bilde av et ekorn. Anonymkode: 4d15e...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 15. september #86 Del Skrevet 15. september Jeg savner denne! Jeg har tenkt på den i flere dager, men kunne ikke huske hva den het. Endelig husket jeg det! Den syns jeg skal komme tilbake🍦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomma29 Skrevet 15. september #87 Del Skrevet 15. september Denne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya3 Skrevet 15. september #88 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. Anonymkode: 59f06...504 Var det tricolor-isen? På 70-80 tallet var det en is i pappkartong som du beskriver. Sjokoladeis, jordbær og vanilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #89 Del Skrevet 15. september Denne her var nyyydelig og muligens borte for godt og jeg aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. september #90 Del Skrevet 15. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. september #91 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Savner kjempe yes, opal frukt is, spin, zapp og de gamle saftposene som var tykke og litt korte. De fantes i rosa, hvit, brun, gul og lysegrønn. Også savner jeg noen pinneis fra hennig olsen som man kjøpte i 10 pakning som det var bilde av forskjellige tegneseriedyr utenpå pakka. Den ene typen var vaniljeis med sjokoladetrekk og den var det bilde av en isbjørn på, det er den isen som nå heter isabella. Så hadde de en med bilde av skillpadde på og det var pistasj med sjokoladetrekk. De hadde også jordbær med sjokoladetrekk og den hadde bilde av en gris. Og en sjokolade med sjokoladetrekk som hadde bilde av et ekorn. Anonymkode: 4d15e...6f0 Kjempe yes er tilbake, har vært i noen år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 15. september #92 Del Skrevet 15. september Maxikrone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mim_madam Skrevet 15. september #93 Del Skrevet 15. september Gjest Ghostface skrev (På 19.5.2022 den 22.19): Husker ikke hva den heter, men det var saftis, med en astronaut inne i isen på toppen. Husker ikke firma eller navn på isen. Finns i Danmark 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #94 Del Skrevet 15. september Coco Bahia og Pommac Anonymkode: 9026b...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. september #95 Del Skrevet 15. september Royal irish cream. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 15. september #96 Del Skrevet 15. september Maxibon fra Nestle. Ica solgte den før. Synd at Ica måtte legge ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #97 Del Skrevet 15. september neon_sun skrev (17 timer siden): Den med hesteskoform, sjokolade og vaniljeis med Daimkuler på? Eller tenker jeg helt feil nå? Ikke hestesko nei,helt firkantet,som en slags blokk man kunne legge hel på fat. Ikke noe pynt på heller,bare is. Anonymkode: 59f06...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #98 Del Skrevet 15. september Frøya3 skrev (6 timer siden): Var det tricolor-isen? På 70-80 tallet var det en is i pappkartong som du beskriver. Sjokoladeis, jordbær og vanilje Var ikke den,den jeg mener var flatere. Anonymkode: 59f06...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #99 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 23.37): Jeg savner en is som kom i en rektangulær pappkartong. Den kunne liksom legges hel på et fat og skjæres skiver av. Det er ingen som husker denne isen! Jeg husker ikke merke eller noe,bare at pakken hadde en mørk farge,og isen var veldig god. Anonymkode: 59f06...504 Ja husker den, kom vel bla i tress? Anonymkode: 6182a...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #100 Del Skrevet 20. september Skulle tro jeg var 90, men er bare 25🤷🏻♀️ Anonymkode: 961e2...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå