AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Typen har problemer med at han kommer tidlig. Dette er visstnok ikke noe som har vært et problem tidligere, men når jeg kommer begynner skjeden å pulsere. Det gjør at han kommer fortere. Noen tips til hva vi kan prøve for at han skal holde lenger? Anonymkode: 0e4c5...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen har problemer med at han kommer tidlig. Dette er visstnok ikke noe som har vært et problem tidligere, men når jeg kommer begynner skjeden å pulsere. Det gjør at han kommer fortere. Noen tips til hva vi kan prøve for at han skal holde lenger? Anonymkode: 0e4c5...a4c Vil tro du er for trang hvis han kommer for fort og ikke hatt problem med det før. Opplevde dette med ei dame som var mye trangere enn de andre jeg hadde vært sammen med. Gikk ganske lang tid før jeg klarte å venne meg til at hun var trangere. Anbefaler stopp/start teknikken mens han er inni deg for å trene på å holde lengre, så tror jeg det vil gå seg til.🙂 Anonymkode: a1181...e31 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Ringer'n ikke før'n kommer'a? 😊 Anonymkode: 38527...52b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Kanskje det kan kompenseres ved at han går igjen sent? Anonymkode: 2e667...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Skrevet 2. april 2019 Hvor fort kommer han da? Anonymkode: 814c2...db0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Kanskje bare jeg som er teit her, men er ikke «målet» at begge parter kan komme på likt, altså det du skriver; at du får orgasme og det gjør at han også kommer Men til problemet; har dere prøvd en penisring? De selger jo mange varianter, og det skal jo hjelpe mot tidlig utløsning Anonymkode: aeb2b...da5 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje bare jeg som er teit her, men er ikke «målet» at begge parter kan komme på likt, altså det du skriver; at du får orgasme og det gjør at han også kommer Men til problemet; har dere prøvd en penisring? De selger jo mange varianter, og det skal jo hjelpe mot tidlig utløsning Anonymkode: aeb2b...da5 Det var nok målet mitt i yngre dager. Sikkert inspirert av tradisjonelle filmer med øm elskov mellom silkelaken. I dag er målet at begge skal bli mest mulig kåte og mest mulig tilfredsstilt. Koordinering av ekstasen er lenger ned på lista. Man lever og man lærer.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #8 Skrevet 2. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje bare jeg som er teit her, men er ikke «målet» at begge parter kan komme på likt, altså det du skriver; at du får orgasme og det gjør at han også kommer Men til problemet; har dere prøvd en penisring? De selger jo mange varianter, og det skal jo hjelpe mot tidlig utløsning Anonymkode: aeb2b...da5 Tror ikke det, du. Anonymkode: 2e667...1fe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 På 1.4.2019 den 12.47, AnonymBruker skrev: Vil tro du er for trang hvis han kommer for fort og ikke hatt problem med det før. Opplevde dette med ei dame som var mye trangere enn de andre jeg hadde vært sammen med. Gikk ganske lang tid før jeg klarte å venne meg til at hun var trangere. Anbefaler stopp/start teknikken mens han er inni deg for å trene på å holde lengre, så tror jeg det vil gå seg til.🙂 Anonymkode: a1181...e31 Det kan være, men han er en del mindre enn de jeg har vært med tidligere. Han er veldig sensitiv, så det kan være kombinasjonen av det og at jeg er trangere enn han er vant til som er problemet. Med stopp/start teknikken mener du da at han stopper opp når han er nære ved å komme? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje bare jeg som er teit her, men er ikke «målet» at begge parter kan komme på likt, altså det du skriver; at du får orgasme og det gjør at han også kommer Men til problemet; har dere prøvd en penisring? De selger jo mange varianter, og det skal jo hjelpe mot tidlig utløsning Anonymkode: aeb2b...da5 Jeg ville nå ikke nødvendigvis sagt at målet var å komme samtidig. Jeg vil gjerne kunne holde på litt lenger etter at jeg kommer også. Men funker penisring sånn? Jeg trodde det hadde motsatt effekt. Anonymkode: 0e4c5...a4c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #10 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være, men han er en del mindre enn de jeg har vært med tidligere. Han er veldig sensitiv, så det kan være kombinasjonen av det og at jeg er trangere enn han er vant til som er problemet. Med stopp/start teknikken mener du da at han stopper opp når han er nære ved å komme? Jeg ville nå ikke nødvendigvis sagt at målet var å komme samtidig. Jeg vil gjerne kunne holde på litt lenger etter at jeg kommer også. Men funker penisring sånn? Jeg trodde det hadde motsatt effekt. Anonymkode: 0e4c5...a4c Jeg sliter selv å komme med en mann, så kanskje derfor jeg har litt «romantiske» tanker rundt orgasmen Siden jeg ikke er en mann selv, betyr det at jeg og ikke akkurat har erfaring med penisring og hvordan den fungerer i praksis, men det står nå «På den måten får du den ultimate ereksjonen som vil vare ekstra lenge.» https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisring-sett-3-pk/ Trodde at det var en greie, at man også kan bruke fingrene til å ta et hardt grep rundt roten av penis når han er i ferd med å komme for å få ham til å holde ut lengre 🤔 men igjen har jo ikke en egen penis, så har ikke personlig erfaring rundt det 😅 Anonymkode: aeb2b...da5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Skrevet 2. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være, men han er en del mindre enn de jeg har vært med tidligere. Han er veldig sensitiv, så det kan være kombinasjonen av det og at jeg er trangere enn han er vant til som er problemet. Med stopp/start teknikken mener du da at han stopper opp når han er nære ved å komme? Jeg ville nå ikke nødvendigvis sagt at målet var å komme samtidig. Jeg vil gjerne kunne holde på litt lenger etter at jeg kommer også. Men funker penisring sånn? Jeg trodde det hadde motsatt effekt. Anonymkode: 0e4c5...a4c Med start/stopp teknikken mener jeg at han lærer å holde igjen å stoppe mens dere har sex før, han kommer ja.🙂 Angående penisring vil noen få mottsatt effekt at den blir enda mere følsom pga penis fylles med mere blod. Et alternativ kan være å bruke en penis hylse/forlenger som han har utenpå penisen sin når dere har sex. Det vil føles som en tykk kondom, men de fleste har riller innvendig for å stimulere han. Bare ha på litt vannbasert glidemiddel før dere trer den på penisen. Dette vil gjøre at han holder lengre og du får følelsen av en større penis. Kanskje syns han det er spennende også. Man kan avslutte uten hylsen til slutt når du har fått din del.🙂 Anonymkode: a1181...e31
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #12 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med start/stopp teknikken mener jeg at han lærer å holde igjen å stoppe mens dere har sex før, han kommer ja.🙂 Angående penisring vil noen få mottsatt effekt at den blir enda mere følsom pga penis fylles med mere blod. Et alternativ kan være å bruke en penis hylse/forlenger som han har utenpå penisen sin når dere har sex. Det vil føles som en tykk kondom, men de fleste har riller innvendig for å stimulere han. Bare ha på litt vannbasert glidemiddel før dere trer den på penisen. Dette vil gjøre at han holder lengre og du får følelsen av en større penis. Kanskje syns han det er spennende også. Man kan avslutte uten hylsen til slutt når du har fått din del.🙂 Anonymkode: a1181...e31 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisforlenger-klar-tom-of-finland/?perform=category Denne fungerer bra for å holde ut lengre.🙂 Anonymkode: a1181...e31
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #13 Skrevet 2. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter selv å komme med en mann, så kanskje derfor jeg har litt «romantiske» tanker rundt orgasmen Siden jeg ikke er en mann selv, betyr det at jeg og ikke akkurat har erfaring med penisring og hvordan den fungerer i praksis, men det står nå «På den måten får du den ultimate ereksjonen som vil vare ekstra lenge.» https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisring-sett-3-pk/ Trodde at det var en greie, at man også kan bruke fingrene til å ta et hardt grep rundt roten av penis når han er i ferd med å komme for å få ham til å holde ut lengre 🤔 men igjen har jo ikke en egen penis, så har ikke personlig erfaring rundt det 😅 Anonymkode: aeb2b...da5 Det skader jo i hvertfall ikke å prøve en penisring. Det skal jeg foreslå. Det kan være det er vanlig å holde hardt rundt penisen, men jeg har ikke noe erfaring med det. Eksen var veldig lite sensitiv, så det var ikke akkurat noe problem at han holdt på å komme før jeg ønsket det. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med start/stopp teknikken mener jeg at han lærer å holde igjen å stoppe mens dere har sex før, han kommer ja.🙂 Angående penisring vil noen få mottsatt effekt at den blir enda mere følsom pga penis fylles med mere blod. Et alternativ kan være å bruke en penis hylse/forlenger som han har utenpå penisen sin når dere har sex. Det vil føles som en tykk kondom, men de fleste har riller innvendig for å stimulere han. Bare ha på litt vannbasert glidemiddel før dere trer den på penisen. Dette vil gjøre at han holder lengre og du får følelsen av en større penis. Kanskje syns han det er spennende også. Man kan avslutte uten hylsen til slutt når du har fått din del.🙂 Anonymkode: a1181...e31 Vi kan jo i hvertfall prøve en penisring tenker jeg. Kanskje funker det, kanskje ikke. Penisforlenger syns jeg er litt ubehagelig å skulle foreslå. Han vet jo at penisen hans ikke akkurat er spesielt stor, og tar seg ikke nær av det, men det føles litt rart å skulle foreslå det. Hvordan skal jeg liksom gå frem? - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #14 Skrevet 2. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det skader jo i hvertfall ikke å prøve en penisring. Det skal jeg foreslå. Det kan være det er vanlig å holde hardt rundt penisen, men jeg har ikke noe erfaring med det. Eksen var veldig lite sensitiv, så det var ikke akkurat noe problem at han holdt på å komme før jeg ønsket det. Vi kan jo i hvertfall prøve en penisring tenker jeg. Kanskje funker det, kanskje ikke. Penisforlenger syns jeg er litt ubehagelig å skulle foreslå. Han vet jo at penisen hans ikke akkurat er spesielt stor, og tar seg ikke nær av det, men det føles litt rart å skulle foreslå det. Hvordan skal jeg liksom gå frem? - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c Ja prøv en penisring først å se hvordan det fungerer.🙂 Angående penisforlenger er jeg litt usikker hvordan du kan ta det opp. Er han trygg på seg selv eller har han spurt om du syns han er for liten før? Vet at mange bruker det for å få variasjon, akkurat som en dildo/vibrator, og noen bruker det for å "leke" større eller de bare vil holde ut lengre.🙂 Hvis han syns dildo og vibrator er gøy, så er det nok en stor sjangse for at han syns en sånn forlenger kan være gøy. Si det på en måte som noe nytt og spennende. Har prøvd dette selv med dama mi. Har over snittet stor, men bare syns den så spennende ut å prøve, og så holder man lengre også da som er en bonus. Anonymkode: a1181...e31
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Skrevet 3. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja prøv en penisring først å se hvordan det fungerer.🙂 Angående penisforlenger er jeg litt usikker hvordan du kan ta det opp. Er han trygg på seg selv eller har han spurt om du syns han er for liten før? Vet at mange bruker det for å få variasjon, akkurat som en dildo/vibrator, og noen bruker det for å "leke" større eller de bare vil holde ut lengre.🙂 Hvis han syns dildo og vibrator er gøy, så er det nok en stor sjangse for at han syns en sånn forlenger kan være gøy. Si det på en måte som noe nytt og spennende. Har prøvd dette selv med dama mi. Har over snittet stor, men bare syns den så spennende ut å prøve, og så holder man lengre også da som er en bonus. Anonymkode: a1181...e31 Han er trygg på seg selv og har nevnt selv at den er ganske liten. Jeg ville nå sagt at den kanskje er litt under snittet bare. Vi har ennå ikke prøvd noen form for dildo eller vibrator. Dildo har jeg ikke, og vibrator tenker jeg kanskje er litt mye stimuli. Men det kan kanskje være lurt å introdusere sexleketøy ved en vibrator? - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #17 Skrevet 3. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er trygg på seg selv og har nevnt selv at den er ganske liten. Jeg ville nå sagt at den kanskje er litt under snittet bare. Vi har ennå ikke prøvd noen form for dildo eller vibrator. Dildo har jeg ikke, og vibrator tenker jeg kanskje er litt mye stimuli. Men det kan kanskje være lurt å introdusere sexleketøy ved en vibrator? - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c Ja anbefaler å kjøpe en penisring med vibrasjon. Det er gull verdt siden du får stimuli av klitoris mens han er inni deg, og så anbefaler jeg en rabbitvibrator til både innvendig og klitorisbruk, eller en vibrator som kan brukes bare innvendig mens han slikker foreksempel. Dama mi kommer alltid som et uvær med vibrator i musa mens jeg slikker henne. Blir alltid en innertier.🙂 Hvis han syns det er spennende med vibrator, så kan dere prøve en sånn penishylse etter hvert. Kan hende han syns det er kult å føle seg "større" og så får han en bonus at samleie varer lengre tid. Anonymkode: a1181...e31
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #18 Skrevet 3. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja anbefaler å kjøpe en penisring med vibrasjon. Det er gull verdt siden du får stimuli av klitoris mens han er inni deg, og så anbefaler jeg en rabbitvibrator til både innvendig og klitorisbruk, eller en vibrator som kan brukes bare innvendig mens han slikker foreksempel. Dama mi kommer alltid som et uvær med vibrator i musa mens jeg slikker henne. Blir alltid en innertier.🙂 Hvis han syns det er spennende med vibrator, så kan dere prøve en sånn penishylse etter hvert. Kan hende han syns det er kult å føle seg "større" og så får han en bonus at samleie varer lengre tid. Anonymkode: a1181...e31 Det er faktisk en veldig god måte å vinkle det på. At det ikke er fordi han er for liten, men at det kan få ham til å føle seg større. For jeg syns jo ikke penisen hans er for liten, bare for sensitiv. Penisring med vibrator høres lurt ut. Da kan vi jo bruke den både med og uten vibrasjoner. Jeg er ikke så glad i ting inni meg som vibrerer da, men vi kan kanskje prøve noen av vibratorene jeg har og se hva som funker. - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #19 Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk en veldig god måte å vinkle det på. At det ikke er fordi han er for liten, men at det kan få ham til å føle seg større. For jeg syns jo ikke penisen hans er for liten, bare for sensitiv. Penisring med vibrator høres lurt ut. Da kan vi jo bruke den både med og uten vibrasjoner. Jeg er ikke så glad i ting inni meg som vibrerer da, men vi kan kanskje prøve noen av vibratorene jeg har og se hva som funker. - TS Anonymkode: 0e4c5...a4c Det hørtes lurt ut. Tror det blir å fungere bra.🙂 Noen ganger må man bare prøve seg litt frem å finne ting som fungerer bra. Er jo uansett gøy å introdusere sexleketøy i senga, så det tror jeg vil gå fint så lenge man tar det opp på en "kinky" kul måte og ikke legge det frem sånn at det føles ut som en problemstilling.🙂 Anonymkode: a1181...e31 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #20 Skrevet 3. april 2019 Kan være han bare er sykt sensitiv. Jeg var med en engang, og han kom bokstavelig i det jeg satt meg ned på han. Jeg rakk ikke engang å trekke meg opp igjen før han kom. Fikk heller ikke runke han under foreplay for han kom bare. Ble faktisk ganske tent av det i starten men etter noen ganger ble det ett problem. Vet ikke om han bare var veldig kåt eller om det var noe medisinsk galt med han. Anonymkode: 56496...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå