Gå til innhold

Kommer tidlig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan være han bare er sykt sensitiv. Jeg var med en engang, og han kom bokstavelig i det jeg satt meg ned på han. Jeg rakk ikke engang å trekke meg opp igjen før han kom. Fikk heller ikke runke han under foreplay for han kom bare. Ble faktisk ganske tent av det i starten men etter noen ganger ble det ett problem. Vet ikke om han bare var veldig kåt eller om det var noe medisinsk galt med han. 

Anonymkode: 56496...b8b

Det har visstnok ikke vært et problem for ham tidligere, så det er nok en kombinasjon av flere faktorer.

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes lurt ut. Tror det blir å fungere bra.🙂 Noen ganger må man bare prøve seg litt frem å finne ting som fungerer bra. Er jo uansett gøy å introdusere sexleketøy i senga, så det tror jeg vil gå fint så lenge man tar det opp på en "kinky" kul måte og ikke legge det frem sånn at det føles ut som en problemstilling.🙂

Anonymkode: a1181...e31

Jeg spurte ham om han hadde prøvd penisring i går etter vi hadde sex. Det hadde han ikke, men han var interessert i å prøve det.

Anonymkode: 0e4c5...a4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har visstnok ikke vært et problem for ham tidligere, så det er nok en kombinasjon av flere faktorer.

Jeg spurte ham om han hadde prøvd penisring i går etter vi hadde sex. Det hadde han ikke, men han var interessert i å prøve det.

Så bra da. Bare å prøve seg frem så finner dere ut av det.🙂

Anonymkode: a1181...e31

• Liker 1
Skrevet

kom presis på jobb i dag....

Og gikk tidlig....

M@ster

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Master1 skrev:

kom presis på jobb i dag....

Og gikk tidlig....

M@ster

Koselig å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...