Gå til innhold

Nesekirurgi i utlandet gikk galt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Sokkar skrev:

Fordi jeg har bedre å gjøre, enn å lese 9 sider. Det jeg derimot merker meg er at når jeg som aldri har vurdert en slik operasjon er klarover det, så har ikke Ts satt seg så veldig inn i operasjonen på forhånd. Det er alltid lurt å lese seg opp når en skal gjøre en så stor operasjon. Da ville hun også visst at det er veldig vanlig at kirurgen bygger litt på sidene under neseoperasjoner. Da kunne TS sagt på forhånd at det ikke var ønskelig. Dette fordi nesen i profil da fremstår som mindre. 

Du har bedre å gjøre? Ser ikke sånn ut. Det er IKKE det tråden handler om og hun har heller ikke spurt om hva hun heller skulle ha gjort før operasjonen. 

Anonymkode: f749a...b10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har bedre å gjøre? Ser ikke sånn ut. Det er IKKE det tråden handler om og hun har heller ikke spurt om hva hun heller skulle ha gjort før operasjonen. 

Anonymkode: f749a...b10

I og med hun ønsker ny operasjon, er det ganske vesentlig, jo ;)

Skrevet

Herregud. Er. det. mulig. 

Anonymkode: 798d5...ebc

Du var konstruktiv og saklig. Takk for kjempegodt innspill 😂

Skrevet
3 minutter siden, Sokkar skrev:

Du var konstruktiv og saklig. Takk for kjempegodt innspill 😂

Et lite råd. Ikke kommenter når du ikke har lest hva denne tråden handler om. Det du skriver er absolutt ikke relevant til temaet. Operasjonen er gjort, så hva skal jeg med «infoen» din? Du har kanskje ikke hørt om operasjoner som går galt heller du. - Takk for «kjempegodt innspill» 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Liselotter skrev:

Et lite råd. Ikke kommenter når du ikke har lest hva denne tråden handler om. Det du skriver er absolutt ikke relevant til temaet. Operasjonen er gjort, så hva skal jeg med «infoen» din? Du har kanskje ikke hørt om operasjoner som går galt heller du. - Takk for «kjempegodt innspill» 

Du synes nesen din er breiere; det er helt vanlig i opptil et år. Dersom kirurgen din i tillegg har bygd opp på sidene, er det mange som synes den ser unødvendig brei ut. 

Har du fått informasjon fra kirurgen om hva han har gjort? Hvis ikke, så burde du skaffe den informasjonen. 

Skal du operere deg på nytt, så bør du faktisk sette deg inn i det. Elles går du rundt skuffet enda en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

https://www.fanamedisinske.no/behandlinger/neseoperasjon-og-nesekirurgi

Ei venninne har operert seg her. No har eg ikkje sett bilda dine, så veit ikkje noko om resultatet. Ho hadde skikkelig hoven og rar nase i eit år. På ho bygde dei på litt på sidene, men fila ned bumpen så ho fekk finare profil. Ho har finare nase, men ikkje perfekt. Det er ikkje uvanleg å trenge fleire operasjonar, men venninna mi ynskjer ikkje det i frykt for å få Michael Jackson nase. 

Anonymkode: e1b04...d2b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne har operert seg her. No har eg ikkje sett bilda dine, så veit ikkje noko om resultatet. Ho hadde skikkelig hoven og rar nase i eit år. På ho bygde dei på litt på sidene, men fila ned bumpen så ho fekk finare profil. Ho har finare nase, men ikkje perfekt. Det er ikkje uvanleg å trenge fleire operasjonar, men venninna mi ynskjer ikkje det i frykt for å få Michael Jackson nase. 

Kan ikke forstå hvorfor man bygger på sidene? Tror bestemt ikke min kirurg har gjort det, isåfall har han kun gjort det på den ene siden hvor benet buler ut! Ser helt merkelig ut. Og det er steinhardt!

Har også lest at mange oprerer seg flere ganger for å få ønsket resultat. Man vil ikke få MJ-nese hvis man går til riktig kirurg. Veldig viktig å fortelle detaljert hvordan man vil ha nesen sin. Jeg gikk dessverre til en som har ødelagt flere neser 

Skrevet

Dette er før operasjon vs 2 måneder etter. Jo mer hevelsen går ned, jo tydeligere blir ujevnhetene. Som dere ser, fronten min er helt fuckd! Til dere som kommenterer «jeg skjønner ikke hvorfor du opererte. Nesa di var fin og slank» - jeg opererte IKKE pga fronten, den likte jeg godt!! Men pga siden, hatet den humpen. Gjorde det veldig klart for han hva jeg ville ha, men han ødela fronten min. Til dere som mener det er hevelse på venstre side, NEI DET ER BENET MITT. 

A0163345-C1CF-46C2-AFE1-6780CBC6AED8.jpeg

B38F3BFE-D8F4-47D1-BCEA-0C60EAE7E845.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Liselotter skrev:

Dette er før operasjon vs 2 måneder etter. Jo mer hevelsen går ned, jo tydeligere blir ujevnhetene. Som dere ser, fronten min er helt fuckd! Til dere som kommenterer «jeg skjønner ikke hvorfor du opererte. Nesa di var fin og slank» - jeg opererte IKKE pga fronten, den likte jeg godt!! Men pga siden, hatet den humpen. Gjorde det veldig klart for han hva jeg ville ha, men han ødela fronten min. Til dere som mener det er hevelse på venstre side, NEI DET ER BENET MITT. 

A0163345-C1CF-46C2-AFE1-6780CBC6AED8.jpeg

B38F3BFE-D8F4-47D1-BCEA-0C60EAE7E845.jpeg

Nesen ser veldig pen ut i profil, men ser at det har blitt gjort en feil i front der benet stikker ut. Om han knekte opp nesebeinet så kan det se ut til at han ikke fikk plassert det godt nok på den siden. Det er nok mulig å få fikset men som du sier må du vente i ca 1 år. Du får prøve å sminke den litt smalere i mellomtiden:) Ikke sikkert andre legger noe merke til det da det ikke er noe oppsiktsvekkende, men forstår du er skuffet over at det ikke ble gjort en god nok jobb. 

Anonymkode: a6a3f...52e

AnonymBruker
Skrevet

Nesen ser veldig pen ut i profil, men ser at det har blitt gjort en feil i front der benet stikker ut. Om han knekte opp nesebeinet så kan det se ut til at han ikke fikk plassert det godt nok på den siden. Det er nok mulig å få fikset men som du sier må du vente i ca 1 år. Du får prøve å sminke den litt smalere i mellomtiden:) Ikke sikkert andre legger noe merke til det da det ikke er noe oppsiktsvekkende, men forstår du er skuffet over at det ikke ble gjort en god nok jobb. 

Hvordan sminker man nesten smalere? Har aldri skjønt meg på konturering. Hilsen en med ganske bredt nesegrev, men som ikke vil operere. 

Anonymkode: 92240...d8b

AnonymBruker
Skrevet

*nesen*

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan sminker man nesten smalere? Har aldri skjønt meg på konturering. Hilsen en med ganske bredt nesegrev, men som ikke vil operere. 

Søk på YouTube så finner du mange tips til hvordan det kan gjøres:) Det kan være litt vanskelig til å begynne med men etter litt øving så går det bra. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hvem er denne kirurgen i Polen? 

Anonymkode: 27107...5a9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er denne kirurgen i Polen? 

Anonymkode: 27107...5a9

I Wrocław. 

Skrevet

Hvordan går det nå? Ble resultatet bedre når hevelsen og alt gikk ned?

Anonymkode: 4eb98...8e0

• 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2019 den 14.31):

Hvordan er nesen hennes i dag?

Anonymkode: a7693...b3d

Skrevet

Er du her enda ts? Jeg har fått samme resultat som deg. Og må operere på nytt om et år. Forferdelig dumt når det skjer! Håper du har fått rettet opp i det 🙂

Anonymkode: d212d...fa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...