Gjest Bertine Skrevet 18. april 2005 #1 Skrevet 18. april 2005 Hei! Nå er jeg ganske lei, hadde influensa hele sist uke, med høy feber og verk i kroppen. Fredag og lørdag var jeg egentlig i grei form, ikke feber og bare litt stiv og støl. Søndagen var jeg helt ok, og var ute i sola og på kafe. Da jeg våknet idag måtte jeg velte meg ut av senga; er helt stiv/øm/støl i hele kroppen! Det er helt forferdelig vondt! Spesielt i ryggen, greide nesten ikke å kle på meg. Har slappet av nå etter jobb, men er ikke bedre. Har tatt paracet men det hjelper ikke.. Noen som vet noen gode råd, eller hva det kan være? Det føles som om jeg har trent 3 dager med styrketrening i strekk!
*Lene* Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 Hvis du våknet slik, høres det nesten ut som du har ligget forkjært i løpet av natten. Prøv å strekke litt forsiktig på deg, gå en tur gjerne først! God bedring :-)
Gjest Madeline Skrevet 18. april 2005 #3 Skrevet 18. april 2005 Det kan ikke være et tilbakeslag av influensaen? Muskelverk er et typisk influensasymptom. Mulig at kroppen ikke var bra nok til å være ute på søndag. Det kan ta opptil 3 uker før kroppen er tilbake til normalen etter en influensa og du skal ikke anstrenge deg for tidlig.
Gjest bertine(ikke innl) Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 men da hadde det vel bare vært en plass, for eks ryggen?? Jeg har til og med vondt i håndleddene! Er så vondt å bevege seg! :-(
Gjest Madeline Skrevet 18. april 2005 #5 Skrevet 18. april 2005 men da hadde det vel bare vært en plass, for eks ryggen?? Jeg har til og med vondt i håndleddene! Er så vondt å bevege seg! :-( Sist jeg hadde kraftig influens hadde jeg vondt i omtrent alle musklene i hele kroppen. Følte meg helt mørbanket. Det gikk over etter et par dager men det var forferdelig mens det sto på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå