AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Ofte ute på korte turer, ca 30 min. Av og til merkelige tlf samtaler. Denne personen virker ellers så tvers igjennom ærlig, men jeg har fått dårlig magefølelse på dette. Og er det vanlig å oppbevare og selge fra bil? Noen måter jeg bør prate til vedkommende på? Anonymkode: 83e11...6ec
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Det er vel mest vanlig å selge fra bil. Jeg anbefaler deg å holde deg unna dette. For selger han, ja da kjøper han fra noen høyere opp enn han, og de folka der vil du ikke vite noe om. For hva skjer når purken kommer på razzia? Da vet ikke du noen ting. Det er best for deg. Anonymkode: 7923f...d38 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Ja det er best for meg. Men, hva om jeg tar feil? Anonymkode: 83e11...6ec
ajarRun Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mest vanlig å selge fra bil. Jeg anbefaler deg å holde deg unna dette. For selger han, ja da kjøper han fra noen høyere opp enn han, og de folka der vil du ikke vite noe om. For hva skjer når purken kommer på razzia? Da vet ikke du noen ting. Det er best for deg. Anonymkode: 7923f...d38 Ja, det er masse biler med hasjblad og påskriften "Herbalife". Lurer på om det er en MC-klubb for folk som liker å kjøre kjedelige syvsetere eller kassebiler. Imponert over at ingen har reagert. 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Har det så mye å si? Hasj er da helt ufarlig. Anonymkode: bc412...e82 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har det så mye å si? Hasj er da helt ufarlig. Anonymkode: bc412...e82 Er de som importerer det ufarlige? Anonymkode: 7923f...d38 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er best for meg. Men, hva om jeg tar feil? Anonymkode: 83e11...6ec Ja? Det må du fortelle meg. Hva er konsekvensen av å ta feil da? Anonymkode: 7923f...d38 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Er de som importerer det ufarlige? Anonymkode: 7923f...d38 Det er vel tvilsomt det tråden handler om, men ja. Hvis det eneste de importerer er hasj, så er de stort sett ufarlige. Med unntak av de med rulleblad innenfor voldelig kriminalitet da... Anonymkode: bc412...e82
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Mindre your own business Best det Anonymkode: d57fb...747
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mindre your own business Best det Anonymkode: d57fb...747 Men det er jo ulovlig. Hva om jeg sitter på med.vedkommende og blir stoppet i en kontroll? Blir jeg da dratt inn? Ts Anonymkode: 83e11...6ec 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Men det er jo ulovlig. Hva om jeg sitter på med.vedkommende og blir stoppet i en kontroll? Blir jeg da dratt inn? Ts Anonymkode: 83e11...6ec Nei, du er ikke ansvarlig for andres handlinger... sjåføren er skyldig.. Anonymkode: bc412...e82 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, du er ikke ansvarlig for andres handlinger... sjåføren er skyldig.. Anonymkode: bc412...e82 Bilen er reg på meg. Anonymkode: 83e11...6ec 1
Tibbie Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ulovlig. Hva om jeg sitter på med.vedkommende og blir stoppet i en kontroll? Blir jeg da dratt inn? Ts Anonymkode: 83e11...6ec Du bor i Norge. Du blir ikke fengslet eller får bot fordi du sitter i samme bil som en venn som selger hasj Hvis du blir "dratt inn", så er det jo bare for å renvaske deg. No worries! Hasj er som tidligere nevnt ikke så farlig (og gjerne noe umodne gutter holder på med), men straffen er jo ganske kjip om man blir busta. Men det er jo ikke ditt problem.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Tibbie skrev: Du bor i Norge. Du blir ikke fengslet eller får bot fordi du sitter i samme bil som en venn som selger hasj Hvis du blir "dratt inn", så er det jo bare for å renvaske deg. No worries! Hasj er som tidligere nevnt ikke så farlig (og gjerne noe umodne gutter holder på med), men straffen er jo ganske kjip om man blir busta. Men det er jo ikke ditt problem. Ok. Takk for svar. Anonymkode: 83e11...6ec
Tibbie Skrevet 31. mars 2019 #15 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bilen er reg på meg. Anonymkode: 83e11...6ec Har ingenting å si. Hvis han låner den og er rusa, så kan du kanskje få et lite problem. Eier av bilen er alltid ansvarlig for at låneren er edru og har sertifikatet (lærer man i hvert fall når man tar lappen). Politiet slår sikkert ikke så hardt ned på det, men du vil få en telefon hvis vedkommende blir stoppa. Men du blir ikke sett på som medskyldig i hasjdealinga
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #16 Skrevet 31. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ulovlig. Hva om jeg sitter på med.vedkommende og blir stoppet i en kontroll? Blir jeg da dratt inn? Ts Anonymkode: 83e11...6ec Det kan skje ja. Så derfor skal du holde deg unna. Anonymkode: 7923f...d38 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Tibbie skrev: Har ingenting å si. Hvis han låner den og er rusa, så kan du kanskje få et lite problem. Eier av bilen er alltid ansvarlig for at låneren er edru og har sertifikatet (lærer man i hvert fall når man tar lappen). Politiet slår sikkert ikke så hardt ned på det, men du vil få en telefon hvis vedkommende blir stoppa. Men du blir ikke sett på som medskyldig i hasjdealinga Nå ble jeg roligere. Men om det er riktig det jeg tror så er det toppen av frekkhet. Anonymkode: 83e11...6ec
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #18 Skrevet 31. mars 2019 TS - jeg vet hva jeg prater om. Så hør på meg. Ikke rot i det der. Du vet jo ikke om det er hasj hen selger. Det kan være noe annet også. Du vet ikke hvilke folk hen dealer med. Du vet heller ikke hvilket forhold disse har til politiet, og om de blir spana på. Skal du styre med narkotika bør du utstyre deg med en god porsjon skepsis og noia. Anonymkode: 7923f...d38
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #19 Skrevet 1. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS - jeg vet hva jeg prater om. Så hør på meg. Ikke rot i det der. Du vet jo ikke om det er hasj hen selger. Det kan være noe annet også. Du vet ikke hvilke folk hen dealer med. Du vet heller ikke hvilket forhold disse har til politiet, og om de blir spana på. Skal du styre med narkotika bør du utstyre deg med en god porsjon skepsis og noia. Anonymkode: 7923f...d38 Jeg styre? Har aldri i mitt liv.sett hasj. Men, saken er jeg vet jo ikke helt sikkert om vedkommende driver med det TS . Anonymkode: 83e11...6ec
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #20 Skrevet 1. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja? Det må du fortelle meg. Hva er konsekvensen av å ta feil da? Anonymkode: 7923f...d38 Bryte med ett menneske på feil grunnlag? Anonymkode: 83e11...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå