AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Del Skrevet 31. mars 2019 Hei Jeg skal strikke et teppe. Er ganske ny på dette, kun strikket noen kluter. Men.. jeg går ikke kantene like på begge sider? Hva gjør jeg feil? Uansett om jeg strikker første og siste maske, løfter av første blir det ulikt på kantene på samme side 🤔 anyone? Anonymkode: a4079...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Del Skrevet 6. april 2019 Er det ingen som kan hjelpe en nybegynner? Skal strikke lappeteppe og har blitt anbefalt og strikke runde kanter for da er det enklere å sy sammen. Anonymkode: a4079...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Del Skrevet 6. april 2019 Kan ikke hjelpe. Men dytter på tråden for deg. Håper du får gode svar! ☺ Anonymkode: 67722...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Del Skrevet 6. april 2019 På 31.3.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev: Hei Jeg skal strikke et teppe. Er ganske ny på dette, kun strikket noen kluter. Men.. jeg går ikke kantene like på begge sider? Hva gjør jeg feil? Uansett om jeg strikker første og siste maske, løfter av første blir det ulikt på kantene på samme side 🤔 anyone? Anonymkode: a4079...a67 Får du vekselvis knuter og løkker? Da er kunsstykket å bevege tråden likedan ved hver vending. Garnstudio har mange fine videoer..... Anonymkode: 41a9b...e78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 6. april 2019 #5 Del Skrevet 6. april 2019 Vet ikke hva du mener med "runde" kanter, men jeg strikker første maske, strammer tråden sånn passe og får jevn kant på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 7. april 2019 #6 Del Skrevet 7. april 2019 Om du strikker kantmasker, første maske på hver pinne rett, får du rette fine kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #7 Del Skrevet 7. april 2019 Strikker rette kanter, men endene på samme side ser ikke like ut. Kanskje det er sånn det skal være 😅 blir litt forvirret som nybegynner og gir snart ppp prosjektet.. har noen link til garnstudio? føler jeg gjør noe feil. Anonymkode: a4079...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Del Skrevet 7. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du vekselvis knuter og løkker? Da er kunsstykket å bevege tråden likedan ved hver vending. Garnstudio har mange fine videoer..... Anonymkode: 41a9b...e78 Takk for svar. Har du link? Anonymkode: a4079...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå