Gå til innhold

Kutte grønnsaker dager før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kjæresten min ønsker å spise sunnere. Vi dro og handla på riksgrensen hvor det er veldig billig godteri, så han endte opp med å kjøpe ganske mye. Nå er det jo snart påske og jeg ønsker å gi han ett påskeegg. Planen var egentlig å fylle det med godteri, jeg synes det er greit å unne seg det en gang i blant.. men problemet er jo at det sikkert ikke er så lurt etter at han allerede kjøpte så mye godteri og har ett ønske om å spise sunnere. 

Jeg tenkte derfor å fylle det med litt sunne ting. Kanskje en pakke dipmix og grønnsaker. Det er jo mulig å kjøpe babygulrøtter, men med grønnsaker og dip er jeg veldig glad i agurk blant annet. Er det mulig å kutte agurken og la den være skjært opp i noen dager? Jeg kan kutte agurken den dagen jeg gir han påskeegget, men hvis han ikke spiser det med en gang så hadde det vært kjekt om det holdt seg noen dager. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det burde gå helt fint det. Oppebevar dem i en lufttett boks i kjøleskapet, jeg gjør dette ganske ofte slik st jeg kjapt kan hive sammen en salat når jeg har dårlig tid

Anonymkode: fb7e2...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...