AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Del Skrevet 1. april 2019 Hva skriver man i søknadsbrevet da? Skal søke på en sommerjobb jeg har hatt fire ganger før, så de kjenner meg jo allerede og de har bedt meg om å søke, så jeg får jo jobben. Men man må søke via sånn webportal, og da bør man vel skrive noe i søknadsfeltet? Anonymkode: 77120...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Del Skrevet 1. april 2019 Om de har bedt deg om å søke via webportalen så må du skrive en helt vanlig søknad som du ville gjort til hvem som helst andre. Dersom det var en selvfølge at du får jobben så hadde de ikke bedt deg om å søke, da hadde du bare fått den. Anonymkode: 52193...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Del Skrevet 1. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Om de har bedt deg om å søke via webportalen så må du skrive en helt vanlig søknad som du ville gjort til hvem som helst andre. Dersom det var en selvfølge at du får jobben så hadde de ikke bedt deg om å søke, da hadde du bare fått den. Anonymkode: 52193...4c2 Nei, jeg må søke! Det er på grunn av at det er en jobb i det offentlige, så de har ikke lov til å ansatte noen uten at det er søkt. I fjor glemte jeg å søke før søknadsfristen hadde gått ut, da tok de kontakt med meg og lurte på om det var en forglemmelse, jeg måtte likevel sende inn en søknad slik at det formelle var på plass. Anonymkode: 77120...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Del Skrevet 1. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg må søke! Det er på grunn av at det er en jobb i det offentlige, så de har ikke lov til å ansatte noen uten at det er søkt. I fjor glemte jeg å søke før søknadsfristen hadde gått ut, da tok de kontakt med meg og lurte på om det var en forglemmelse, jeg måtte likevel sende inn en søknad slik at det formelle var på plass. Anonymkode: 77120...3ed Kan du ikke bare skrive søknad på samme måte som i fjor da? Vel, jeg hadde bare skrevet et "vanlig" søknadsbrev, men også fått med at jeg har hatt sommerjobb der x antall år, har trivdes godt og fått gode tilbakemeldinger, og at du håper å jobb der igjen i år. Eller noe sånt. Det ser jo litt rart ut å ikke nevne det, i hvertfall. Anonymkode: 0dbb6...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Del Skrevet 1. april 2019 Sender som ønsket søknad på stilling som XXX hos dere. De siste xxx sommerne har jeg hatt denne stillingen hos dere, bla bla, trives, vil gjenta Anonymkode: 2b758...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #6 Del Skrevet 1. april 2019 Eller sender på oppfording søknad på xxx Anonymkode: 2b758...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå