AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Hei, hvordan går jeg frem for å samle kompetansen min i et fagbrev ? Jeg har bakgrunn fra mange ulike serviceyrker. Restaurant, cafe, butikk etc. Er det mulig for meg å samle denne kompetansen i ett fagbrev ? Jeg innbiller meg det ser bedre ut på CVen m et fagbrev enn mange ulike arbeidsplasser ? Jeg er over 30 og har ikke fullført høyere studier. Men ønsker muligens begynne til høsten eller ta fagbrev. Innspill ? Anonymkode: 2e2c0...018
~umulia~ Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Du kan få realkompetansevurdering der en lærer i faget måler din kunnskap opp mot kompetansemål i læreplanen. Ring en vgs med service og samferdsel eller restaurant og matfag, så får du mer info. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, ~umulia~ skrev: Du kan få realkompetansevurdering der en lærer i faget måler din kunnskap opp mot kompetansemål i læreplanen. Ring en vgs med service og samferdsel eller restaurant og matfag, så får du mer info. Takk for tips !:) Anonymkode: 2e2c0...018
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Du kan også gå opp som praksiskandidat hvis du har mer enn 5 års praksis. (Du kan også få fratrekk i praksis hvis du har VGS). Men du må først ta en teoretisk eksamen.https://utdanning.no/tema/hjelp_og_veiledning/praksiskandidat Ta kontakt med fagopplæringen i kommunen. Anonymkode: fcdc1...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå