Jeanette123 Skrevet 1. april 2019 #1 Skrevet 1. april 2019 Dro på legevakten fordi jeg hadde blødning. Er i uke 9. Fikk tatt en UL som viste en utposning fra livmoren med blod, noe som var vanlig, og gynokolg mente blødningen kom derfra. Men så nevnte hun at hun syns det var rart at hjerterytmen ikke var høyere. Den var 120, men hun mente den skulle være på 170. Jeg ble jo så bekymret etter dette, så nå får jeg ikke sove. Skal tilbake om 10 dager for ny UL. Hva tenker dere som har erfaring rundt dette? Takk for svar! Hilsen bekymret jente ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Tror 120 slag i minutter er innenfor normalen. Jeg hadde likevel vurdert å bestille privat uktralydsnsrlog og spurt om de kunne måle frekvensen og trykket i navlestrengen. Eventuelt kjøpt en angelsound og fulgt med selv (men mulig den ikke funker før foster er litt større). Anonymkode: 8fdf0...bf6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 120 er lavt såpass tidlig. Her kan det gå begge veier. Lykke til ❤ håper på det beste! https://sml.snl.no/fosterlyd Anonymkode: 73682...e13
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #4 Skrevet 1. april 2019 Send positive tanker til barnet ditt, slapp av og ta vare på deg selv. Spis sunt og gå en tur for å lufte tankene dine litt hvis du er veldig bekymret. Selv har jeg fått veldig dårlige nyheter på ultralyder tidligere, men babyen lever i beste velgående. Det er ikke gøy å være bekymret i det hele tatt, men når alt kommer til alt så er det faktisk ingen ting man kan gjøre. Du kan jo tenke at babyen lå i magen din, selv om du hadde en blødning og hjertet slo. Slå lenge det er liv, er det håp ❤️ Anonymkode: 32a28...04a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #5 Skrevet 1. april 2019 Hæ? Min hadde 118 i uke 11. Jeg ble bekymret men hun ble ikke det Legen trodde babyen sov. Hun ristet på magen og frekvensen hoppet til 150. Han er nå 7 mnd Anonymkode: 0de58...184 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #6 Skrevet 1. april 2019 Jeg var på UL for 2 uker siden etter en blødning (ca 7 uker på vei). Alt var fint, og de kunne se et lite hjerte som slo. Var på ny UL i dag. den viste at fostersekken hadde falt sammen, og at fosteret ikke hadde noe utvikling/vekst på 2 uker. Det var likevel et hjerte som slo, men veldig svakt. Hcg har bare steget med 3000 på to uker. Skal tilbake på ny UL om en uke, men har ingen håp igjen. Er så frustrert, og sliten av å være bekymret og føle at noe er galt. Ønsker bare å bli ferdig med det, og starte øå nytt. Ønsker deg alt godt, TS ❤ Anonymkode: 72ed2...af9
ididi Skrevet 1. april 2019 #7 Skrevet 1. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på UL for 2 uker siden etter en blødning (ca 7 uker på vei). Alt var fint, og de kunne se et lite hjerte som slo. Var på ny UL i dag. den viste at fostersekken hadde falt sammen, og at fosteret ikke hadde noe utvikling/vekst på 2 uker. Det var likevel et hjerte som slo, men veldig svakt. Hcg har bare steget med 3000 på to uker. Skal tilbake på ny UL om en uke, men har ingen håp igjen. Er så frustrert, og sliten av å være bekymret og føle at noe er galt. Ønsker bare å bli ferdig med det, og starte øå nytt. Ønsker deg alt godt, TS ❤ Anonymkode: 72ed2...af9 Føler veldig med deg. Det må være helt grusomt å gå gjennom. Det er vel egentlig ingeting å si som kan gjøre dette bra. Sender deg en kjempeklem. ❤️ Prøv å huske på at du vet at du kan bli gravid. Kroppen din kan og vil. Du vet helt sikkert alt dette, men det skader nok ikke å bli minnet på: når man mister, så er det fordi kroppen vår har skjønt at noe er galt med den lille. Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre det. Naturen bare fungerer som den skal. Det hindrer en ikke i å ha det grusomt eller i å trenge å sørge. Tapet er virkelig uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #8 Skrevet 1. april 2019 54 minutter siden, ididi skrev: Føler veldig med deg. Det må være helt grusomt å gå gjennom. Det er vel egentlig ingeting å si som kan gjøre dette bra. Sender deg en kjempeklem. ❤️ Prøv å huske på at du vet at du kan bli gravid. Kroppen din kan og vil. Du vet helt sikkert alt dette, men det skader nok ikke å bli minnet på: når man mister, så er det fordi kroppen vår har skjønt at noe er galt med den lille. Det er ingenting vi kan gjøre for å hindre det. Naturen bare fungerer som den skal. Det hindrer en ikke i å ha det grusomt eller i å trenge å sørge. Tapet er virkelig uansett. Tusen takk, vakre menneske! ❤ Denne var god å lese i dag. Anonymkode: 72ed2...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå