Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #61 Skrevet 31. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ingenting om operasjoner, så kan ikke gi noe vurdering. Slenger meg på de andre som sier bare gi det tid, la kroppen gro ordentlig sammen igjen. Ville egentlig bare kommentare at jeg blir like satt ut og forundret hver gang allerede smellpene mennesker insisterer på operasjon. Jeg synes absolutt ikke resultatet et ille på noen som helst måte, bare at du var like pen før som etter. Anonymkode: e81a5...a88 Det handler nok om mye usikkerhet rundt utseendet. Og masse mobbing. Jeg har dager jeg føler meg pen og andre dager jeg vil grave meg ned eller rett og slett dø, fordi jeg er så «mislykka». Jeg er en av de som har følt presset fra sosiale medier. Dessverre! 1
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #62 Skrevet 31. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den nesen du hadde var virkelig typete, den passet inn i ansiktet ditt. Synes «den nye» nesa også var fin, men ser den er litt hoven. Håper det går seg til som mange her skriver. Vakker er du uansett. Håper du setter pris på utseendet ditt, og dropper flere operasjoner. Du er frisk (sett pris på det!), og pen nok. Anonymkode: daaa7...8b6 Hva mener du med «typete»? Aldri hørt uttrykket før😊 takk for svar! 2
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #63 Skrevet 31. mars 2019 31 minutter siden, SupaWoman skrev: Ja, enig. Nesa di ser bredere ut nå og har en helt annen form enn tidligere. Men du må vente, det kan bare være hovenhet. Godt du ser hva jeg mener! Eneste jeg kan håpe på er at det blir sånn. Ellers må jeg jeg under kniven igjen!
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #64 Skrevet 31. mars 2019 26 minutter siden, Diamant skrev: Det var trist å høre Og for meg helt uforståelig... Jeg synes ihvertfall at den var pen Noen folk har bare ikke sosiale antenner! Tusen takk for svar❤️ 2
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #65 Skrevet 31. mars 2019 16 minutter siden, Arabella skrev: Denne nesen, før operasjonen, er jo kjempefin. Her har du gjort en skikkelig brøler ved å operere den, etter min mening. Hehe ja, den var veldig fin forfra! Skal nevnes at jeg drar nesen nedover mens jeg smiler og på den måten ble den litt smalere. Men hovedproblemet var ikke forfra, det var fra siden i profil. Den hatet jeg!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #66 Skrevet 31. mars 2019 Du hadde kjempefin nese i utgangspunktet, var jo helt perfekt. Den minnet om supermodell Christy Turliington sin. Ellers tenker jeg du må gi det litt tid. Håper du blir fornøyd når det får gått seg til. Anonymkode: 04ce8...e92 9
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #67 Skrevet 31. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette synes jeg du kunne spart deg for. Anonymkode: d76ce...208 Hva da? Hadde det bare vært mine ord så kunne jeg forstått krenkelsen. Men det var ikke mine egne ord om min nese! Og at folk har slike neser betyr ikke at dem er stygge! Den nesen passet rett og slett ikke inn i mitt lille asiatiske ansikt. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #68 Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde kjempefin nese i utgangspunktet, var jo helt perfekt. Den minnet om supermodell Christy Turliington sin. Ellers tenker jeg du må gi det litt tid. Håper du blir fornøyd når det får gått seg til. Anonymkode: 04ce8...e92 Det lignet jo overhodet ikke i profil, som er årsaken til at TS valgte å operere. Anonymkode: 79b82...825 1
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #69 Skrevet 31. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var jeg ikke klar over: "Forminske nesen En nese er en 3-dimensjonal struktur. Det er derfor viktig å forstå at ved en forminskning må man gjøre dette i alle plan. En nese som lages lavere vil se bredere ut hvis man ikke gjør noe med bredden, en nese som lages smalere vil se høyere ut dersom man ikke gjør noe med høyden." https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/neseoperasjon Sa legen din noe om dette, og lagde han nesen din smalere? Slik jeg forstår det jeg leste, så kan nesen se bredere ut fordi noe av det smaleste partiet på neseryggen er fjernet da du fikk endret formen på neseryggen. Anonymkode: fe285...086 Han sa ingenting om dette. Han tittet bare på nesen min og sa han ville fjerne humpen og gjøre neseryggen lavere, samt gjøre nesetippen smalere! Og da gikk jeg ut ifra at han ville sørge for at neseryggen var like smal som før. Men kjenner jeg angrer på at jeg ikke fikk dette bekreftet av han. Isåfall er han jo ikke kompetent nok til å fikse neser hvis han gjør nesetippen smalere enn ryggen. Kan evt ringe dit men det vil være umulig å få snakket med han, da han er en veldig opptatt mann. Men kan kanskje sende inn Mail og bilde.
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #70 Skrevet 31. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes noen av bildene var veldig fine, men ser jeg skjønner hva du mener - den at den er ujevn og skeiv foran. Send bilde på epost til klinikken i Polen og si at du er bekymret. Ta en konsultasjon hos en norsk klinikk (koster 500kr for konsultasjon) si at du vil ha en second opinion, ikke nevn at du opererte i utlandet. Bare si at du opererte i Norge og ønsker å høre med en annen lege om dette ser bra ut. Forresten, sjekk selv på blogg.no er så mange som har operert. Feks. hun Isabel Raad, de første ukene/månedene så ikke nesa hennes ut. Ble etterhvert mye bedre! Jeg tror at nesen din vil uansett bli mye bedre med tiden, hvis det blir bra, men bare litt ujevnt og det plager deg, så kan du alltid sprøyte litt Restylane der du syntes det er litt stygt. Klem Anonymkode: f749a...b10 Tusen takk for råd! Har selv tenkt på fillers hvis ikke dette blir bedre.
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #71 Skrevet 31. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jo DRITHOVEN! når søstera mi opererte nesen så den ærlig talt verre ut etterpå enn før, men vi fikk beskjed av kirurgen at det er helt normalt, og grining er ikke bra for hovent snyteskaft. IKKE pell! Det er brusk og vev der som skal gro! Dette vil ta flere måneder å gå seg til, fu ser helt fin ut som du gjør, ikke trykk og for gudd skyld ikke klem på noe inn I der. Anonymkode: 062b2...088 Man hører sjeldent om hvor jævlig folk ser ut etterpå, føler de fleste snakker om hvor flott det ble rett etter gipsen ble fjernet. Det er ikke slik i mitt tilfelle! Har mer lyst til å gråte🙈 men trodde seriøst at det var benet? For det er jo superhardt. Og huden er tynn der så virker ikke som om det er hevelse der. 1
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #72 Skrevet 31. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før du ev vurderer å få laget nesen smalere: ". Ved avsmalning av nesen, er det alltid en fare for at man kan få nedsatt pustefunksjon, fordi volumet inne i nesen da naturligvis blir mindre." https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/neseoperasjon Dette ville ikke jeg tatt sjansen på! Anonymkode: fe285...086 Når jeg ser feks Kim Kardashian nese som har blitt operert flere ganger så lurer jeg faktisk på om hun puster bra nok. Det er et must! En ting har han hvertfall gjort riktig med nesen, han fjernet polyppene og nå puster jeg mye bedre! 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #73 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, Liselotter skrev: Han sa ingenting om dette. Han tittet bare på nesen min og sa han ville fjerne humpen og gjøre neseryggen lavere, samt gjøre nesetippen smalere! Og da gikk jeg ut ifra at han ville sørge for at neseryggen var like smal som før. Men kjenner jeg angrer på at jeg ikke fikk dette bekreftet av han. Isåfall er han jo ikke kompetent nok til å fikse neser hvis han gjør nesetippen smalere enn ryggen. Kan evt ringe dit men det vil være umulig å få snakket med han, da han er en veldig opptatt mann. Men kan kanskje sende inn Mail og bilde. Jeg ville ikke valgt å operere i utlandet en gang til. Dersom du ikke blir fornøyd med resultatet etter at vevet i nesen er leget, ville jeg kontaktet en norsk klinikk for konsultasjon og informasjon, og eventuelt vurdering av korrigerende operasjon. Anonymkode: fe285...086 2
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #74 Skrevet 31. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde kjempefin nese i utgangspunktet, var jo helt perfekt. Den minnet om supermodell Christy Turliington sin. Ellers tenker jeg du må gi det litt tid. Håper du blir fornøyd når det får gått seg til. Anonymkode: 04ce8...e92 Haha. Kanskje forfra littegrann men ikke fra siden. Takk for svar!😊
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #75 Skrevet 31. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lignet jo overhodet ikke i profil, som er årsaken til at TS valgte å operere. Anonymkode: 79b82...825 Nettopp🙈 hadde den bare sett sånn ut nå! Det var en pen nese det!
Liselotter Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #76 Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke valgt å operere i utlandet en gang til. Dersom du ikke blir fornøyd med resultatet etter at vevet i nesen er leget, ville jeg kontaktet en norsk klinikk for konsultasjon og informasjon, og eventuelt vurdering av korrigerende operasjon. Anonymkode: fe285...086 Det er siste gang jeg oprerer nesen i utlandet! Går det galt har man ingen garanti. Jeg var dum.. tenkte at det var en glimrende ide! 🙈 må uansett vente minst 1 år før jeg kan vurdere korreksjon. Kanskje det skjer et mirakel iløpet av noen måneder. Lov å håpe! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #77 Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, Liselotter skrev: Det er siste gang jeg oprerer nesen i utlandet! Går det galt har man ingen garanti. Jeg var dum.. tenkte at det var en glimrende ide! 🙈 må uansett vente minst 1 år før jeg kan vurdere korreksjon. Kanskje det skjer et mirakel iløpet av noen måneder. Lov å håpe! Hvis det blir slik at du bestiller konsultasjonstime i Norge, blir det sikkert også tatt røntgenbilder av nesen din for å se hva som er gjort. Det kan være lurt om du skaffer røntgenbilder av nesa di før operasjonen (hvis det finnes) fra den utenlandske legen, og ta disse med til norsk lege. Anonymkode: fe285...086 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #78 Skrevet 31. mars 2019 Nesa mi er helt lik TS sin før-nese. Kanskje enda litt større. Jeg fikk mye kommentarer som liten (får fortsatt kommentarer fra barn idag) og på ungdomsskolen tenkte jeg alltid at når jeg ble 18 skulle jeg operere. Når jeg var 21 hadde jeg lagt opp penger og alt, men jeg feiget ut. Jeg var så redd for hva alle skulle si og tenke. Alle kom jo til å se at jeg hadde fiksa nesa siden den var så jævelig spesiell.. Jeg angrer som faen i dag på at jeg feiget ut. Nå er jeg 28 og driter langt faen i hva folk sier. Nå hadde jeg glatt operert men jeg kan ikke fordi jeg har så mange andre økonomiske forpliktelser. Barn, huslån, billån, forsikringer, regninger.. kommer aldri til å greie legge opp summen. Hadde jeg vært overvektig kunne jeg trent det bort, eller kledd meg slankende. Hadde jeg hatt lyter andre steder på kroppen kunne jeg skjult det med sminke eller klær. Men nesa kan du ikke sminke bort. Og den er så ødeleggende for ansiktet når den er stygg. Jeg er aldri med på bilder fordi det ser så fælt ut feks Gratulerer med ny nese! Jeg synes den ser helt ok ut. Håper du blir fornøyd til slutt og at hevelsen går ned. Det er bedre enn det var!. Vinner jeg i lotto ringer jeg og ordner meg konsultasjon selv med en gang.. Hva kom totalprisen på? Med oppholdet og alt? Anonymkode: 08258...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #79 Skrevet 31. mars 2019 9 minutter siden, Liselotter skrev: Det er siste gang jeg oprerer nesen i utlandet! Går det galt har man ingen garanti. Jeg var dum.. tenkte at det var en glimrende ide! 🙈 må uansett vente minst 1 år før jeg kan vurdere korreksjon. Kanskje det skjer et mirakel iløpet av noen måneder. Lov å håpe! Jeg krysser fingrene for at du blir fornøyd med resultatet etter at nesen er ferdig helet og hevelsen har gått ned Anonymkode: fe285...086 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #80 Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesa mi er helt lik TS sin før-nese. Kanskje enda litt større. Jeg fikk mye kommentarer som liten (får fortsatt kommentarer fra barn idag) og på ungdomsskolen tenkte jeg alltid at når jeg ble 18 skulle jeg operere. Når jeg var 21 hadde jeg lagt opp penger og alt, men jeg feiget ut. Jeg var så redd for hva alle skulle si og tenke. Alle kom jo til å se at jeg hadde fiksa nesa siden den var så jævelig spesiell.. Jeg angrer som faen i dag på at jeg feiget ut. Nå er jeg 28 og driter langt faen i hva folk sier. Nå hadde jeg glatt operert men jeg kan ikke fordi jeg har så mange andre økonomiske forpliktelser. Barn, huslån, billån, forsikringer, regninger.. kommer aldri til å greie legge opp summen. Hadde jeg vært overvektig kunne jeg trent det bort, eller kledd meg slankende. Hadde jeg hatt lyter andre steder på kroppen kunne jeg skjult det med sminke eller klær. Men nesa kan du ikke sminke bort. Og den er så ødeleggende for ansiktet når den er stygg. Jeg er aldri med på bilder fordi det ser så fælt ut feks Gratulerer med ny nese! Jeg synes den ser helt ok ut. Håper du blir fornøyd til slutt og at hevelsen går ned. Det er bedre enn det var!. Vinner jeg i lotto ringer jeg og ordner meg konsultasjon selv med en gang.. Hva kom totalprisen på? Med oppholdet og alt? Anonymkode: 08258...3f7 Ikke meg du spurte, men velg en norsk klinikk! Anonymkode: fe285...086 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå