Mitzi Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Jeg skal holde en fest med tema "tropisk aften". Hele huset blir oppvarmet flere dager i forveien, og vi kommer til å la luftfukterne stå på for å få det riktige hete og fuktige klimaet. Det vil bli servert fargerike paraplydrinker med tropiske frukter (ananas, mango, melon), men jeg sliter litt med å finne noe lettvint å lage som kan mette magene til ivrige festdeltakere. Tips, anyone?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Forskjellige salater? Eller hva med å låne seg en innegrill, eller grille på veranda/hage/bakgård og ta med maten inn?
Gjest lmari Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Dette høres utrolig morsomt ut!! Grilling er et godt tips, ellers er vel tapas litt "tropisk" mat? Noen venner av oss arrangerte en sånn fest en gang, de dekket gulvet med en presenning og hadde et lag med sand på, sånn at man virkelig fikk følelsen av "beach party". Har du tenkt noe på hvordan du skal pynte og sånn? *lmari fikk veldig lyst til å lage tropisk fest*
Mitzi Skrevet 18. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2005 Dette høres utrolig morsomt ut!! Grilling er et godt tips, ellers er vel tapas litt "tropisk" mat? Noen venner av oss arrangerte en sånn fest en gang, de dekket gulvet med en presenning og hadde et lag med sand på, sånn at man virkelig fikk følelsen av "beach party". Har du tenkt noe på hvordan du skal pynte og sånn? *lmari fikk veldig lyst til å lage tropisk fest* Å ja! Sand må vi ha! Ellers er vi så heldige at vi har et innendørs svømmebasseng, så litt plasking er obligatorisk. Vannet blir selvfølgelig oppvarmet til tropiske temperaturer. Ellers tenkte vi å fylle stua med svære grønne planter, og muligens glasslanterner med telys i rundt omkring i huset. Det blir drinker servert i ananas og melon (og kokosnøtt, hvis jeg får tak i det), med hauger av fargerike sugerør i. Og så skal vi spille tropiske toner sånn at alle kommer i riktig stemning. Mulig at vi også skal spille det nye Donkey Kong-spillet, det med bonga-trommer. Det er fryktelig artig, og gjør at man kommer i godt humør. Gleder meg masse til festen - vi blir ca 30 bleke og dvaske legemer som virrer rundt med hawaiiskjorter og bikini.... Tji hi!
Cronos Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 Høres utrolig fett ut. (Festen, altså.. ikke kroppene)
Gjest gjest 0 Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Skulle ønske jeg var vennen din jeg Dette hørtes utrolig kult ut! Jeg skulle gjerne gjort noe sånt selv, men jeg har ikke plass eller økonomi til å stelle istand noe flotte greier. Jeg lagde halloweenbursdagsparty for samno, men da måtte jeg ta inngangspenger for å dekke mat og alkoholutgiftene. :oops: Men det ble vellykket! Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå