Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #121 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: show more-linken virket ikke. Her er resten av innlegget: steve sparkes February 24, 2017 My wife had what they call a large "Roman nose" with a bump on the top and Adam operated in March 2013, everything went fine and when the dressing was removed after a few days you could definitely see an improvement and the bump was gone. Unfortunately, a few months later she could not breathe out of the left side of her nose, and the area above the left nostril had sunken inwards. I took her to see a surgeon in the UK and he examined her and came to the conclusion that she had a "deviated septum". I contacted the Noa Clinic to inform them of the diagnosis and they agreed to perform Revision surgery which I wasn't too happy to go ahead with, however, my wife agreed, and so we returned to Wroclaw in June 2014 and Adam performed a Revision procedure. Once again, when the dressing was removed the results looked acceptable, although swollen. Over the coming months her breathing improved through both nostrils. Unfortunately, about a year later, I noticed that the nose had slightly bent to the right and was no longer straight, my wife was happy to leave it as it was after accepting that it was acceptable and a lot better than the nose she had prior to the original surgery in March 2013. Regrettably, the nose has carried on bending to the right, and is quite noticeable now, so I have decided to visit another surgeon altogether as I have no intention of contacting the Noa Clinic again. Hopefully, it will be resolved. Anonymkode: fe285...086 Vet ikke om jeg hadde turt å dra til han igjen for å korrigere nesen. Når jeg ser på nesen er også høyre nesebor mindre. Nesen har senket seg mer på den siden. Håper bare ikke den kollapser! Hjelp.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #122 Skrevet 1. april 2019 Om jeg forsto det jeg leste rett, har den legen blitt saksøkt av pasienter. Kanskje du også kan saksøke han og få erstatning? Anonymkode: fe285...086 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #123 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, Liselotter skrev: Vet ikke om jeg hadde turt å dra til han igjen for å korrigere nesen. Når jeg ser på nesen er også høyre nesebor mindre. Nesen har senket seg mer på den siden. Håper bare ikke den kollapser! Hjelp. Prøv å ikke bekymre deg. Skaff deg time på en norsk klinikk. Alt ordner seg Anonymkode: fe285...086 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #124 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Liselotter skrev: Ja, det er Adam Kalenscki som opererte meg på Noa clinic i Wrocław. Jeg ser masse kommentarer med link, skal sjekke ut etterpå, må bare spise først🙈. Tusen takk! Det er meg som spurte om navnet til klinikken og navnet på legen. Fant kun en polsk forum angående legen. Var mye negativt skrevet om han på polsk. Pasienter som er misfornøyd med nese, ører, mage og bryst. Har lest andre forumer blant annet forumer de andre over har sendt screenshot av. Jeg anbefaler deg ikke å lese alt dette nå. Hadde jeg vært i din situasjon og lest alt dette, hadde jeg mest sannsynlig fått angst. For selv om du har en liten anelse på at operasjonen din gikk dårlig, har du fortsatt litt håp. Disse forumene vil bare få deg til å overtenke og ikke sove i natt. Jeg skal under kniven om to uker og er stresset selv. Stor klem Anonymkode: f749a...b10 7
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #125 Skrevet 1. april 2019 Har forresten også silikon i brystene, og dette gjorde jeg i Danmark da jeg bodde der. I ettertid så kom det et program på tven som heter «Mit plastik mareridt» og da kom det pasienter fra henne som måtte korrigere brystene pga dårlig jobb. Infeksjon osv. Vil si jeg var veldig heldig! Men det jeg prøver å si er at uansett hvem du går til for å få fikset noe, så vil alltid noen si noe negativt rett og slett fordi de ikke fikk ønsket resultat (litt som i mitt tilfelle. Bare at jeg er faktisk redd han har ødelagt nesen min) mens andre folk har kjempegod erfaring med kirurgen og fikk et perfekt resultat. Har lest mye negativt om Morten Haug, men også positivt. Så er vanskelig å si om det er dårlig utført eller bare at man er veldig uheldig! 3
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #126 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er meg som spurte om navnet til klinikken og navnet på legen. Fant kun en polsk forum angående legen. Var mye negativt skrevet om han på polsk. Pasienter som er misfornøyd med nese, ører, mage og bryst. Har lest andre forumer blant annet forumer de andre over har sendt screenshot av. Jeg anbefaler deg ikke å lese alt dette nå. Hadde jeg vært i din situasjon og lest alt dette, hadde jeg mest sannsynlig fått angst. For selv om du har en liten anelse på at operasjonen din gikk dårlig, har du fortsatt litt håp. Disse forumene vil bare få deg til å overtenke og ikke sove i natt. Jeg skal under kniven om to uker og er stresset selv. Stor klem Anonymkode: f749a...b10 Tror faktisk jeg dropper å lese mer om han nå. Hvertfall for Idag/natt. Trenger ikke flere bekymringer nå. Ønsker deg masse lykke til❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #127 Skrevet 1. april 2019 8 minutter siden, Liselotter skrev: Vet ikke om jeg hadde turt å dra til han igjen for å korrigere nesen. Når jeg ser på nesen er også høyre nesebor mindre. Nesen har senket seg mer på den siden. Håper bare ikke den kollapser! Hjelp. Huskk at du er hoven fremdeles, og at hovenheten kan være årsaken til at neseborene er forskjellige og at formen på sidene av nesen er ulik . Jeg ville kontaktet et norsk senter snart, bare for å bli betrygget om at ting er i orden. Anonymkode: fe285...086 3
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #128 Skrevet 1. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg forsto det jeg leste rett, har den legen blitt saksøkt av pasienter. Kanskje du også kan saksøke han og få erstatning? Anonymkode: fe285...086 Tror jeg må vente å se til hevelsen har lagt seg helt. Men du er inne på noe! For undersøke litt i mellomtiden 🙂 1
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #129 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huskk at du er hoven fremdeles, og at hovenheten kan være årsaken til at neseborene er forskjellige og at formen på sidene av nesen er ulik . Jeg ville kontaktet et norsk senter snart, bare for å bli betrygget om at ting er i orden. Anonymkode: fe285...086 Du har rett. Skal sjekke ut forskjellige steder imorgen. Takk for svar:-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #130 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, Liselotter skrev: Tror faktisk jeg dropper å lese mer om han nå. Hvertfall for Idag/natt. Trenger ikke flere bekymringer nå. Ønsker deg masse lykke til❤️ Det er fornuftig av deg å ikke lese mer om andres negative erfaringer nå. Anonymkode: fe285...086 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #131 Skrevet 1. april 2019 Akkurat nå, Liselotter skrev: Du har rett. Skal sjekke ut forskjellige steder imorgen. Takk for svar:-) Anonymkode: fe285...086 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #132 Skrevet 1. april 2019 3 minutter siden, Liselotter skrev: Tror faktisk jeg dropper å lese mer om han nå. Hvertfall for Idag/natt. Trenger ikke flere bekymringer nå. Ønsker deg masse lykke til❤️ Tusen takk!❤️ Kan faktisk hende at det går bra med nesen din. Slapp av og ikke stress for mye. Husk at det er noe du kan alltid fikse på. Selv om det er kjipt å bruke penger på det. Livet ditt er ikke over og nesa di er heller ikke «ødelagt». Kunne vært mye verre tenker jeg. Ikke les noe mer i dag, det er vondt å pirke på sår! Anonymkode: f749a...b10 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #135 Skrevet 1. april 2019 Det er 17 dager siden, selvsagt vil nesa se helt annerledes ut nå enn det den vil gjøre om et par måneder De har tross alt hamret løs på den med meisel og hovenhet vil gjøre nesa skjev, det ene neseboret mindre enn det andre, ujevnheteter etc. Har ikke noe erfaringer selv, men har ei venninne som opererte nesa si og hun satt med nøyaktig samme tanker som deg i ettertid, men nesen ble veldig fin etterhvert. Det tar tid. Tror faktisk nesa di kommer til å se ut som på det bildet du viste legen etterhvert 😊 Det finnes også alltid noen som er misfornøyd med et firma, så at det finnes dårlige reviews av legen vil ikke si at han er dårlig, og spesielt ikke når majoriteten anbefalte klinikken. Det kan være alt fra konkurrenter til noen som faktisk hadde uflaks/ikke behandlet det bra i ettertid (gråt mye, pirket mye borti det etc), og til at han har gjort noen dårlige jobber, men det betyr ikke at alt er dårlig utført og at han er useriøs, da hadde han jo ikke hatt noen kunder. 2-3 uker er ingenting Anonymkode: 4eb98...8e0 5
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #136 Skrevet 1. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er 17 dager siden, selvsagt vil nesa se helt annerledes ut nå enn det den vil gjøre om et par måneder De har tross alt hamret løs på den med meisel og hovenhet vil gjøre nesa skjev, det ene neseboret mindre enn det andre, ujevnheteter etc. Har ikke noe erfaringer selv, men har ei venninne som opererte nesa si og hun satt med nøyaktig samme tanker som deg i ettertid, men nesen ble veldig fin etterhvert. Det tar tid. Tror faktisk nesa di kommer til å se ut som på det bildet du viste legen etterhvert 😊 Det finnes også alltid noen som er misfornøyd med et firma, så at det finnes dårlige reviews av legen vil ikke si at han er dårlig, og spesielt ikke når majoriteten anbefalte klinikken. Det kan være alt fra konkurrenter til noen som faktisk hadde uflaks/ikke behandlet det bra i ettertid (gråt mye, pirket mye borti det etc), og til at han har gjort noen dårlige jobber, men det betyr ikke at alt er dårlig utført og at han er useriøs, da hadde han jo ikke hatt noen kunder. 2-3 uker er ingenting Anonymkode: 4eb98...8e0 Tusen takk for et langt og utfyllende svar! Det var betryggende å lese😊 håper at fleste av dere har rett, og at nesen min blir mindre. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #137 Skrevet 1. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Syntes noen av bildene var veldig fine, men ser jeg skjønner hva du mener - den at den er ujevn og skeiv foran. Send bilde på epost til klinikken i Polen og si at du er bekymret. Ta en konsultasjon hos en norsk klinikk (koster 500kr for konsultasjon) si at du vil ha en second opinion, ikke nevn at du opererte i utlandet. Bare si at du opererte i Norge og ønsker å høre med en annen lege om dette ser bra ut. Forresten, sjekk selv på blogg.no er så mange som har operert. Feks. hun Isabel Raad, de første ukene/månedene så ikke nesa hennes ut. Ble etterhvert mye bedre! Jeg tror at nesen din vil uansett bli mye bedre med tiden, hvis det blir bra, men bare litt ujevnt og det plager deg, så kan du alltid sprøyte litt Restylane der du syntes det er litt stygt. Klem Anonymkode: f749a...b10 Hvorfor skal man utelate informasjon, eller lyge direkte, som du foreslår? Anonymkode: 82f72...18b 6
Liselotter Skrevet 1. april 2019 Forfatter #138 Skrevet 1. april 2019 Tusen takk til alle som har svart! Hadde aldri trodd at denne tråden skulle få så stor respons. Håper bare at dere har rett om at det kun er hevelse! Det gjenstår å se. Tiden leger alle sår. Jeg kommer til å oppdatere tråden i ny og ne😊 litt for deres del, men mest for min egen del. Det er lit terapi i å skrive har jeg funnet ut. Nå krysser jeg både fingre og tær for at dette skal gå riktig vei, haha! 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #139 Skrevet 1. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe galt med den nesa der! Jeg har ganske lik🙈 På den ene siden er den helt smooth og på den andre har jeg en liten bump. Men ro ned, når hevelsen går ned kan mye ha endret seg Anonymkode: 54f78...835 Det heter glatt og kul. Ikke smooth og bump Anonymkode: 2f870...86b 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #140 Skrevet 1. april 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det heter glatt og kul. Ikke smooth og bump Anonymkode: 2f870...86b Wow😎 Anonymkode: 54f78...835 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå