AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Hvor lenge pleier barn og bruke solbriller med sånn gummistrikk bak? Har virkelig ikke peiling!? 1 år, 5 år? Skal kjøpe solbriller i gave til tantungen på 3. Anonymkode: 9fe92...f0a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge pleier barn og bruke solbriller med sånn gummistrikk bak? Har virkelig ikke peiling!? 1 år, 5 år? Skal kjøpe solbriller i gave til tantungen på 3. Anonymkode: 9fe92...f0a Ikke strikk til en unge på 3 år. Anonymkode: 935fc...4e5 3
Million Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Det bruker å bli så lenge som det tar for de å forstå forklaringen på hvorfor man bruker solbriller, og at de merker det selv. Altså at de merker at det er godt for øynene å ha solbrillene på i sterk sol, i forhold til å gå uten. En treåring er for gammel til å ha strikk bak på solbrillene, tenker jeg, for de både forstår når man forklarer hvorfor ha de på, og river dem ikke av seg bare for å veive med de, som en ettåring gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Ok, takk for svar 😄 Ble bare litt forvirra av at det var angitt alder 2-5 år på noen solbriller med stikk jeg så på. Da blir det uten! Anonymkode: 9fe92...f0a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 I barnehagen sa de at de foretrakk at min (straks) treåring hadde solbriller med strikk i barnehagen. Vi har noen hvor strikken kan tas av og bruker den ikke alltid på fritiden. Anonymkode: e9e14...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå