AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #61 Del Skrevet 4. april 2019 Charlotte og Samantha Anonymkode: f38d9...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #62 Del Skrevet 4. april 2019 Samantha og Charlotte er vel klassisk pene, Carrie har mest sjarm og Miranda best personlighet. Charlotte desidert kjedeligst personlighet. Anonymkode: 693ca...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #63 Del Skrevet 4. april 2019 Sam. Men Miranda har alltid vært min favoritt, mulig fordi jeg kjenner meg igjen i henne. Anonymkode: 58c76...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #64 Del Skrevet 4. april 2019 52 minutter siden, O.G. said: Det bestemmer du? Jeg bestemmer hva jeg liker, ja. Anonymkode: 7191a...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #65 Del Skrevet 4. april 2019 Charlotte. Anonymkode: 045df...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 4. april 2019 #66 Del Skrevet 4. april 2019 Charlotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2019 #67 Del Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestemmer hva jeg liker, ja. Anonymkode: 7191a...d28 Men du bestemmer ikke om kvinner skal trene eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #68 Del Skrevet 4. april 2019 Samantha. Anonymkode: b31f8...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #69 Del Skrevet 4. april 2019 Og kroppen til Carrie. Omg 🤪 Anonymkode: b31f8...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. april 2019 #70 Del Skrevet 20. april 2019 Hvis jeg måtte velge, så må det bli Samantha. Charlotte er pen, men veldig kjedelig pen. Samantha digget jeg, men Carrie kunne jeg ikke fordra! Veldig selvopptatt og klagete. Miranda var den snilleste, men ikke veldig pen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #71 Del Skrevet 20. april 2019 På 4.4.2019 den 11.17, AnonymBruker skrev: Jeg bestemmer hva jeg liker, ja. Anonymkode: 7191a...d28 Og det ikke relevant for andre enn deg. Hva du liker driter vel de fleste kvinner i. Anonymkode: d3b8b...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #72 Del Skrevet 20. april 2019 På 4.4.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev: Det er interessant å lese om hvor dårlig SJP og de nye manusforfatterne behandlet Kim Cattrall. Noe som etterhvert endte med at Samantha's karakter bare ble en parodi på en nymfoman klovn, og hun endte med å trekke seg ut fra hele franchisen (og det ble ingen tredje film). Mange tror det bunnet i sjalusi fra SJP, siden den ti år eldre Cattrall både var vakrere og en bedre skuespiller (hun stjal alltid scenen hun var i, kanskje derfor Carrie så sjelden sitter ved siden av henne ved lunsjbordet?). Anonymkode: e32de...dae Wow, for en dame. Nydelig er hun! Anonymkode: 70bd8...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #73 Del Skrevet 20. april 2019 På 4.4.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev: Det er interessant å lese om hvor dårlig SJP og de nye manusforfatterne behandlet Kim Cattrall. Noe som etterhvert endte med at Samantha's karakter bare ble en parodi på en nymfoman klovn, og hun endte med å trekke seg ut fra hele franchisen (og det ble ingen tredje film). Mange tror det bunnet i sjalusi fra SJP, siden den ti år eldre Cattrall både var vakrere og en bedre skuespiller (hun stjal alltid scenen hun var i, kanskje derfor Carrie så sjelden sitter ved siden av henne ved lunsjbordet?). Anonymkode: e32de...dae Dette er Kim's versjon. Dersom Kim ikke likte hvordan karakteren hennes ble, hadde hun muligheten til å gi seg, men det gjorde hun ikke, hun fortsatte og snakket varmt om medskuespillerne til media - helt fram til 2017 da det ikke ble noe av den tredje filmen pga. Kim's urimelig krav til produksjonsselskapet (om at de skulle produsere de andre prosjektene hennes). Da produksjonsselskapet ikke gikk med på det ville hun ikke være med, slik at hele prosjektet ble avlyst. Hun forsvarte seg med å si at hun hadde sagt nei til å spille Samantha i 2016, noe som er veldig rart med tanke på at de skulle begynne med innspillingen noen dager før produksjonsselskapet avlyste alt (dette skjedd i 2017). Jeg har ikke så sterke meninger om skuespillerne, men har sett flere intervjuer med Kim Cattral og hun fremstår ikke akkurat som en koselig og sympatisk person, hun snakker og oppfører seg ganske overlegent, så jeg kan tenke meg at folk ikke får det beste inntrykket av henne. Anonymkode: d3b8b...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #74 Del Skrevet 20. april 2019 Ok. Se på dette bildet og fortell meg hva som er pent med Carrie? Anonymkode: 8a29f...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #75 Del Skrevet 20. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Se på dette bildet og fortell meg hva som er pent med Carrie? Anonymkode: 8a29f...63c Må huske på at hun er over 50 år. Hun har kanskje ikke de peneste trekkene, men hun har en fin utstråling og sjarm. Ikke akkurat de heldigste bildene du har plukket ut heller. Ser kanskje ut som hun har tatt litt botox der, ganske stiv i maska i tillegg til veldig stram frisyre og ikke særlig pen øyenskygge. Anonymkode: c70a2...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #76 Del Skrevet 20. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må huske på at hun er over 50 år. Hun har kanskje ikke de peneste trekkene, men hun har en fin utstråling og sjarm. Ikke akkurat de heldigste bildene du har plukket ut heller. Ser kanskje ut som hun har tatt litt botox der, ganske stiv i maska i tillegg til veldig stram frisyre og ikke særlig pen øyenskygge. Anonymkode: c70a2...8ad En ting er sikkert og det er at hun eldes ikke bra! Anonymkode: 8a29f...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #77 Del Skrevet 20. april 2019 Sarah Jessica Parker var pen på tross av, ikke på grunn av. Såkalt relatable, lett å kjenne seg igjen i, familiær, ikke uoppnåelig. Også er hun jødisk, slank, har gode kontakter og alt det der selvfølgelig. Anonymkode: e32de...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 20. april 2019 #78 Del Skrevet 20. april 2019 Personligheten (i serien) gjør samtlige til høgg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 20. april 2019 #79 Del Skrevet 20. april 2019 På 31.3.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev: Synes Charlotte er penest. Miranda har det mest spennende utseende, hadde vært interessant å sett henne med langt hår. Samantha er sexy og morsom. Carrie synes jeg er den kjedeligste, både personlighet og utseende. Anonymkode: 1641a...fc1 Google Cynthia Nixon long hair så får du se det. Jeg synes hun kler kort hår bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 20. april 2019 #80 Del Skrevet 20. april 2019 29 minutter siden, blåbærpike skrev: Google Cynthia Nixon long hair så får du se det. Jeg synes hun kler kort hår bedre. Synes hun var veldig fin med langt hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå