AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Del Skrevet 1. april 2019 Hei, nå trenger jeg råd fra dere som har meninger: Jeg er en gutt/mann på 26 som går mye med skinny jeans og sneakers, f.eks type Adidas Stan Smith, Puma og Adidas Gazelle. Jeg liker ikke å gå barbent i sneakers, og synes ikke bomullssokker er så pent. Har sett en del jenter bruke tynne strømper, gjerne i hudfarge eller sorte til jeans og sneakers. Snakker da om slike tynne gjennomsiktige nylonstrømper, 20-40 denier. Er det innenfor at en gutt/mann bruker slike tynne nylonstrømper sammen med jeans og sneakers? Ser frem til å få deres reflekterte meninger om dette :) Anonymkode: 13d2a...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. april 2019 #2 Del Skrevet 1. april 2019 Kan du ikke bare bruke ballerina sokker? Finnes til både herrer og damer, og de vises ikke i lave sneakers. https://www.adeve.se/no/ballerina-sokker Jeg har en hel haug med brødre, og de bruker alle disse lave sokkene i sneakers. Personlig synes jeg nylonsokker på en mann blir litt rart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Del Skrevet 1. april 2019 Du er en voksen person som kan bruke de sokkene du vil! Kjør på med nylonstrømper! 😊 Anonymkode: 95092...73c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Del Skrevet 1. april 2019 Du får nå kle deg i det som du føler deg vel i. Jeg er imidlertid ikke en fan. Anonymkode: 11111...f0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Del Skrevet 1. april 2019 Fetisjtråd nummer 392. Anonymkode: 92641...890 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julia76 Skrevet 1. april 2019 #6 Del Skrevet 1. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det innenfor at en gutt/mann bruker slike tynne nylonstrømper sammen med jeans og sneakers? Ser frem til å få deres reflekterte meninger om dette Hei, bruk gjerne tynne hudfargede nylonstrømper sammen med jeans og sneakers selv om du er mann. Det er penere å se en liten glippe med glatt nylonstrømpe med litt glød/farge i stedet for blåhvite vinterankler mellom buksen og skoen. Enig med deg i at det ikke er godt å gå barbeint direkte i skoene, det er mye bedre å ha tynne nylonstrømper på. Tenker forresten på en annen ting; Hva hvis du er hjemme hos noen, eller noen kommer hjem til deg, tenker du da å fortsatt ha de tynne nylonstrømpene på, eller ta på vanlige sokker utenpå? Det kan være noen som stusser hvis de ser føttene dine med tynne nylonstrømper....? Egentlig er det tullete at ikke menn kan bruke tynne nylonstrømper som et "normalt klesplagg", generelt så er vel alt av klær snart unisex ser det ut til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. april 2019 #7 Del Skrevet 1. april 2019 Du gjør som du vil såklart, men jeg syns en mann i nylonstrømper er litt snålt. Ankelsokker er noe bedre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #8 Del Skrevet 1. april 2019 Hvorfor ikke bare bruke vanlige tennissokker eller tynne ullstrømper? Jeg er kvinne, men det hadde aldri falt meg inn å skulle bruke tynne nylonstrømper i joggesko. Det må da bli kaldt? Anonymkode: 3415c...a83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. april 2019 #9 Del Skrevet 1. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbent Skrevet 1. april 2019 #10 Del Skrevet 1. april 2019 Syns det er helt greit at menn bruker nylonstrømper, jeg er helt enig i at det er pent med nylonstrømper i sneakers, enten det er sorte eller hudfarget. Hvorfor menn ikke kan bruke nylonstrømper har jeg aldri helt forstått, ser da like greit ut på menn som damer, eneste er at man må ha glatte ben, er ikke fint med hår som stikker ut gjennom strømpen😊 Bruk nylonstrømper du, det går helt fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #11 Del Skrevet 2. april 2019 22 timer siden, Julia76 skrev: Hei, bruk gjerne tynne hudfargede nylonstrømper sammen med jeans og sneakers selv om du er mann. Det er penere å se en liten glippe med glatt nylonstrømpe med litt glød/farge i stedet for blåhvite vinterankler mellom buksen og skoen. Enig med deg i at det ikke er godt å gå barbeint direkte i skoene, det er mye bedre å ha tynne nylonstrømper på. Tenker forresten på en annen ting; Hva hvis du er hjemme hos noen, eller noen kommer hjem til deg, tenker du da å fortsatt ha de tynne nylonstrømpene på, eller ta på vanlige sokker utenpå? Det kan være noen som stusser hvis de ser føttene dine med tynne nylonstrømper....? Egentlig er det tullete at ikke menn kan bruke tynne nylonstrømper som et "normalt klesplagg", generelt så er vel alt av klær snart unisex ser det ut til Hei, takk for svar. Det med at andre ser meg uten sko har jeg egentlig ikke tenkt på, men tenker som så at hvis jeg skal prøve å bruke tynne nylonstrømper, så kan jeg like gjerne gå all inn og implementere det som et normalt hverdagsplagg, og la andre se at jeg har det på når jeg tar av meg skoene. Tenkte jeg skulle stikke innom en butikk å kjøpe tynne hudfargede litt senere i dag, og prøve det ut, for å se om det er så behagelig og pent som jeg tror. Anonymkode: 13d2a...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #12 Del Skrevet 2. april 2019 10 timer siden, barbent skrev: Syns det er helt greit at menn bruker nylonstrømper, jeg er helt enig i at det er pent med nylonstrømper i sneakers, enten det er sorte eller hudfarget. Hvorfor menn ikke kan bruke nylonstrømper har jeg aldri helt forstått, ser da like greit ut på menn som damer, eneste er at man må ha glatte ben, er ikke fint med hår som stikker ut gjennom strømpen😊 Bruk nylonstrømper du, det går helt fint Takk for svar og oppmuntring Bra tips det med å ha glatte ben, så ikke hår stikker gjennom strømpen. Har ikke så veldig mye hår på bena, ganske beskjedent behåret faktisk, men må barbere litt da skjønner jeg for å få det helt glatt. Anonymkode: 13d2a...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 2. april 2019 #13 Del Skrevet 2. april 2019 Personlig syns jeg ikke nylonstrømper er noe særlig godt å ha nedi sko, i hvertfall ikke joggesko og sneakers. Det blir klamt og kjipt, og tynne strømper holder ikke lenge. Jeg foretrekker mye heller helt lave sokker i bomull. Disse https://www.zalando.no/nike-performance-everyday-lightweight-6-pack-ankelsokker-whiteblack-n1244d06d-a11.html kan være et tips. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #14 Del Skrevet 2. april 2019 Jeg tror ingen tenket over hva slags strømper du har. Er de hudfarget må man se to og tre ganger for å se at du har de på deg. De lager jo nylonstrømper til menn. Så da er det nok meningen at de skal brukes. Set heller at noen går med det inne på besøk enn barbent. https://m.dhgate.com/product/men-supper-thin-tnt-socks-nylon-silk-sexy/400303648.html#pd-014 Anonymkode: e8e01...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. april 2019 #15 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Jeg synes det ser merkelig ut med nylonstrømper i joggesko/sneakers uavhengig av kjønn, så jeg ville heller ha brukt ballerinasokker som ikke vises over kanten på skoen i det hele tatt. De finnes også i nylonutgave hvis det er følelsen av nylonstrømpe nedi skoen du er på jakt etter. Endret 2. april 2019 av Leo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. april 2019 #16 Del Skrevet 2. april 2019 På 1.4.2019 den 11.11, Nerine_ skrev: Du gjør som du vil såklart, men jeg syns en mann i nylonstrømper er litt snålt. Ankelsokker er noe bedre. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 2. april 2019 #17 Del Skrevet 2. april 2019 8 timer siden, Viktualia skrev: Personlig syns jeg ikke nylonstrømper er noe særlig godt å ha nedi sko, i hvertfall ikke joggesko og sneakers. Det blir klamt og kjipt, og tynne strømper holder ikke lenge. Jeg foretrekker mye heller helt lave sokker i bomull. Disse https://www.zalando.no/nike-performance-everyday-lightweight-6-pack-ankelsokker-whiteblack-n1244d06d-a11.html kan være et tips. Enig med deg, det føles rart med tynnstrømper (som jeg kaller det) i sånn type sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #18 Del Skrevet 2. april 2019 Nei, bare nei. Det skriker fetisj. Anonymkode: f8ed8...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå