AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Tror det er store sprik mellom hva som er vennskap og bekjentskap. Vi missforstår nok hverandre litt der, er jo når en venn virkelig trengs man ser hvem som er venner. Mange skryter av at de har mange "venner", men ofte er det jo folk de bare omgås og flokker seg med. Partyvenner etc. Virkelige venner vokser ikke på trær i dagens samfunn. Anonymkode: f9c57...911 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Det er så sant... har så mange bekjente som jeg treffer fra tid til annen. Noen oftere en andre... Men venner? Tjaaaa... kan telle dem på en hand i hvert fall. Anonymkode: 2da5f...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Virkelig trengs? Virkelige venner? Må si det gir meg litt vibber av å være needy og manipulerende. Litt sånn som sier at man er ikke god venn hvis man ikke gjør sånn og sånn. Men du mener kanskje de som stiller opp uten at du ber de om å gjøre det? Anonymkode: 6a79c...9a7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virkelig trengs? Virkelige venner? Må si det gir meg litt vibber av å være needy og manipulerende. Litt sånn som sier at man er ikke god venn hvis man ikke gjør sånn og sånn. Men du mener kanskje de som stiller opp uten at du ber de om å gjøre det? Anonymkode: 6a79c...9a7 tja, du ser jo hvordan det går for noen når de blir syke. Alvorlig, alle forsvinner. Eller ved andre store hendelser i livet. Anonymkode: f9c57...911
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: tja, du ser jo hvordan det går for noen når de blir syke. Alvorlig, alle forsvinner. Eller ved andre store hendelser i livet. Anonymkode: f9c57...911 Jeg vet om flere mennesker som har blitt alvorlig syke, noen døde. Noen var omgitt av venner, andre skjøv fra seg venner, da de ble syk. Så det har kanskje litt med hvordan de selv takler sykdommen? Anonymkode: 6a79c...9a7
mandel92 Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 Det kommer jo an på hvordan man definerer vennskap? Folk har nok litt ulike definisjoner. Jeg får f.eks ikke på kino med bekjente, kun venner, men det trenger ikke bety at vi er bestevenner. Jeg har venner jeg bare kan ha det gøy med, og så har jeg andre venner som er der for meg i vanskelige stunder. Men jeg ser på alle som venner likevel.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 Jeg sier bare "venninne" dersom jeg snakker om noen som de ikke vet hvem er "ei venninne" for å si "bekjent" høres litt mer avvisende ut ? De bryr seg jo ikke uansett, hvem gidder å hene seg opp i om det er ei virkelig venninne eller bekjent? Ja, de fleste er bekjente...eller bare folk vi omgsås. Den med mest folk rundt seg kan være venneløs sånn egentlig. Anonymkode: 0460e...15d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå