Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #141 Skrevet 1. april 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter glatt og kul. Ikke smooth og bump Anonymkode: 2f870...86b Det spiller ingen rolle hva det heter, vi alle forstår hva det betyr og det er det viktigste😊 engelsk har blitt en del av det norske språket våres også! 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #142 Skrevet 1. april 2019 Nei, alle forstår ikke disse ordene. Dessuten anser jeg og mange med meg at det er et nederlag å gjøre knefall for engelsk, når vi har et meget rikt språk selv.Anonymkode: d2c9a...d38 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2019 #143 Skrevet 1. april 2019 Synes nesen din ser fin ut både før og etter. Mange vil være hovne i 6 mnd etterpå før du ser det virkelige resultatet. Om du ikke er fornøyd ville jeg fått en norsk kirurg til å se på den og sjekke om noe har gått galt? Du kan jo ringe og høre hva det koster å bare få han eller henne til å se på den for vurdering? Si at du er operert i utlandet og er bekymret
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #144 Skrevet 1. april 2019 Min store bekymring. Jeg har ingen markert kant på neseryggen, den går liksom i ett med ansiktet kan det se ut som. Det gir jo mening at hvis man meisler ned humpen, og lenger ned man kommer, jo bredere blir neseryggen. Hvis man prøver å tenke på nesen som en en trekant, smalest øverst og bredest nederst. Tenk om han ikke har smalnet neseryggen etter han fjernet humpen? Kjenner jeg får en klump i magen av å tenke på det. Men så tenker jeg også at det ville vært jævlig lite gjennomtenkt å ikke gjøre det?? Han meislet jo ikke bare bort humpen, men han senket hele neseryggen, som igjen gjør at han må meisle enda lenger ned! Han sa nesa ville bli tynnere. Men etter å ha lest mange negative tilbakemeldinger på neseoperasjoner han har gjort, så er dette noe han IKKE har gjort(smalnet neseryggen etter å ha meislet bort humpen). Uggh.. bare måtte få dette ut. Jeg driter faktisk i om nesetippen ikke blir smalere nå, er neseryggen jeg vil ha tynn, som før! Den var liksom meg.. og det var det eneste jeg likte med nesa mi, at den var pen og tynn forfra. Så for meg den samme nesen bare annerledes i sideprofil. Yikes! Ser ikke ut som meg selv lenger...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #145 Skrevet 1. april 2019 2 minutter siden, Liselotter skrev: Min store bekymring. Jeg har ingen markert kant på neseryggen, den går liksom i ett med ansiktet kan det se ut som. Det gir jo mening at hvis man meisler ned humpen, og lenger ned man kommer, jo bredere blir neseryggen. Hvis man prøver å tenke på nesen som en en trekant, smalest øverst og bredest nederst. Tenk om han ikke har smalnet neseryggen etter han fjernet humpen? Kjenner jeg får en klump i magen av å tenke på det. Men så tenker jeg også at det ville vært jævlig lite gjennomtenkt å ikke gjøre det?? Han meislet jo ikke bare bort humpen, men han senket hele neseryggen, som igjen gjør at han må meisle enda lenger ned! Han sa nesa ville bli tynnere. Men etter å ha lest mange negative tilbakemeldinger på neseoperasjoner han har gjort, så er dette noe han IKKE har gjort(smalnet neseryggen etter å ha meislet bort humpen). Uggh.. bare måtte få dette ut. Jeg driter faktisk i om nesetippen ikke blir smalere nå, er neseryggen jeg vil ha tynn, som før! Den var liksom meg.. og det var det eneste jeg likte med nesa mi, at den var pen og tynn forfra. Så for meg den samme nesen bare annerledes i sideprofil. Yikes! Ser ikke ut som meg selv lenger... Skriv en mail til han og spør om han smalnet nesen din. Hvis han ikke gjorde det, tar du det opp med en lege på en norsk klinikk. Du er vakker uansett da Anonymkode: fe285...086 2
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #146 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skriv en mail til han og spør om han smalnet nesen din. Hvis han ikke gjorde det, tar du det opp med en lege på en norsk klinikk. Du er vakker uansett da Anonymkode: fe285...086 Jeg vil bare ikke virke masete. Spurte han to ganger etter han fjernet gipsen om nesa ville bli smalere, og han sa ja! Tenker å vente en uke til. Vente til det har gått en måned kanskje. Men kjenner meg urolig..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #147 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Liselotter skrev: Jeg vil bare ikke virke masete. Spurte han to ganger etter han fjernet gipsen om nesa ville bli smalere, og han sa ja! Tenker å vente en uke til. Vente til det har gått en måned kanskje. Men kjenner meg urolig.. Jeg ville skrevet den mailen nå, slik at du får vite det. Anonymkode: fe285...086 3
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #148 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville skrevet den mailen nå, slik at du får vite det. Anonymkode: fe285...086 Gjør det kanskje etterpå eller imorgen.. Blæ 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #149 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Liselotter skrev: Gjør det kanskje etterpå eller imorgen.. Blæ Bra! Ikke vær redd for å virke masete. Det er legens jobb å opplyse om slike detaljer. Slike detaljer som dette med om han smalnet neseryggen eller ikke, skulle han ha opplyst deg om FØR operasjonen. Anonymkode: fe285...086 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #150 Skrevet 1. april 2019 8 timer siden, Liselotter skrev: Det spiller ingen rolle hva det heter, vi alle forstår hva det betyr og det er det viktigste😊 engelsk har blitt en del av det norske språket våres også! Det burde det ikke. Det ødelegger språket. Anonymkode: 2f870...86b 5
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #151 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra! Ikke vær redd for å virke masete. Det er legens jobb å opplyse om slike detaljer. Slike detaljer som dette med om han smalnet neseryggen eller ikke, skulle han ha opplyst deg om FØR operasjonen. Anonymkode: fe285...086 Eneste han sa på konsultasjonsdagen var at han ville gjøre nesetippen min litt smalere, og det ville sett veldig rart ut om den ikke matchet en tynn neserygg. Men husker jeg tenkte på dette etter operasjonen, at jeg håpet på at han gjorde neseryggen like smal. Glemte bare å spørre han.. spurte hvertfall om nesen ville bli tynnere og det sa han ja til. Faen at jeg ikke tenkte meg godt om!!
Djungelvrål Skrevet 1. april 2019 #152 Skrevet 1. april 2019 26 minutter siden, Liselotter skrev: Min store bekymring. Jeg har ingen markert kant på neseryggen, den går liksom i ett med ansiktet kan det se ut som. Det gir jo mening at hvis man meisler ned humpen, og lenger ned man kommer, jo bredere blir neseryggen. Hvis man prøver å tenke på nesen som en en trekant, smalest øverst og bredest nederst. Tenk om han ikke har smalnet neseryggen etter han fjernet humpen? Kjenner jeg får en klump i magen av å tenke på det. Men så tenker jeg også at det ville vært jævlig lite gjennomtenkt å ikke gjøre det?? Han meislet jo ikke bare bort humpen, men han senket hele neseryggen, som igjen gjør at han må meisle enda lenger ned! Han sa nesa ville bli tynnere. Men etter å ha lest mange negative tilbakemeldinger på neseoperasjoner han har gjort, så er dette noe han IKKE har gjort(smalnet neseryggen etter å ha meislet bort humpen). Uggh.. bare måtte få dette ut. Jeg driter faktisk i om nesetippen ikke blir smalere nå, er neseryggen jeg vil ha tynn, som før! Den var liksom meg.. og det var det eneste jeg likte med nesa mi, at den var pen og tynn forfra. Så for meg den samme nesen bare annerledes i sideprofil. Yikes! Ser ikke ut som meg selv lenger... Det nederste bilder ligner veldig på min forfra, jeg har også en ganske høy og veldig smal neserygg med en kul til nesetipp. Den står også ganske mye ut fra siden men så har jeg også utstående og markert hake i tillegg til høye kinnbein så nesa kler meg. Tror du bare må smøre deg med tålmodighet i noen uker til også kan du jo som mange her foreslår kontakte en plastkirurg og be om hans synspunkt. Koster verken veldig mye penger eller tid det...... 2
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #153 Skrevet 1. april 2019 8 minutter siden, SupaWoman skrev: Det nederste bilder ligner veldig på min forfra, jeg har også en ganske høy og veldig smal neserygg med en kul til nesetipp. Den står også ganske mye ut fra siden men så har jeg også utstående og markert hake i tillegg til høye kinnbein så nesa kler meg. Tror du bare må smøre deg med tålmodighet i noen uker til også kan du jo som mange her foreslår kontakte en plastkirurg og be om hans synspunkt. Koster verken veldig mye penger eller tid det...... En slik type nese passer oftest best til de som har veldig skarpe kanter og markert lang hake. Typ Midtøsten/Øst-Europa kvinner. Hadde jeg hatt lang hake hadde den nok passet meg. Var faktisk på konsultasjon om hake først, men kirurgen syntes ikke det var en god ide, og mente at nesereduksjon passet meg bedre. Må nok bare vente som du sier😊 bruker denne tråden som en blogg. Hjelper å få ut tankene svart på hvitt!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #154 Skrevet 1. april 2019 Den ser bra ut! Min så kjempe stor ut etter operasjonen, men var fornøyd med at bulken i neseryggen var borte. Nå er nesa smal igjen, men kan se at jeg fortsatt har bulk. Min kirurg var ekstremt forsiktig og gjorde det slik han ville ha den. Noe jeg syntes var dårlig! Jeg ville ha neserygg som deg, når jeg først skulle betale for det. Men pytt pytt. Kirurgen min fortalte meg at når man filer ned neseryggen, blir nesen bredere. Så min er litt bredere enn før operasjon. Men slapp av kjære deg, den blir mindre om noen måneder! Hvor mye betalte du? Anonymkode: 0f33f...d7e 1
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #155 Skrevet 1. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ser bra ut! Min så kjempe stor ut etter operasjonen, men var fornøyd med at bulken i neseryggen var borte. Nå er nesa smal igjen, men kan se at jeg fortsatt har bulk. Min kirurg var ekstremt forsiktig og gjorde det slik han ville ha den. Noe jeg syntes var dårlig! Jeg ville ha neserygg som deg, når jeg først skulle betale for det. Men pytt pytt. Kirurgen min fortalte meg at når man filer ned neseryggen, blir nesen bredere. Så min er litt bredere enn før operasjon. Men slapp av kjære deg, den blir mindre om noen måneder! Hvor mye betalte du? Anonymkode: 0f33f...d7e Har nesen din blitt mye bredere etter humpen ble borte? Og hvor lang tid tok det før den var smal igjen?😊 ja, vet at nesen blir bredere når man filer ned neseryggen, men da er det mulig å file ned på sidene så den blir smal. Bare håper han har gjort det! Vurderer å sende han en Mail snart, men han blir vel irritert siden det ikke har gått 3 uker engang. Det kostet meg 23 000kr. Liten pengesum i forhold til hva man må betale i Norge! Man får vel kanskje også hva man betaler for for den lille summen. Litt redd for det!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #156 Skrevet 2. april 2019 7 timer siden, Liselotter skrev: Min store bekymring. Jeg har ingen markert kant på neseryggen, den går liksom i ett med ansiktet kan det se ut som. Det gir jo mening at hvis man meisler ned humpen, og lenger ned man kommer, jo bredere blir neseryggen. Hvis man prøver å tenke på nesen som en en trekant, smalest øverst og bredest nederst. Tenk om han ikke har smalnet neseryggen etter han fjernet humpen? Kjenner jeg får en klump i magen av å tenke på det. Men så tenker jeg også at det ville vært jævlig lite gjennomtenkt å ikke gjøre det?? Han meislet jo ikke bare bort humpen, men han senket hele neseryggen, som igjen gjør at han må meisle enda lenger ned! Han sa nesa ville bli tynnere. Men etter å ha lest mange negative tilbakemeldinger på neseoperasjoner han har gjort, så er dette noe han IKKE har gjort(smalnet neseryggen etter å ha meislet bort humpen). Uggh.. bare måtte få dette ut. Jeg driter faktisk i om nesetippen ikke blir smalere nå, er neseryggen jeg vil ha tynn, som før! Den var liksom meg.. og det var det eneste jeg likte med nesa mi, at den var pen og tynn forfra. Så for meg den samme nesen bare annerledes i sideprofil. Yikes! Ser ikke ut som meg selv lenger... Nå må du også huske på at den nok så tynnere ut før på grunn av formen på nesen din. Anonymkode: 79b82...825 1
Vinky Skrevet 10. april 2019 #157 Skrevet 10. april 2019 Jeg skjønner litt hva du mener. Hvordan er nesen nå? 1
Liselotter Skrevet 10. april 2019 Forfatter #158 Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Vinky skrev: Jeg skjønner litt hva du mener. Hvordan er nesen nå? Nesen har blitt litt smalere heldigvis, men nesa er fortsatt ikke rett. På den ene siden buler benet ut forfra. Så det kan se ut som om han ikke slipte ned benet på den siden. Men det virker jo helt rart...
Djungelvrål Skrevet 10. april 2019 #159 Skrevet 10. april 2019 37 minutter siden, Liselotter skrev: Nesen har blitt litt smalere heldigvis, men nesa er fortsatt ikke rett. På den ene siden buler benet ut forfra. Så det kan se ut som om han ikke slipte ned benet på den siden. Men det virker jo helt rart... Har du kontaktet en norsk plastkirurg for konsultasjon? 1
Vinky Skrevet 10. april 2019 #160 Skrevet 10. april 2019 37 minutter siden, Liselotter skrev: Nesen har blitt litt smalere heldigvis, men nesa er fortsatt ikke rett. På den ene siden buler benet ut forfra. Så det kan se ut som om han ikke slipte ned benet på den siden. Men det virker jo helt rart... Jeg ser det egentlig 😐
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå