Gå til innhold

Bahareh og per på Charterfeber

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet med det tidligere.
Hva er grunnlaget ditt for å mene det motsatte? At du har en "feeling" på at det må være replikker?

Det eneste man gjør er at man kan planlegge hvilke ting folkene skal gjøre. Som f.eks. at de skal kjøre vannscooter en dag, eller dra på fisketur en annen dag. Men det er kun hvis de ikke har noen bedre ideer selv. Hva folkene faktisk sier eller gjør mens de er der, er helt opp til dem selv. Det kan hende de blir bedt om å si eller gjøre ting på nytt, hvis kamera ikke klarer å fange det, men that's it. Ellers så skapes det meste i klippen

Kan si det sånn at hvis det faktisk hadde vært replikker, så hadde klipperne nok blitt overlykkelige, for de må lete mye i timesvis med materiale for å finne gull.

Anonymkode: ef14e...078

Har jeg ment det motsatte?

Anonymkode: c09f8...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er forfær over at disse to er pr kåte? Har jo ikke fått oppmerksomhet på ei stund nå.. Kommer vel til å gli rett inn i den gjengen av spesielle utgaver der 😁 Og selvfølgelig er det meste regissert av produksjonen. (Iallefall om det er noen såkalte kjendiser med). Så det veldig tydelig da «classygirls» var med. Tydelig at de hadde replikker. Ble bare utrolig kleint og kunstig.

Anonymkode: e16eb...c07

Så du tenker at herr Sandberg holder seg til replikker eller skript? Hehe, tror ikke at han lar seg "dirigere" mer der enn på Stortinget 🙂

Klart de elsker oppmerksomhet. Som andre som får muligheten og vil ha. Tror de elsker å skape reaksjoner. Men nå har jeg litt sans for dem jeg da. Sant og si. 

AnonymBruker
Skrevet

De to er de nye cowboy-Laila og Sven O. 

Anonymkode: eb98f...6c9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er de? 

Anonymkode: 3cb98...822

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten forklare litt bedre.  Vet hvem de er men ser ikke sammenligninga.

Anonymkode: e28a6...02e

AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2019 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Charterfeber har vel alltid vært scriptet? I alle fall til en viss grad, akkurat som all annen reality...              

Anonymkode: 0c603...26a

Reality serier er ikke scriptet. Det er bare en dårlig myte

Anonymkode: 7b55b...154

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten forklare litt bedre.  Vet hvem de er men ser ikke sammenligninga.

Anonymkode: e28a6...02e

Google ;) 

Anonymkode: 7b55b...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...