Gå til innhold

Nesekirurgi i utlandet gikk galt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Liselotter skrev:

Synes du virkelig det🙈 har blitt mobbet for å ha «jødenese, Balkannese og arabernese» og jeg er halvt asiater! Følte den tok hele plassen i ansiktet mitt. 

:hug:

Anonymkode: 79b82...825

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og slutt å pell på den. Det kan umulig være bein du kjenner. Du er hoven. 

Anonymkode: 53f40...a30

Joo, det er nesebeinet jeg føler er jeg ganske sikker på! For det er helt hardt og huden er tynn det

Skrevet
2 minutter siden, Liselotter skrev:

Synes du virkelig det🙈 har blitt mobbet for å ha «jødenese, Balkannese og arabernese» og jeg er halvt asiater! Følte den tok hele plassen i ansiktet mitt. 

Det var trist å høre :( Og for meg helt uforståelig... Jeg synes ihvertfall at den var pen :)

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt med den nesa der! 

Jeg har ganske lik🙈 På den ene siden er den helt smooth og på den andre har jeg en liten bump. 

Men ro ned, når hevelsen går ned kan mye ha endret seg :hjerte: 

Anonymkode: 54f78...835

Lik som før eller nå?😊 vil ikke si nesen før var direkte stygg, men følte ikke den passet til det lille ansiktet mitt. Men ja, ser tydelig forskjell etter operasjonen. Har blitt bedre men skulle ønske den var enda lavere. Sånn er det å være perfeksjonist🙈 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur du bur slutt å ta på den og vente, synest den ser hoven ut forfra.. 

Anonymkode: 111cb...275

Ja! Den er ser veldig hoven ut forfra. Prøver å ikke pirke, men skal innrømme at jeg trykker på siden av nesen i håp om at nesebenet skal gå innover 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Lik som før eller nå?😊 vil ikke si nesen før var direkte stygg, men følte ikke den passet til det lille ansiktet mitt. Men ja, ser tydelig forskjell etter operasjonen. Har blitt bedre men skulle ønske den var enda lavere. Sånn er det å være perfeksjonist🙈 

Lik som etter operasjonen :) 

Anonymkode: 54f78...835

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at det har gått kun 17 dager. Det er mye som kroppen skal hele etter operasjonen, og du er nok også hoven fremdeles. Du ser vakker ut :hjerte: Hvis det skulle vise seg at noe ble gjort feil under operasjonen, så er jeg sikker på at du får korrigert dette i Norge uten at det blir så veldig kostbart.

Anonymkode: fe285...086

Jaaa, og dagene går enda saktere når man teller dem! Bare vanskelig å la være. Håper jeg slipper å korrigere den men har på følelsen at det kommer til å skje:/ takk for svar❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Liselotter skrev:

Joo, det er nesebeinet jeg føler er jeg ganske sikker på! For det er helt hardt og huden er tynn det

Nei det er ikke nesebenet. Jeg lover. Du må  la hevelsen gå ned, du er synlig hoven ennå og SLUTT Å PELL så du ikke ødelegger noe.

Anonymkode: 53f40...a30

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Den nesen du hadde var virkelig typete, den passet inn i ansiktet ditt. Synes «den nye» nesa også var fin, men ser den er litt hoven. Håper det går seg til som mange her skriver. 

Vakker er du uansett. Håper du setter pris på utseendet ditt, og dropper flere operasjoner. 

Du er frisk (sett pris på det!), og pen nok. 

Anonymkode: daaa7...8b6

• Liker 8
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vakker! :hjerte: Nesen din blir helt sikkert tynn igjen, etter at hevelsene har gått helt ned og nesa di  er ferdig helet. Sa legen hvor lang tid det tar før nesevevet er helet ferdig og hvor lang tid den vil være hoven? Kan du evt sminke nesa med kontouring i den tiden nesa er hoven, hvis det gjør deg mer komfortabel?

Jeg håper den blir like tynn! Akkurat nå bekymrer jeg meg for at nesetippen skal bli smalere enn neseryggen og det ville sett veldig rart ut. Han ga ikke så mye informasjon. Og når jeg sendte Mail til dem fikk jeg bare svar tilbake om at huden på nesa mi er veldig tykk, og derfor tar det mye lenger tid før hevelsen går ned. Jeg krysser fingrene! Må evt sminke den litt smalere i mellomtiden. Takk for svar❤️

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes nesen ser kjempefin ut, skikkelig forskjell ble det! Det du mener ikke er hoven hud, kan det være at nesebeinet er litt forslått og derfor hovent? Tviler på at de har lagd nesen bredere med vilje, tipper det vil gro fint med tiden. Husker bare hvor ille jeg så ut etter brystreduksjon, i flere mnd. var jeg så skuffet over at de ikke hadde fjernet nok. Når de var helt grodd så var de akkurat slik jeg håpet de skulle bli. Man må bare være tålmodig.

Anonymkode: 094a1...32d

Jeg tror ikke han har gjort det bredere med vilje, men han har jo slipt ned kulen og senket neseryggen og jo lenger ned man kommer, jo bredere blir neseryggen. Så håper bare at nesebeinet er forslått og hevet, men samtidig tror jeg ikke det🙈 må bare vente å se! Skriver her rett og slett fordi jeg må få ut alle tankene mine. Blir gal

Skrevet
31 minutter siden, Liselotter skrev:

Her er nesa mi før operasjonen! Man kan se en tydelig kant, den er rett og tynn! Jeg forventet at nesa skulle se slik ut. Men det gjør den ikke... den er langt ifra rett og det er til og med et søkk inn i nesen på siden. Nesen ser dobbelt så tjukk ut og ingen tydelig kant. Kanskje jeg overdriver? Dere ser ikke problemet mitt, og det er litt leit fordi dette rommer veldig mye i hodet mitt om dagen. Jaja, jeg vet jeg må vente. Men greia er at han ikke har slipt ned sidene likt på begge sider! Og det vil jo ikke endre seg. Så regner jeg må fylle inn med fillers?

28D4C210-D1BE-48DA-ACDB-82CEBBC34874.jpeg

Denne nesen, før operasjonen, er jo kjempefin. Her har du gjort en skikkelig brøler ved å operere den, etter min mening.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Liselotter skrev:

Dette synes jeg du kunne spart deg for. 

Anonymkode: d76ce...208

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette var jeg ikke klar over: 

"Forminske nesen

En nese er en 3-dimensjonal struktur. Det er derfor viktig å forstå at ved en forminskning må man gjøre dette i alle plan. En nese som lages lavere vil se bredere ut hvis man ikke gjør noe med bredden, en nese som lages smalere vil se høyere ut dersom man ikke gjør noe med høyden." https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/neseoperasjon

Sa legen din noe om dette, og lagde han nesen din smalere?

Slik jeg forstår det jeg leste, så kan nesen se bredere ut fordi noe av det smaleste partiet på neseryggen er fjernet da du fikk endret formen på neseryggen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syntes noen av bildene var veldig fine, men ser jeg skjønner hva du mener - den at den er ujevn og skeiv foran. Send bilde på epost til klinikken i Polen og si at du er bekymret. Ta en konsultasjon hos en norsk klinikk (koster 500kr for konsultasjon) si at du vil ha en second opinion, ikke nevn at du opererte i utlandet. Bare si at du opererte i Norge og ønsker å høre med en annen lege om dette ser bra ut.

Forresten, sjekk selv på blogg.no er så mange som har operert. Feks. hun Isabel Raad, de første ukene/månedene så ikke nesa hennes ut. Ble etterhvert mye bedre!

Jeg tror at nesen din vil uansett bli mye bedre med tiden, hvis det blir bra, men bare litt ujevnt og det plager deg, så kan du alltid sprøyte litt Restylane der du syntes det er litt stygt. 

Klem

Anonymkode: f749a...b10

• Liker 3
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hva problemet er men det kan være fordi jeg selv har komplekser for nesen og er kanskje ekstra oppmerksom på slikt. Dessverre har jeg ikke kunnskap om dette så vet ikke om det vil bedre seg. Jeg synes forresten også at du er vakker og fra den gode siden synes jeg at nesen din var veldig pen :) Håper at dette er normalt og at det jevner seg ut med tiden. Hvis ikke håper jeg at du får en god kirurg i Norge for å rette den opp ❤️

Anonymkode: d916a...f99

Ja, ikke sant. Er man veldig opptatt av neser så ser man alle detaljer. Spesielt hvis man har et kompleks fra før av. Er sikker på at din ser bedre ut enn det du tror!😊 Ofte ser man «feil» mye bedre selv, og ofte tenker ikke andre folk over det. Ingen la merke til at nesten min ser annerledes ut på jobb, men de kommenterte at jeg så litt annerledes ut. Vet ikke om det var negativt eller positivt. Håper den vil se bedre ut og at jeg slipper å korrigere den! Takk for svar❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo DRITHOVEN! når søstera mi opererte nesen så den ærlig talt verre ut etterpå enn før, men vi fikk beskjed av kirurgen at det er helt normalt, og grining er ikke bra for hovent snyteskaft. IKKE pell! Det er brusk og vev der som skal gro! Dette vil ta flere måneder å gå seg til, fu ser helt fin ut som du gjør, ikke trykk og for gudd skyld ikke klem på noe inn I der.

Anonymkode: 062b2...088

• Liker 13
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener, men samtidig ser nesen din ganske hoven ut fortsatt. Det er ikke noe å gjøre nå uansett annet enn å gi det tid. Jeg synes nesen din ser pen ut på det nederste bildet, så du er nok litt opphengt i den og ser detaljer som ikke andre legger merke til. 

Anonymkode: 79b82...825

Nei, vet. Er faktisk ikke noe annet å gjøre enn og vente! Men ventingen er verst.. kanskje jeg overdriver? Kanskje det ikke er så ille. Men en ting er sikkert, jeg ser masse feil🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Før du ev vurderer å få laget nesen smalere: ". Ved avsmalning av nesen, er det alltid en fare for at man kan få nedsatt pustefunksjon, fordi volumet inne i nesen da naturligvis blir mindre." https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/neseoperasjon Dette ville ikke jeg tatt sjansen på!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vet. Er faktisk ikke noe annet å gjøre enn og vente! Men ventingen er verst.. kanskje jeg overdriver? Kanskje det ikke er så ille. Men en ting er sikkert, jeg ser masse feil🙈 

Ja du overdriver :hug: Prøv å bruk tid på en hyggelig hobby og andre hyggelige ting, og ikke bekymre deg for nesa.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...