Gå til innhold

Nesekirurgi i utlandet gikk galt

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Liselotter skrev:

Ja, mye sitter nok i hodet. Men det er umulig å ikke tenke på «feil» når de har blitt pekt ut tidligere. Det sliter mye på psyken min. I forhold har jeg alltid lurt på hvorfor guttene liker meg når jeg er så «stygg». Dårlig psykisk helse er virkelig en sykdom. 

Men du er jo nydelig ❤️

• Liker 3

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva klinikken og legen heter? Er selv polsk, kan ta en titt på polske forumer og se hva som står der og eventuelt skrive til deg her:)

Anonymkode: f749a...b10

Heihei! Klinikken Heter NOA clinic, og den ligger i Wrocław. Adam er kirurgen :) 

gjerne det! Vil høre hva andre sier!

• Liker 3
22 minutter siden, Liselotter skrev:

Dette var bildet jeg viste kirurgen. Han sa det holdt å senke nesetippen noen millimeter, men der tok han feil! Han kunne godt tatt 1 cm for min del. Bildet jeg viser her er fra den stygge siden etter operasjonen. Der ser den ut som min gamle nese! Altfor lang enda hvis dere spør meg. Eneste jeg kan trøste meg med er at han ikke tok for mye, for da hadde han ødelagt nesa mi. Her er det stadigvekk muligheter til å forbedre nesen. Må prøve å se på det positive ved dette! Men ja, kjipt å undergått en operasjon og ikke fått ønsket resultat første gangen. 

4225B9EB-691C-4C73-97F9-807762A3E7D7.jpeg

96805FBA-1B19-4A60-AFF7-A12449E89FBB.jpeg

Jeg tror nesen din blir akkurat som på bilde du viste, når hevelsen har gått ned :)

• Liker 5
1 minutt siden, Diamant skrev:

Men du er jo nydelig ❤️

Jeg har alltid fått høre at jeg er pen. Men de få kommentarene om at jeg er stygg ligger dypest i meg. Uansett hvor mye jeg får høre pent om utseendet mitt så går det inn det ene øret, og ut det andre. Det hjelper ikke! Ingenting kan endre på tankene jeg har om meg selv. Alltid følt at hvis folk ser lenge på meg så er det fordi de synes jeg ser rar/stygg ut. Gjemmer meg alltid bort i håret. Ser ned i gulvet osv. Uansett, tusen takk for tilbakemelding❤️

• Liker 2
AnonymBruker

Fra et engelsk (?) forum:

"

thank you for sharing it , i also had a really bad experience with Dr. Kaleninski , i had a nose job 4 years ago terrible mistake !! and let me tell you, how right you are on mentioning about trying to save money in surgery and going to poland or abroad is dangerous and is no aftercare whatsoever ," https://www.realself.com/forum/normal-dr-kaleninski

Var det Dr. Kaleninski?

Anonymkode: fe285...086

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

En annen skriver: "

Dr Kalecinski is now under investigation by the GMC after many complaints, he is being investigated and the medical council are considering if he is fit to practice. I am writing this in the interest of the public and informing those considering using this surgeon"https://www.realself.com/forum/normal-dr-kaleninski

• Liker 4
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tanker! Ingenting annet. Les om metakognitiv terapi, så kanskje du slutter å handle utfra tanker. 

Anonymkode: daaa7...8b6

Det er notert! Takk for svar 😊

• Liker 1
AnonymBruker
17 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du opererte nesen i det hele tatt. Den var jo kjempefin før operasjonen! Ikke at resultatet ikke ble bra, men dette blir for meg nok et bevis på at komplekser sitter i ens eget hode. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tanker! Ingenting annet. Les om metakognitiv terapi, så kanskje du slutter å handle utfra tanker. 

Anonymkode: daaa7...8b6

Det er jo ikke bare tanker når TS har blitt mobbet for dette. Det er ikke slik at jeg mener at TS trengte operasjonen, siden det synes jeg ikke, men her er det både henne selv og andre som har ment at det var noe galt med nesen hennes. Da er det vanskelig å overbevise seg selv om at nesen ser helt fin ut. 

Det eneste jeg synes er synd her er at TS fortsatt er opphengt i nesen til tross for operasjon. Jeg synes at et viktig poeng er at man får en bedre livskvalitet av en slik operasjon og blir mindre selvbevisst på egen nese. Jeg håper nå at det blir bedre for TS etter hvert når hevelsen går ned og hun blir mer vant til endringene. 

Anonymkode: 79b82...825

• Liker 4
AnonymBruker

Fra samme side:

Adam Kalenscki was my surgeon too and left with a bad nose and deviated septum and breathing problems :( how' SHOW MORE

Search Adam Kalecinski on U.K. GMC website and he has a law suit going on from April to May 2017! Don't be fooled into going to see him! 

• Liker 5
AnonymBruker

Er dette samme lege som opererte deg, @Liselotter?

"

I presume the person in question is commenting on the Noa Clinic in Wroclaw, Poland, this is the Clinic were Adam and Marta work from SHOW LESS

Yes but they've changed their name now to Professional Beauty"https://www.realself.com/forum/normal-dr-kaleninski

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Liselotter skrev:

Jeg har alltid fått høre at jeg er pen. Men de få kommentarene om at jeg er stygg ligger dypest i meg. Uansett hvor mye jeg får høre pent om utseendet mitt så går det inn det ene øret, og ut det andre. Det hjelper ikke! Ingenting kan endre på tankene jeg har om meg selv. Alltid følt at hvis folk ser lenge på meg så er det fordi de synes jeg ser rar/stygg ut. Gjemmer meg alltid bort i håret. Ser ned i gulvet osv. Uansett, tusen takk for tilbakemelding❤️

Har du tenkt at de som har sagt stygge ting til deg gjorde det fordi de muligens er sjalu på deg og folk som er sjalu er flinke til å trekke ned andre mennesker ved å si stygge ting. At dem faktisk synes du ikke er stygg, men sier det pga sjalusi.

Anonymkode: bb815...c1e

• Liker 4
AnonymBruker

Les hele denne. Klikk på "show more" 

My wife had what they call a large "Roman nose" with a bump on the top and Adam operated in March 2013, SHOW MORE

https://www.realself.com/forum/normal-dr-kaleninski

Jeg ville oppsøkt en norsk klinikk allerede nå for vurdering, etter å ha lest dette.

• Liker 5
Annonse
AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Les hele denne. Klikk på "show more" 

My wife had what they call a large "Roman nose" with a bump on the top and Adam operated in March 2013, SHOW MORE

https://www.realself.com/forum/normal-dr-kaleninski

Jeg ville oppsøkt en norsk klinikk allerede nå for vurdering, etter å ha lest dette.

show more-linken virket ikke. Her er resten av innlegget:

My wife had what they call a large "Roman nose" with a bump on the top and Adam operated in March 2013, everything went fine and when the dressing was removed after a few days you could definitely see an improvement and the bump was gone. Unfortunately, a few months later she could not breathe out of the left side of her nose, and the area above the left nostril had sunken inwards. I took her to see a surgeon in the UK and he examined her and came to the conclusion that she had a "deviated septum". I contacted the Noa Clinic to inform them of the diagnosis and they agreed to perform Revision surgery which I wasn't too happy to go ahead with, however, my wife agreed, and so we returned to Wroclaw in June 2014 and Adam performed a Revision procedure. Once again, when the dressing was removed the results looked acceptable, although swollen. Over the coming months her breathing improved through both nostrils. Unfortunately, about a year later, I noticed that the nose had slightly bent to the right and was no longer straight, my wife was happy to leave it as it was after accepting that it was acceptable and a lot better than the nose she had prior to the original surgery in March 2013. Regrettably, the nose has carried on bending to the right, and is quite noticeable now, so I have decided to visit another surgeon altogether as I have no intention of contacting the Noa Clinic again. Hopefully, it will be resolved.

• Liker 3
28 minutter siden, Liselotter skrev:

Ja, mye sitter nok i hodet. Men det er umulig å ikke tenke på «feil» når de har blitt pekt ut tidligere. Det sliter mye på psyken min. I forhold har jeg alltid lurt på hvorfor guttene liker meg når jeg er så «stygg». Dårlig psykisk helse er virkelig en sykdom. 

Fra det jeg har sett av bilden du har lagt ut her, så er du virkelig ikke stygg!

• Liker 3
AnonymBruker
Akkurat nå, Liselotter skrev:

Ja, det er Adam Kalenscki som opererte meg på Noa clinic i Wrocław. Jeg ser masse kommentarer med link, skal sjekke ut etterpå, må bare spise først🙈. Tusen takk! 

Det er synd at det var så mange negative omtaler av den legens arbeid. Prøv å ikke bekymre deg :hug: Kan du ikke bare bestille en konsultasjonstime på en norsk klinikk og fortelle om hvem som opererte deg og hva du er misfornøyd med og også fortelle om det du i ettertid har lest om hans arbeid, og be en lege på den norske klinikken om å undersøke nesen din og vurdere det arbeidet som Adam gjorde med nesen din?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...