Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, har seg slik at jeg bor med det mest fantastiske mennenske jeg noen sinne har møtt. Vi er veldig lykkelige og jeg vet han er den rette for meg.

Jeg vet han føler det samme, men det er så frustrerende å ikke kunne si i ord hva jeg føler for ham (jeg er sikker på at mange skjønner hva jeg mener :rosasmil: ).

Derfor...har noen av dere ideer om koselige, kanskje litt originale småting i hverdagen som kan vise nettopp hva jeg føler og hvor mye jeg setter pris på ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å snike inn en litenhilsen i filofaksen, noen ord på snei på en tilfeldig valgt dag. Kan skrive lapper og henge på kjøkkenskapet, speilet osv. Du kan lage favorittretten hans, massere nakken osv. Alt dette setter samboeren min pris på, han blir også veldig glad for en tekstmelding i ny og ne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Send et postkort til den dagen han er hjemme alene og selv tømmer postkassen... :P Eller "juks" og legg et frankert postkort i deres egen kasse (Posten er jo ikke flinke til å stemple brev og kort lengre, så du kan like gjerne "hjelpe" kortet litt med å ankomme på rett dag?)

Gjest Anonymous
Skrevet

synes du skal ta utgangspunkt i ting som han liker. Hvis han ikke er noen stor fan av blomster, vil neppe 10 roser gi han orgasme. Nusselige kort og rosa teddybjørner er vel heller ingenting for en mann skulle jeg tro......

Hva liker han å gjøre eller hva misliker han å gjøre?? Jobb ut i fra disse tingene, så finner du sikkert noen småting du kan gjøre.

Min samboer hater f.eks. oppvasken, så hvis jeg skal være ekstra snill & søt i hverdagen "overrasker" jeg han med ren og ryddig kjøkkenbenk en dag det er hans tur. Utrolig hva slags lykke en slik handling kan frembringe.....

Motsatt, vet han at jeg misliker å fylle bensin noe så innihampen sterkt. Blir så utrolig varm og glad inni meg hvis han har fylt bensin kvelden før jeg skal på jobb om morgenen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi flørter mye pr mail og sms. Vi har vært sammen i tretten år.

Av og til får jeg en sms: "Jeg vil egentlig ingenting. Satt bare her på jobben og kjente at jeg elsker deg"

Slike er fine å få, vet du!

Skrevet

Samboeren min og jeg er begge veldig glad i kake og god mat... Så når jeg vil overraske han en dag lager jeg en god middag, gjerne tre retters middag og en god sjokoladekake til kvelds! :tunge1:

Ellers er det jo koselig å komme hjem til et ryddig og pent hjem, se at alle klærne er vasket osv..

Kan jo også overraske han med et gavekort på en massasje time...

Skrevet

Jeg la små kjærlighetslapper i noen sokker og underbukser en dag jeg la klær på plass. Det tror jeg at mannen likte (han står mye tidligere opp enn jeg).

Små ting han gjør for meg:

skraper is på bilen

går ut og slår på mortorvarmeren

holder bilen min med drivstoff

slår på varmeteppet mit i sengen, når han ser at jeg småfryser

ringer fra jobben bare for å si at han elsker meg og for å høre om jeg har sovet godt

+ + +

Gjest Tristessa
Skrevet

En ting som kanskje ikke er så utrolig romantisk, men som viser hvor mye man setter pris på noen, er å ta på seg eneansvaret for en hverdagssysle som den ene ikke kan fordra. Jeg takler for eksempel ikke å vaske opp, så det gjør kjæresten. Selv om jeg gjør det meste andre husarbeidet, slik at det går opp i opp, betyr det så mye for meg å slippe å stå og vaske opp.

Skrevet
Jeg pleier å snike inn en litenhilsen i filofaksen' date=' noen ord på snei på en tilfeldig valgt dag. Kan skrive lapper og henge på kjøkkenskapet, speilet osv. Du kan lage favorittretten hans, massere nakken osv. Alt dette setter samboeren min pris på, han blir også veldig glad for en tekstmelding i ny og ne.[/quote']

Slike ting er kjempesøte. Det bruker jeg å gjøre for mannen, og mannen for meg. :)

Han er også veldig glad i frokost på senga. Han sover lett, men hvis jeg greier å snike meg ut og lage frokost til han uten at han våkner blir han kjempeglad. Jeg bruker også å legge små lapper i lunsjboksen hans av og til, eller tegne litt på speilet med en leppestift når han står opp først om morgenen.

Han setter også stor pris på det om jeg ringer og forteller han at jeg er glad i han eller sender han ei melding i løpet av dagen.

Men det han liker aller best er å få en god klem eller et kyss i nakken når han står og tar oppvasken eller lager middag... :hjerter:

Skrevet

Idag lagde vi middag sammen, og tok med maten ned i bakhagen. Tente stearinlys og drakk vin. Er så fint å gjøre noe litt spesielt sammen på en hverdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...