AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Ja, hvis du er magedans-lærer Anonymkode: 38a93...242 34
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Jobber du på HM, hvorfor ikke? Jobber du i f.eks servering eller innen helse, nei. Der har man ikke lov til å gå med bar mage heller. 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 I noen yrker kan det være greit, som badevakt, men stort sett er det ugreit. Anonymkode: 55cd5...db8 6
kvinne35+ Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 Hvis arbeidsantrekket krever det, så ja I de fleste tilfeller, aboslutt ikke! 7
SoWhat? Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Det kommer jo helt an på hva du jobber med, men kan ikke komme på noen jobber sånn i øyeblikket hvor det er ok. 7
ajarRun Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Tror nok jeg hadde fått en ganske krass advarsel om jeg dukket opp på jobb med bar mage. Og som trafikklærer står du ganske fritt til å ha på deg hva du skulle ønske. Fra formelt til joggebukser. 9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #12 Skrevet 1. april 2019 Spørs hvor du jobber Anonymkode: 9fa69...a65 2
herzeleid Skrevet 1. april 2019 #13 Skrevet 1. april 2019 Som andre nevner kommer det an på hvor en jobber, men om jeg møtte noen i arbeidssammenheng som gikk med bar mage ville jeg synes det var veldig rart. Eneste situasjonen jeg kan komme på der jeg ikke ville stusset var viss jeg arangerte sosial sammenkomst og de som jobbet på utestedet gikk kledd slik. 3
Sirah Skrevet 1. april 2019 #14 Skrevet 1. april 2019 Det kommer jo helt ann på hvor du jobber.... Jobber du som stripper er det jo helt innafor, jobber du som advokat - not so much. 6
Djungelvrål Skrevet 1. april 2019 #15 Skrevet 1. april 2019 32 minutter siden, herzeleid skrev: Som andre nevner kommer det an på hvor en jobber, men om jeg møtte noen i arbeidssammenheng som gikk med bar mage ville jeg synes det var veldig rart. Eneste situasjonen jeg kan komme på der jeg ikke ville stusset var viss jeg arangerte sosial sammenkomst og de som jobbet på utestedet gikk kledd slik. Er det rart å ha bar mage om man jobber i klesbutikk? Hadde jeg aldri tenkt over. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #16 Skrevet 1. april 2019 2 minutter siden, SupaWoman skrev: Er det rart å ha bar mage om man jobber i klesbutikk? Hadde jeg aldri tenkt over. Det tenker ikke jeg på som noe rart, det har jeg da virkelig sett mange ganger. Jeg tenker dog på det som en "ung motegreie" og ville kanskje syntes det var litt rart i litt "voksne" butikker Anonymkode: 265ee...6fc 5
Djungelvrål Skrevet 1. april 2019 #17 Skrevet 1. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenker ikke jeg på som noe rart, det har jeg da virkelig sett mange ganger. Jeg tenker dog på det som en "ung motegreie" og ville kanskje syntes det var litt rart i litt "voksne" butikker Anonymkode: 265ee...6fc Jeg er midt i 40 åra og kan fint gå med topper om sommeren hvor magen er litt bar. Ser ikke så stor forskjell på å gå med bar mage eller bare bein/skuldre/armer?? Hvis du føler deg fin i et plagg er det bare å bruke det, plagg har ikke aldersgrense. 9
herzeleid Skrevet 1. april 2019 #18 Skrevet 1. april 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Er det rart å ha bar mage om man jobber i klesbutikk? Hadde jeg aldri tenkt over. Det var grunnen til at jeg nevnte "om jeg møtte noen i jobbsammenheng". I jobbsammenheng drar jeg ikke på klesbutikk 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #19 Skrevet 1. april 2019 For det første er det forskjell på jobber, det er arbeidsgiver som definerer arbeidstøyet. Det er også forskjell på om det er 3cm glippe, eller om man går i low-waist bukse og topp med under-boob. Anonymkode: f019e...cc0 6
Gjest hind Skrevet 1. april 2019 #20 Skrevet 1. april 2019 Greit hvis man jobber på strippeklubb, er modell eller badevakt, men på mer vanlige arbeidsplasser er det upassende med bar mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå