Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heia! Som overskriften sier hadde jeg en positiv eggløsningstest på fredag, og i dag. Er det da på tide å kjøpe en graviditetstest?

8D86647D-7927-49E0-A62B-2B1235102A4A.jpeg

Anonymkode: 70742...3f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøpe for å ha en liggende, men du må vente MINST 6-7 før du kan teste om du har blitt gravid. Noen tester positiv 13-14 dager etter eggløsning.

Anonymkode: 74d2b...272

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo kjøpe for å ha en liggende, men du må vente MINST 6-7 før du kan teste om du har blitt gravid. Noen tester positiv 13-14 dager etter eggløsning.

Tenkte mer på om jeg kanskje kunne vært gravdi fra forrige syklus? Mensen min var også veldig rar denne måneden.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på om jeg kanskje kunne vært gravdi fra forrige syklus? Mensen min var også veldig rar denne måneden.

Du har gitt en veldig tynn begrunnelse :)  Når forventet du EL og hvilket CD er du på i dag?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har gitt en veldig tynn begrunnelse :)  Når forventet du EL og hvilket CD er du på i dag?

Ts her! Graviditetstest clearblue digital viste 3+ i dag, så begrunnelsen var vel tjukk nok;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke anonym 272 var klar over at man tester positivt på EL-test når man er gravid ;) Gratulerer så mye!! ❤️

Anonymkode: b7743...6a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...