Gå til innhold

Hei alle prøvere! (Marthe77, Pumpkin, lilje+++)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste det temaet om testing før mens. Tok den siste testen jeg hadde liggende før helgen, men fikk bare en blå...

Nå er jeg en dag overtid - skulle fått tante rød i går!

Hmm, lurer fælt nå, skal iallefall ta ny test i morgen tidlig.

Tenk om jeg er gravid!!

Begynte å prøve i juli, er egentlig pessimist, men tenk om...

Hilsen fast bruker som vil være anonym litt lengre...

Videoannonse
Annonse
Gjest Marthe77
Skrevet

Heisann du anonyme!

Selv om testen var negativ så kan det jo hende du er gravid. Hvis ikke mensen har kommet innen fredag ville jeg tatt en test til. Kan også bli dyrt i lengden med disse testene. :( Lykke til!! Håper du har barn i magen. :D

Må også bare fortelle at jeg ikke klarte å dy meg til fredag. Ifølge de siste månedene har jeg hatt mellom 22 og 26 dager i syklusen. Nå er jeg på dag 25 så jeg kjøpte en rfsu-test i dag. Har akkurat tatt den..... og har fått to streker. En sterk og en litt svakere - men fremdeles godt synlig. Kan nesten ikke tro at jeg er gravid. Har ingen symptomer, ikke ømme pupper, ikke trøttere enn vanlig, ikke kvalm - kun hatt litt mensenvondt innimellom. Var sikker på at vi ikke hadde klart det. Tenkte på ta en ny test på fredag bare for å være sikker!!! Det kribler i magen!!!!

Klem fra Marthe77

Skrevet

Ja, vi prøver og vi prøver... men det er jo så gøy!! :blunke:

For en spennende tid! Det er fullt mulig å være gravid selv om den første testen viser negativt. Det hendte nemlig med to jeg kjenner. Begge tok en test som var negativ, men etter noen dager var den nye testen positiv!

Det var vel ikke kommet nok "gravide-stoffer" i kroppen så tidlig.

Lykke til!

Pumpkin :wink:

Gjest Atilla, ikke innlogget
Skrevet

Pumpkin: Jeg fikk to blå! (Se "Jeg er gravid"!!) Hverken Clearblue eller RFSU testen viste noe på tirsdag, men på torsdag hadde jeg en svak antydning til blåfarge.. Har sikkert ikke så mye HCG ennå, men tante har holdt seg unna i ei uke nå, så det er vel fullklaff da! Den blå stripen jeg fikk på Clearblue testen i går ble sterkere i fargen etter at den hadde ligget litt.

Lykke til du også!!

Hilsen Atilla - tidligere anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...