AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Hårfjerningsmiddel til sensitiv hud i ansikt, noen som kjenner til noe bra? For såvidt til under armer osv også. Hva bruker du, og hvor ofte må du bruke middelet? Takk for alle tips! ☺ Anonymkode: e17aa...8f2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #2 Skrevet 1. april 2019 Jeg bruker bare den vanlige fra veet. Men lar den være på i veldig kort tid i ansiktet. Ett til to minutter er mer enn nok. Hårene er så tynne at det er nok for meg. Prøv et minutt først, og så ta evt en ny runde om det ikke var nok. Blir veldig sår om jeg lar den være på lenger. Under armene har jeg den på i 2-3 minutter. Anonymkode: c4790...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #3 Skrevet 1. april 2019 Jeg bruker en hårfjerningskrem beregnet på ansikt som heter Andrea. Kjøper den på Vita. Bruker den på overleppe. Sitter på ca 8 minutter. Det følger med en geleaktig krem jeg smører på etterpå. Jeg bruker den ca hver 14.dag men mine hår er lyse, da. Fungerer bra for meg. Anonymkode: abbe0...a08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå