Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tok en babyplan EL test (stav) på fredag, se bilde. 
Da jeg synes den såg positiv ut, tok jeg en CB EL digital (rosa) test - den ble negativ - ingen fjes, bare sirkel. 

Noen andre som har opplevd dette? Og hva tenker du om EL testen på bilde, postiv eller negativ? 

Takk for svar! 

55653308_427758257981462_5563758896469770240_n.jpg

Anonymkode: 850d5...cbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stavtesten ser ut til å være veldig nær positiv, men ikke nødvendigvis helt. Hos meg bruker test-streken å bli tydelig sterkere enn kontrollstreken, så jeg ville ikke regnet denne som positiv for min egen del, men jeg vet dette varierer. 

Anonymkode: 0e862...482

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stavtesten ser ut til å være veldig nær positiv, men ikke nødvendigvis helt. Hos meg bruker test-streken å bli tydelig sterkere enn kontrollstreken, så jeg ville ikke regnet denne som positiv for min egen del, men jeg vet dette varierer. 

Anonymkode: 0e862...482

Takk for svar. Helt forvirra av dette opplegget. Dagen etter fikk jeg HELT negativ test igjen.. 

Skal ikke være enkelt å skjønne seg på kroppen!

Anonymkode: 850d5...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Den er negativ, teststreken er svakere enn kontrollstreken. Noen har lh stigning veldig kort tid har jeg skjønt, kanskje du har det? Du kan jo prøve å teste både morgen og kveld neste syklus og se om du får positiv test på den måten.

Anonymkode: d454a...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...