AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Hei! Dater en veldig søt mann. Vi er begge sjenerte, og det merkes ekstra godt når det kommer til sexen. Jeg vil ha sex hele tiden, men tør ikke ta initiativ. Når vi først har sex er det alltid jeg som må ri. Det kan være veldig gøy det, men jeg trenger noen råd fra dere om hva jeg kan gjøre for å få han med i andre stillinger... Jeg vet ikke om det er slik at han elsker å bli ridd eller om han bare er uerfaren og ikke vet hva han skal gjøre ellers? Er litt redd for å skremme ham bort om jeg prøver meg på doggy. Elsker å ha mannen over meg og bli kjørt rimelig hardt. Føler meg litt trist av tanken på at dette kanskje ikke kommer til å skje med denne mannen. Vet jeg må snakke med ham om dette, men tar gjerne i mot tips og triks som får en sjenert mann på glid. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 9c07f...365
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Ja, og jeg sluttet å ha sex med ham pga han var så lat i mellom sengeklærne.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Jeg ville lagt meg på rygg og dratt han over meg, han skjønner fort nok tegningen. Anonymkode: 87134...091 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Finn fram en liste med sexy-spørsmål, gjerne etter noen glass. Da åpner du opp for litt mer spenning også kan du snike inn et "tilfeldig" spørsmål om hvilke stillinger han vil prøve. Det finnes apper og lister på internett for dette. Anonymkode: 49f86...391 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Dater en veldig søt mann. Vi er begge sjenerte, og det merkes ekstra godt når det kommer til sexen. Jeg vil ha sex hele tiden, men tør ikke ta initiativ. Når vi først har sex er det alltid jeg som må ri. Det kan være veldig gøy det, men jeg trenger noen råd fra dere om hva jeg kan gjøre for å få han med i andre stillinger... Jeg vet ikke om det er slik at han elsker å bli ridd eller om han bare er uerfaren og ikke vet hva han skal gjøre ellers? Er litt redd for å skremme ham bort om jeg prøver meg på doggy. Elsker å ha mannen over meg og bli kjørt rimelig hardt. Føler meg litt trist av tanken på at dette kanskje ikke kommer til å skje med denne mannen. Vet jeg må snakke med ham om dette, men tar gjerne i mot tips og triks som får en sjenert mann på glid. Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 9c07f...365 Høres ut som eksen min🙈 han greide faktisk ikke å komme i noen andre stillinger. Og mistet ereksjonen fort underveis i akten. Jeg spurte han hva han tente mest på, men da svarte han bare "ikke noe spesielt". Det verste er at det nok var sant. Innså etterhvert at han var ganske lite interessert i sex generelt... Anonymkode: 72454...2f7
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Jeg hater det når menn er så sub som det TS beskriver.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 Si det rett ut, " jeg vil at du skal legge deg oppå meg". Eller dra han oppå deg når dere ligger å kysser el. Anonymkode: 65f07...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Hopp av, legg deg på rygg og si 'din tur, jeg har krampe'. Anonymkode: ba2e0...8c9 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 56 minutter siden, O.G. skrev: Ja, og jeg sluttet å ha sex med ham pga han var så lat i mellom sengeklærne. Sengeklærne? Ikke rart han var lat hvis han var surret fast mellom sengeklærne😂😂 Anonymkode: b6526...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som eksen min🙈 han greide faktisk ikke å komme i noen andre stillinger. Og mistet ereksjonen fort underveis i akten. Jeg spurte han hva han tente mest på, men da svarte han bare "ikke noe spesielt". Det verste er at det nok var sant. Innså etterhvert at han var ganske lite interessert i sex generelt... Anonymkode: 72454...2f7 Oi! Likte han å være lille-skjea også? Takk for svar folkens. Jeg får bare bite i det sure eplet og spørre om han ikke bare kan kjøre på, hardt og brutalt, når jeg forhåpentligvis har klart å lure ham på topp. Liker han veldig godt, håper bare det tar seg litt opp i senga. Anonymkode: 9c07f...365
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Jeg hadde det problemet med nåværende type da vi først hadde sex. Det jeg gjorde var å si rett ut at jeg vil prøve andre stillinger. Han tok det fint og vi har nå mye mer variasjon. Tror det beste er bare å si det rett ut. Anonymkode: d8e94...183 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #12 Skrevet 1. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi! Likte han å være lille-skjea også? Takk for svar folkens. Jeg får bare bite i det sure eplet og spørre om han ikke bare kan kjøre på, hardt og brutalt, når jeg forhåpentligvis har klart å lure ham på topp. Liker han veldig godt, håper bare det tar seg litt opp i senga. Anonymkode: 9c07f...365 Legg deg på rygg, dra han over deg, og si "ta meg hard og brutalt"... Anonymkode: 4abef...3bc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14 Skrevet 1. april 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi! Likte han å være lille-skjea også? Takk for svar folkens. Jeg får bare bite i det sure eplet og spørre om han ikke bare kan kjøre på, hardt og brutalt, når jeg forhåpentligvis har klart å lure ham på topp. Liker han veldig godt, håper bare det tar seg litt opp i senga. Anonymkode: 9c07f...365 Hmm...tror ikke han hadde noen særlig preferanse på det heller gitt 🤔 fornavnet begynte på E om du lurer på om det er samme fyr;) Anonymkode: 72454...2f7 1
Hunmedham Skrevet 1. april 2019 #15 Skrevet 1. april 2019 Ikke snakk seriøst og alvorlig. Ikke "samtale". Det er drepen. Følg rådene, gjør og vis - kkke snakl. Og le! Kosete og flørtete. 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #16 Skrevet 1. april 2019 Nei fysj, alvorsprat er nok ikke min greie uansett. Får drikke meg til mot og rope "kjør hardt kjør stil"! Anonymkode: 9c07f...365
Master1 Skrevet 1. april 2019 #17 Skrevet 1. april 2019 Hva med noe så enkelt som å snakke sammen Selv i disse datatider er vel det fremdeles mulig vel.... Ta det opp på en grei og hyggelig måte så løser det seg nok M@ster 1
Master1 Skrevet 1. april 2019 #18 Skrevet 1. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei fysj, alvorsprat er nok ikke min greie uansett. Får drikke meg til mot og rope "kjør hardt kjør stil"! Anonymkode: 9c07f...365 Skratter Ja det er jo og en måte..... M@ster
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #19 Skrevet 1. april 2019 Høres ut som eksen. Der gikk det kun i misjonær og ri-ing. På slutten var det kun jeg på topp. Største egoisten jeg har vært med i sengen. Maste om at han ville jeg skulle komme, men gjorde aldri noe for å hjelpe meg på veien dit. Og kom gjerne etter et par min penetrering selv... Ganske deprimerende egentlig. Anonymkode: cc3d0...150
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #20 Skrevet 1. april 2019 Cuckolding med gjensidig respekt.Anonymkode: db0db...0d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå