Gå til innhold

Iskrem du savner

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Sitting Bull!

Og Pop, pinneis med sjokoladetrekk dyppet i sprø krokan.

Endret av every woman
Kom på en til
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tyggis, forgjengeren til crash pink! 😋

DF7839EF-4177-4435-B679-567C9FD8639C.png

Anonymkode: e83f9...269

Den savner jeg også. Og en boksis med vaniljeis(?), små bringebærgelebiter og sjokoladebiter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjallis med karamell.

Det var vel midt på 70-tallet.

Anonymkode: f332a...9c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Mperle skrev:

Inne på siden jeg var så kunne man trykke «jeg savner denne», hadde bare noe med 200 hjerter så mulig den kan komme tilbake hvis mange nok trykker SAVN 😄🤞🏻

Nå er det flere som har trykket :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg drar på årene så kan jeg si jeg savner "Kronebeger", tror i allfall det var det den het krokanisen som kom i passe store porsjonsbeger - røde på ene siden og blå på den andre. Dessuten savner jeg noe jeg tror het Jordbærpinne. Den var veldig lik den som i dag kalles "PinUp" men hadde jordbæris inni og trekk i ganske mørk sjokolade. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream med sitron (gresk).

Dream Skogsbær (Hemmelighet tror jeg den het)

Anonymkode: 8580a...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennig Olsen sjokoladeis med brownies! Ben&Jerrys er for mektig, men kanskje jeg synes hennig Olsen var bedre fordi jeg spiste den da jeg var liten og kunne trykke i meg flere kartonger med påskeegg i slengen, for å illustrere poenget :P 

Anonymkode: 3c079...a18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fantes en boksis med smak av pina colada en gang på nittitallet. Muligens fra Mövenpick? Den var kjempegod. Og dream med mint og sjokolade, Drillo-is, Bringebærsplit og Peach melba fra hjem-IS. (Finnes Hjem-Is i Norge fortsatt?)

Anonymkode: fb30b...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 1.35, AnonymBruker skrev:

6238.jpg

Finnes mange lakrisiskremer, men denne er/var min favoritt. 

Anonymkode: 64165...7f5

Min også. Den var ekstra god og fargen var ekstra fin. Jeg hadde den med som overraskelse  :rodmer: 
til noen venninner i øst og vest, men de rynket på nesa og sa neitakk. Det fatter jeg ikke. Isen over alle iser!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Mperle skrev:

Inne på siden jeg var så kunne man trykke «jeg savner denne», hadde bare noe med 200 hjerter så mulig den kan komme tilbake hvis mange nok trykker SAVN

Hvilken side? Hvor? :hoppe: Jeg er fullstendig klar til å "trekke fra hofta" og trykke for en god og iskald sak! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 16.26, Hollie skrev:

10307F0C-747C-4586-89B8-07BBE3170D07.jpeg

Jaaaa 😮 Hadde glemt hvor mye jeg elsket denne.

Anonymkode: c8317...07c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 16.29, KittyNose skrev:

Enig, kræsj pink :spise:

Den har kommet tilbake, men synes den smaker rød saft bare, ikke som jeg husker den smakte som barn 😕 

Anonymkode: c8317...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en pakke med tre forskjellige frukt-pinneiser, men jeg husker ikke navnet. Det er ikke så veldig lenge siden den var i salg, tipper ca 2014. Det var en grønn, en gul og en rød. De var kjempegode, levde nesten på sånne en sommer det var kjempevarmt. Husker ikke om det var diplom eller hennig Olsen. Det var ikke Fruitero eller Nude, disse var mye bedre. Noen som husker den og hva den het?

Anonymkode: fb30b...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...