Gå til innhold

Se bilder av andres ferie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lørdag var vi hos et vennepar, vi skulle bare være der et par timer. I 1,5 time satt vi og så på påskeferien fra da de var i Italia, alt ble grundig forklart, hvert bilde, jeg ble ganske så irritert, for det er ikke første gangen, trodde aldri bildene skulle ta slutt.

Er det jeg som overreagerer her, eller...! greit med et bilde og to, men ikke en hel seanse med bilder som ikke interesser oss særlig... :-?

Skrevet

Jeg synes det er spennende å se på bilder, jeg.... :wink: Elsker å se bilder både fra steder jeg ikke har vært og fra steder jeg har vært. Men skjønner godt at 1,5 time var litt mye....

Skrevet

Jeg liker også å se bilder, men helst uten store forklaringer, lurer jeg på noe spør jeg.

Her får alle titte på bilder uten at jeg forklarer. Har veldig forklarende album jeg da ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Koselig med bilder, men ikke i 1,5 time.

Skrevet

Åh, det er hat! Kan ikke folk bare lage et lite utvalg av bilder som de viser fram, så vi slipper å bla oss gjennom fem-seks mapper med bilder.... :sove:

Skrevet

Syns bilde generelt er kjempekjekt. Men eg foretrekker og å kike for meg sjølv, og spørre viss eg lurer på noko.

1,5t er uansett altfor lenge... Gosh!!

Skrevet

Hehe. Jepp, jeg har vært borti lignende selv. Har ei tante som giftet seg i sommer, og vi har tilsammen sett bildene fra bryllupet fire ganger (av hennes ønske, og det er maaange bilder). :roll: Kjekt med bilder, for all del, men det finnes en grense.

Skrevet

Synes det er koselig å se på bilder, men vil helst bla og kikke selv uten veldige forklaringer og heller spørre når jeg lurer på noe...

Det gjelder jo forsåvidt hvis folk spør om å få se på bilder jeg har også.

Spør de, får de svar; hvis ikke får de bla i fred...

Skrevet

Jeg elsker å se på feriebilder, spesielt når jeg blir bedt bort til god middag med godt drikke. :P (Kaffe og kake er ikke like fristende :-x ). Jeg holder gjerne ut flere timer, jeg. :P Og så har man noe å snakke om. :P

Skrevet

Jeg ser gjerne bilder, men i mitt tempo (dvs ikke forklaringer til hvert eneste bilde).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er blitt kjempekoselig å se bildefremvisning på TV'en. Da kan alle se på de samme bildene samtidig, og kommentere dem. Jeg kan se i mange timer!

Skrevet

Sier som sommerfugl, jeg ser gjerne andres bilder, men jeg vil bla gjennom dem selv slik at jeg kan se så raskt (eller bruke så lang tid) jeg vil, og selv kunne spørre om ting, uten å bli presset inn i lange historier man kanskje er totalt uinteressert i. Og jeg synes faktisk det er ganske arrogant å tro at andre har slik overveldende interesse for andres ferie. Det blir litt som alle de som tror deres egen bryllupsdag er århundrets fest for alle gjestene, og at en video av festen dermed må ære en super gave julen etter.

Skrevet

familiebilder kan være kooos, særlig av barna, men feriebilder er dritkjedelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror folk som på død og liv må prakke på andre sine feriebilder, har en av sine sosiale antenner litt feiljustert. Bittelitt iallfall :)

Skrevet
Det blir litt som alle de som tror deres egen bryllupsdag er århundrets fest for alle gjestene' date= og at en video av festen dermed må ære en super gave julen etter.

snakker du av erfaring, arkana? :ler::ler:

Skrevet

:ler: Nei, heldigvis ikke. Men 2-3 venner/bekjente har fått slike bryllupsvideoer i gave etter et bryllup de var i (og ingen av dem var spesielt nært tilknyttet brudeparet), i tillegg til at jeg leste om dette her på KG også.

Skrevet

Jeg elsker også å se på bilder, men vil titte selv i eget tempo...............og ikke i 1,5 timer når jeg er på besøk :tunge1:

Men som sagt bilder er kjempegøy synes jeg!

Skrevet

Moro å se bilder, særlig hvis det er gode venner som har vært på tur til interessante plasser. Men jeg er enig i at 1,5 timer ville vært i meste laget - og som de fleste (alle?) andre her så vil jeg ikke nødvendigvis ha detaljer om hvert enkelt bilde.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det blir for mye med mange bilder. Såpass burde de forstå mener nå jeg da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan være irriterende når noen legger frem haufgesvis med bilder. Noen skal vise alt. Fra da tante Anna var i selskap, siste barnedåp og deres nieses bryllup. Det er jo så DRIT KJEDELIg for andre å måtte delta i slike seanser. Det er kjekkest for de som har tilhørighet i fam.

Om noen kommer med bilder fra ferier, så skal det vekke min interesse om det er plasser jeg er int. i å reise selv. Ikke kjed meg med bilder fra Malorca og gran canaria. De aller fleste har bilder derifra.

verste er når de setter på vidio. De fleste har jo det i dag. Et fåtall kan å bruke det. Iallefall bruke det slik at det egner seg å vise på skjermen.

Fikk se film fra en dåp. Filma mot lys, så det var mørkt. Et kvarters filming fra barnet på oldemors fang. Det er slike opplevelser som ødelegger å se andres opplevelser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...