Gå til innhold

Par med pengeslave

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lett å få seg en pengeslave?

Anonymkode: e57f1...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange utenom denne brukeren som oppretter alle disse trådene er det egentlig som bruker eller har noe forhold til ordet "pengeslave"? Når jeg googler ordet er en av disse trådene på KG det første som kommer opp. 

Om du vil diskutere temaet er det bedre at du lager en fyldig åpningspost der du forklarer hva det er og hva du vil diskutere heller enn alle disse trådene der du tar for gitt at dette ordet er kjent for andre og stiller korte intetsigende spørsmål som "is it ok" eller "hva er greia", som om ikke du selv er den på forumet som har mest kjennskap til hva "greia" er. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at jeg kan flørte og erte en fyr med litt småsexy bilder og få betalt for det? Som lutfattig student i utlandet vil jeg gjerne vite mer om dette konseptet.. 

Anonymkode: 485bd...478

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hva er en pengeslave? 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nå er du i gang igjen...

Likte du ikke svarene du fikk i de ørten andre trådene dine?

Og du påstår fremdeles at du ikke har en fetisj eller er sykelig opptatt av dette?

Anonymkode: b18c4...4c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, hvis du kontakter ts og spør om å få alle pengene hans, og samtidig bruker pengene hans til å dra på ferie eller finne på andre hyggelige ting med kjæresten din, og samtisig gnir nesa hans i det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker jo sånn på TS, som har fått ligge med en deilig jente OG fått en bil, eller alle disse folka han kjenner som tydeligvis har en pengeslave til å nedbetale studielånet. 

Men hva ER egentlig en pengeslave? For meg virker det mest som fetisjen til TS som h*n prøver å reklamere for, og ikke noe som er spesielt utbredt, men.

Anonymkode: a2d9c...2a2

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Virker jo sånn på TS, som har fått ligge med en deilig jente OG fått en bil, eller alle disse folka han kjenner som tydeligvis har en pengeslave til å nedbetale studielånet. 

Men hva ER egentlig en pengeslave? For meg virker det mest som fetisjen til TS som h*n prøver å reklamere for, og ikke noe som er spesielt utbredt, men.

Anonymkode: a2d9c...2a2

Det er jo rart at TS påstår å ha fått en bil, for TS vil jo ikke ha noe tilbake for pengene sine, annet enn ydmykelsen av å ha gitt de fra seg, til en sexy dame som har mann fra før av å bruke de med, og som han kanksje en sjelden gang innimellom for aller nådigst lov til å ha sex med, men bare så lenge de kun er perifere kontakter....

🙄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...