Liselotter Skrevet 10. april 2019 Forfatter #163 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, jabx skrev: Smøre seg med tålmodighet kanskje? Sjekk siste innlegget jeg la ut er du snill, før du kommenterer.
Liselotter Skrevet 10. april 2019 Forfatter #164 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Har du kontaktet en norsk plastkirurg for konsultasjon? Jupp, om to uker har jeg time. 3
Gjest Yng Plyng Skrevet 10. april 2019 #166 Skrevet 10. april 2019 Jeg ser absolutt hva du mener. Jeg har dog tatt en annen operasjon og så ut som en høne i mange måneder. Det tok et år før det faktisk så bra ut. Hevelse er noe skit.
Roseh Skrevet 11. april 2019 #167 Skrevet 11. april 2019 Har du før og etter bilde fra forskjellige vinkler? Ser på bilde at den ikke er 100% rett, men ikke noe jeg hadde lagt merke til eller tenkt over om du ikke påpekte det. Men når du bruker mye penger på å operere burde de klart å få den helt rett. Hva sier kirurgen som opererte deg? 1
Liselotter Skrevet 11. april 2019 Forfatter #168 Skrevet 11. april 2019 14 timer siden, Roseh skrev: Har du før og etter bilde fra forskjellige vinkler? Ser på bilde at den ikke er 100% rett, men ikke noe jeg hadde lagt merke til eller tenkt over om du ikke påpekte det. Men når du bruker mye penger på å operere burde de klart å få den helt rett. Hva sier kirurgen som opererte deg? Slettet alle bildene. Hvis du vil kan jeg sende på privat mld 🙂 nesa var heller ikke rett før operasjonen, men problemet er vel mer at den er kjempevid og tjukk forfra. Alltid hatt en slank neserygg. Han sa at huden på nesen min var veldig tjukk og at det går 6 måneder før jeg kan se resultatet. Nesen har ikke endret seg stort. 4 uker siden.
Liselotter Skrevet 11. april 2019 Forfatter #169 Skrevet 11. april 2019 På 11.4.2019 den 0.16, Yng Plyng skrev: Jeg ser absolutt hva du mener. Jeg har dog tatt en annen operasjon og så ut som en høne i mange måneder. Det tok et år før det faktisk så bra ut. Hevelse er noe skit. Er redd denne hevelsen er permanent. Har sett flere jenter som har oprerert hos han og blitt etterlatt med en tjukk og bred nese, selv et år senere. Det gjelder kun de som har hatt en hump på neseryggen og fått den meislet ned, sånn som meg. Meisler man ikke sidebenet på nesa så blir den jo seende bred ut.
Gjest Yng Plyng Skrevet 12. april 2019 #170 Skrevet 12. april 2019 7 timer siden, Liselotter skrev: Er redd denne hevelsen er permanent. Har sett flere jenter som har oprerert hos han og blitt etterlatt med en tjukk og bred nese, selv et år senere. Det gjelder kun de som har hatt en hump på neseryggen og fått den meislet ned, sånn som meg. Meisler man ikke sidebenet på nesa så blir den jo seende bred ut. Godt mulig. Jeg rakk ikke se førbildet ditt, så vet ikke utgangspunktet. Likevel er det greit å vite at hevelse er normalt i et helt år.
Gjest Yng Plyng Skrevet 12. april 2019 #171 Skrevet 12. april 2019 Men huden på nesa er jo ikke centimeter tykk, så hvor mye har den å si? Rareste argumentet. Det er jo snakk om under millimeter her...
