AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Jeg orker ikke å sminke meg mye til daglig, men liker å ha på meg litt lett, enkel hudsminke, som f.eks. foundation. Jeg bruker en Max Factor Color Adapt, men jeg kunne tenke meg noe mer lettvint fordi 1) den glitrer litt i sola, det vil jeg ikke og 2) jeg føler det er mer lettvint med pudder. Jeg har ganske røde kinn, og vil gjerne jevne ut fargen i ansiktet. Derfor tenker jeg at et pudder kan være passende (ikke solpudder, men et slags foundationpudder?). Jeg vil helst at det skal være litt dekkende, uten glitter. Noen tips? Anonymkode: edfed...2ea
Nerine_ Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Hvis du kun bruker pudder har det en tendens til å se "pudrete" ut. Ville heller funnet en foundation som er uten "glød".
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 BareMinerals skal ha de beste mineralpudderene. Har litt lyst til å prøve de selv, men usikker på farge og om det vil se tørt ut på huden min. https://www.blush.no/product/923649/sminke/ansikt/foundation/bareminerals-original-foundation-spf15#
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #4 Skrevet 2. april 2019 Kjøpte et pudder på make up mekka til 30kr, det er det beste og mest dekkende jeg noen gang har opplevd. Tror det het noe typ:hello beauty eller noe med hello ihvertfall. Kan sjekke senere Anonymkode: e21f6...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå