Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte tanken flere ganger, Men slått det i fra meg. 

Jeg jobber på en  avdeling på ca 10 stk ansatte. Jeg har lyst å legge en liten sjokolade på pulten med ett kort der jeg skriver ned hvert ord som person er god på og fine komplmamger blant annen til min Leder og,

Kan jeg gjøre det? 

Jeg vil gjøre dette anonymt. Men vil ikke overgå lederen min at jeg finner på det

hva syns dere kloke kvinner og menn på guiden  om skal gjøre dette eller ikke🙈

Anonymkode: 8b8fd...846

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns sånt er veldig ubehagelig på jobben. Tanken din er god, men det er liksom ikke rette plassen for det. Etter min mening.

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Helt ærlig, så er det kleint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt pris på det. Gjerne ikke en hel avhandling med positive ord, men gjerne bare "Stå på! Du gjør en god jobb!" eller noe...

Anonymkode: 1531e...f01

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde satt utrolig stor pris på det om noen gjorde det for meg. 

Jeg gjorde noe lignende til jul i fjor med mine kollegaer, og ingen vet at det var jeg. 😁😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Visst det ikke er innafor å gjør, da kjøper jeg kort til familie og venner og dumper kort med sjokolade til postkassen 🐣

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Visst det ikke er innafor å gjør, da kjøper jeg kort til familie og venner og dumper kort med sjokolade til postkassen 🐣

Det var jo to som syns det hørtes koselig ut da:) Så du har noe sjokolade til overs?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en fin ting. Ville satt pris på det 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

spørs hva slags forhold du har til dine kollegaer, 

plutselig sier du noe til en du aldri har snakket så mye med før.

Kleeeeiiiint

Anonymkode: 16194...602

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig kleint, samtidig hadde jeg kanskje satt pris på det også. Selv om jeg hadde blitt litt flau på dine vegne.

Anonymkode: 83cb9...4c0

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, visp skrev:

Jeg syns sånt er veldig ubehagelig på jobben. Tanken din er god, men det er liksom ikke rette plassen for det. Etter min mening.

Hva er ubehagelig med å spre litt positivitet og vise at man setter pris på hverandre?

Merkelig kommentar.

Jeg syns det var en fin ide og tanke, har en på jobben som gjorde det og ble tatt godt imot :)

• Liker 5
Skrevet

For en fin ting å gjøre! Å spre litt godhet og glede er aldri feil.

AnonymBruker
Skrevet

Om du gjør det så pass i det minste på at grammatikken er riktig!

Anonymkode: 17c8c...c0c

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig kleint, samtidig hadde jeg kanskje satt pris på det også. Selv om jeg hadde blitt litt flau på dine vegne.

Anonymkode: 83cb9...4c0

Hvorfor skal du bli flau på vegne av at andre vil gjøre noe fint mot noen.

Skjønner seriøst ikke helt hvordan holdninger folk har om det er kleint eller feil å vise at man bryr seg og setter pris på andre.

Endret av Mumeod
  • Liker 2
Skrevet (endret)

I utgangspunktet synes jeg det høres kleint ut, men tanken på gratis sjokolade gjør det nesten verdt det ;)

Mer seriøst: Hvis dette er slik du er som person - raus og vennlig - så hadde jeg nok kommet fort over ubehaget og sett det for det det var - en hyggelig gest fra en person som har en litt annerledes personlighetstype enn meg selv.

Endret av Antlers
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Mumeod skrev:

Hva er ubehagelig med å spre litt positivitet og vise at man setter pris på hverandre?

Merkelig kommentar.

Jeg syns det var en fin ide og tanke, har en på jobben som gjorde det og ble tatt godt imot :)

Tanken er god den og jeg har opplevd det, i lignende varianter, flere ganger. Jeg tror at det kan passe noen steder, men ikke alle. Det har nok litt med hvor man jobber, sammensettingen av kollegaer, alder etc.

Jeg er ikke en som kunne gjort noe lignende og har derfor opplevd det litt flaut rett og slett. Man kommer kanskje på jobb i siste liten og må rekke et møte også må man jo gi litt oppmerksomhet rundt oppmerksomheten man har fått og giveren. Jeg vet ikke... det er sikkert jeg som er sær, men ser jo andre som blir litt ubekvemme også.

Skrevet

Jeg syns det virker kleint med en personlig lapp til hver, men en liten sjokolade høres bare koselig ut. 

Skrevet (endret)

Skrivestilen din kommer til å røpe hvem du er, bare så du er klar over dette.

Endret av Perle
Skrevet

Huff, jeg synes sånt er kleint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får stadig små lapper og snop fra kollegaer, men det er mer i gata "Ha en fin dag!", eller "God helg!". Det er veldig hyggelig og det setter jeg pris på. Har en kollega som jeg også omgås privat, og hun kan finne på å legge lapper på pulten min med mer personlige oppmuntringer, og det er veldig koselig, men hadde nok syntes det var snålt om noen jeg ikke kjente så godt gjorde det samme. 

Anonymkode: bb499...296

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...