Arabella Skrevet 12. april 2019 #172 Skrevet 12. april 2019 12 timer siden, Liselotter skrev: Er redd denne hevelsen er permanent. Har sett flere jenter som har oprerert hos han og blitt etterlatt med en tjukk og bred nese, selv et år senere. Det gjelder kun de som har hatt en hump på neseryggen og fått den meislet ned, sånn som meg. Meisler man ikke sidebenet på nesa så blir den jo seende bred ut. Men kjære deg da, når du har sett flere jenter som har fått et dårlig resultat, hvorfor valgte du å bli operert av denne legen? 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #173 Skrevet 12. april 2019 8 minutter siden, Arabella skrev: Men kjære deg da, når du har sett flere jenter som har fått et dårlig resultat, hvorfor valgte du å bli operert av denne legen? Kanskje hun så de jentene etter at hun ble operert av den legen... Anonymkode: fe285...086 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #174 Skrevet 6. mai 2019 Hvordan går det med nesa, ts? Anonymkode: e077b...1be 1
Liselotter Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #175 Skrevet 7. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fra den dagen jeg tok av gipsen følte jeg at noe var galt. Jeg skrev jo om at beinet på den ene siden bulet ut. Slik har det vært hele tiden. Jeg fryktet at det ikke ville gå vekk med tiden, og det har jeg rett i. Jo mindre nesen min blir, jo tydeligere blir ujevnhetene. Det har gått 2 måneder nå og nesen ser mer ujevn ut enn hva den gjorde før operasjonen. Kjenner at jeg gruer meg til de kommende ukene, ettersom nesen fortsatt er hoven. Han har gjort en fryktelig dårlig jobb! Eneste jeg synes er ok, er sideprofilen min. Grunnen til at jeg gikk gjennom dette var for å forbedre sideprofilen, og det har den blitt, så klager ikke på det. Men han ødela fronten min helt! Allerede nå har jeg lyst til å operere på nytt, for jeg vet den vil se jævligere ut med tiden. Bare synd man må vente 1 år. Jeg prøver å ikke bry meg så mye. Før operasjonen brydde jeg meg ikke om annet enn nesa mi. Hvordan den så ut fra siden, og at jeg følte jeg måtte skjule den med håret eller stå i riktig posisjon. Gikk ikke en dag uten at jeg tenkte på den. Kjempeslitsomt! Husker jeg gråt og hatet nesa mi. Og det som er helt utrolig er at nå jeg ikke tenker så mye på nesa mi lenger. Jeg kan dra ut og bare være meg. Jeg føler meg mer selvsikker og fri. Synes det er vanskelig å forstå at jeg har vært så deprimert før pga nesa mi. Så noe godt har det kommet ut av operasjonen selvom den ikke var helt vellykket. Det er i det minste levbart! Men jeg skal fikse på den på nytt etter 1 år. Så prøver egentlig bare ikke studere nesa mi så mye. Bare litt redd for at det skal bli verre... Bestemte meg for å slette bildene innpå her etter jeg så hvor mange som hadde sett innlegget mitt. Er litt folkesky av meg.
Sokkar Skrevet 7. mai 2019 #176 Skrevet 7. mai 2019 Det tar et år før nesen blir normal igjen. Det er info jeg til og med har, og jeg har aldri vurdert å operere nesen min en gang.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #177 Skrevet 7. mai 2019 38 minutter siden, Sokkar skrev: Det tar et år før nesen blir normal igjen. Det er info jeg til og med har, og jeg har aldri vurdert å operere nesen min en gang. Hvorfor kommenterer du egentlig? Du har tydelig ikke fulgt med i tråden siden starten. Ts og de fleste mennesker er klar over at det tar et år før endelig resultat! Hele poenget her er at hun allerede nå ser at noe ikke stemmer, hvertfall etter å ha lest andres erfaring fra samme kirurg. Anonymkode: f749a...b10
Sokkar Skrevet 7. mai 2019 #178 Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommenterer du egentlig? Du har tydelig ikke fulgt med i tråden siden starten. Ts og de fleste mennesker er klar over at det tar et år før endelig resultat! Hele poenget her er at hun allerede nå ser at noe ikke stemmer, hvertfall etter å ha lest andres erfaring fra samme kirurg. Anonymkode: f749a...b10 Fordi jeg har bedre å gjøre, enn å lese 9 sider. Det jeg derimot merker meg er at når jeg som aldri har vurdert en slik operasjon er klarover det, så har ikke Ts satt seg så veldig inn i operasjonen på forhånd. Det er alltid lurt å lese seg opp når en skal gjøre en så stor operasjon. Da ville hun også visst at det er veldig vanlig at kirurgen bygger litt på sidene under neseoperasjoner. Da kunne TS sagt på forhånd at det ikke var ønskelig. Dette fordi nesen i profil da fremstår som mindre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #179 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, Sokkar skrev: Fordi jeg har bedre å gjøre, enn å lese 9 sider. Det jeg derimot merker meg er at når jeg som aldri har vurdert en slik operasjon er klarover det, så har ikke Ts satt seg så veldig inn i operasjonen på forhånd. Det er alltid lurt å lese seg opp når en skal gjøre en så stor operasjon. Da ville hun også visst at det er veldig vanlig at kirurgen bygger litt på sidene under neseoperasjoner. Da kunne TS sagt på forhånd at det ikke var ønskelig. Dette fordi nesen i profil da fremstår som mindre. 🤦♀️ Anonymkode: 54f78...835 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #180 Skrevet 7. mai 2019 10 minutter siden, Sokkar skrev: Fordi jeg har bedre å gjøre, enn å lese 9 sider. Det jeg derimot merker meg er at når jeg som aldri har vurdert en slik operasjon er klarover det, så har ikke Ts satt seg så veldig inn i operasjonen på forhånd. Det er alltid lurt å lese seg opp når en skal gjøre en så stor operasjon. Da ville hun også visst at det er veldig vanlig at kirurgen bygger litt på sidene under neseoperasjoner. Da kunne TS sagt på forhånd at det ikke var ønskelig. Dette fordi nesen i profil da fremstår som mindre. Herregud. Er. det. mulig. Anonymkode: 798d5...ebc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå