Gå til innhold

Hvem syns du er penest av Sex og Singelliv damene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotYou
På 31.3.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Kim Cattrall så klart. Derfor SJP hatet henne så mye. Hun var riktignok over 40 år da hun ble casta som Samantha, men hun har alltid vært en klassisk skjønnhet.

Anonymkode: e32de...dae

Helt enig 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan folk synes at Carrie er sjarmerende. Hun er ego, bruker vennene sine, snakker hele tiden om seg selv, blir misunnelig når eksene hennes går videre, behandlet Aiden som dritt. Ville løpt unna om hun ville bli venn med meg. F.eks ble hun sur da Charlotte ikke ville låne henne penger. Ikke positivt at Carrie kun bruker penger på sko og klær og ikke har spart et øre. Hun inviterte Samantha på togtur, lovde at det skulle bli en morsom jentetur, men brukte henne bare for å møte Mr. Big på hotellet. Kastet henne ut av badekaret så hun kunne pule Big. Og husker jeg rett begynte hun å plapre om seg selv da Sam fortalte om at hun hadde fått brystkreft(?). Sutret som en drittunge da en av kjærestene hennes tok henne med på hyttetur. Listen går videre...

Rekkefølgen min er Sam, Charlotte, Miranda, Carrie.

Anonymkode: 6e544...303

Enig, en av de verste personlighetene på TV for min del. Spesielt fordi folk liker henne av en eller annen grunn. De kan ikke ha sett serien på nytt i nyere tid.

Anonymkode: c81b7...e30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt skummelt at flere her mener Carrie har drømmekroppen, for hun er/var garantert undervektig. Alle jeg har kjent med tilsvarende kropp har hatt en BMI under 18, og jeg har selv en BMI på 19, og har langt mer kjøtt på kroppen. Ikke at det er noe galt i å være naturlig tynn altså, men det er jo litt urovekkende at flere mener det er den fineste kroppen. 

Forøvrig syns jeg både Samantha, Charlotte og Carrie er pene, men ikke slående vakre. Miranda har et pent smil, men ellers et alt for kjedelig utseende, etter min mening. 

Anonymkode: 74ad2...bf4

Syns ikke det er urovekkende å syns at hun har fin kropp når hun bare er slank/tynn og veltrent. Temmelig sikker på at hun er normalvektig, for det der er ikke en kropp jeg assosierer med undervekt. Nå har vi jo i Norge blitt veldig blinde på hva som er undervektig, normalvektig og overvektig med tanke på at overvekt blir ansett som normalt/"slank"/vanlig. Men det er en annen sak! Legger ved bilder av Carrie fra serien som viser at hun er slank og veltrent - man får IKKE en slik mage ved å bare være undervektig.

7188db77d0b3e6c8d071b6631fe97671.jpg

01-satc-crop-top2.jpg

5b94bf31f299e95a34e59577a4a642fa--carrie

blogger-image-273320297.jpg
carrie3.jpg
season-four-real-me.jpg

Anonymkode: 70bd8...f9a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvordan folk synes at Carrie er sjarmerende. Hun er ego, bruker vennene sine, snakker hele tiden om seg selv, blir misunnelig når eksene hennes går videre, behandlet Aiden som dritt. Ville løpt unna om hun ville bli venn med meg. F.eks ble hun sur da Charlotte ikke ville låne henne penger. Ikke positivt at Carrie kun bruker penger på sko og klær og ikke har spart et øre. Hun inviterte Samantha på togtur, lovde at det skulle bli en morsom jentetur, men brukte henne bare for å møte Mr. Big på hotellet. Kastet henne ut av badekaret så hun kunne pule Big. Og husker jeg rett begynte hun å plapre om seg selv da Sam fortalte om at hun hadde fått brystkreft(?). Sutret som en drittunge da en av kjærestene hennes tok henne med på hyttetur. Listen går videre...

Rekkefølgen min er Sam, Charlotte, Miranda, Carrie.

Anonymkode: 6e544...303

Helt enig. Carrie opptrer egoistisk i hele serien, og det er kun Big meg her og Big meg der. Når hun ble sammen med Aiden var det tydelig at hun var en skikkelig dramaqueen, ettersom hun ikke taklet at ting var perfekt - og boom, der møtte hun Big og var utro. Mot verdens snilleste mann. Hun snakket konstant om seg selv og virket sjeldent/aldri omsorgsfull ovenfor vennene sine. Charlotte, Miranda og Samantha derimot var alle snille mot hverandre og brydde seg om hverandre. Viste åpenbar interesse for det andre sa. Men det gjorde ikke Carrie. Lurer på om det var meningen at Carrie skulle være slik, eller om SJP la opp til det selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Carrie da jeg så på det da jeg var yngre, men jeg fulgte aldri med på alt og så noen episoder her og noen episoder der. Så hele sulamitten fra start til slutt for et par år siden og Carrie var plutselig ikke så kul lenger! 

Av damene synes jeg Charlotte er veldig klassisk vakker, men synes egentlig alle 4 er flotte damer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er urovekkende å syns at hun har fin kropp når hun bare er slank/tynn og veltrent. Temmelig sikker på at hun er normalvektig, for det der er ikke en kropp jeg assosierer med undervekt. Nå har vi jo i Norge blitt veldig blinde på hva som er undervektig, normalvektig og overvektig med tanke på at overvekt blir ansett som normalt/"slank"/vanlig. Men det er en annen sak! Legger ved bilder av Carrie fra serien som viser at hun er slank og veltrent - man får IKKE en slik mage ved å bare være undervektig.

Nå skrev jeg at jeg har kjent/kjenner flere med tilsvarende kropp, og vet at de per definisjon er undervektige (BMI under 18,5). Selv har jeg en BMI på 19, og er i følge denne BMIen 2 kg unna undervekt. Jeg har tydelig mer fett på kroppen enn SJP. Jeg er med andre ord ikke blind på hva som er normalvekt og hva som er overvekt. På bildene du legger ved ser hun også klart større ut enn hun egentlig er/var. Hun er forøvrig en del mer formfull i dag enn hva hun var i Sex og singelliv sine glansdager. Det er også grunn til at man sier at kamera legger på 10 kg, og dette skjer mer på stillbilder enn på film. Jeg er enig i at hun ikke ser undervektig ut på bildene du la ved, men hun gjør det i serien. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt skummelt at flere her mener Carrie har drømmekroppen, for hun er/var garantert undervektig. Alle jeg har kjent med tilsvarende kropp har hatt en BMI under 18, og jeg har selv en BMI på 19, og har langt mer kjøtt på kroppen. Ikke at det er noe galt i å være naturlig tynn altså, men det er jo litt urovekkende at flere mener det er den fineste kroppen. 

Forøvrig syns jeg både Samantha, Charlotte og Carrie er pene, men ikke slående vakre. Miranda har et pent smil, men ellers et alt for kjedelig utseende, etter min mening. Gru

Grunnen til at jeg syns hun har en smashing kropp er fordi hun har en perfekt timeglassfigur. Og jeg tror den er ganske naturlig. (ikke operert)   Men ja, hun er tynn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Carrie opptrer egoistisk i hele serien, og det er kun Big meg her og Big meg der. Når hun ble sammen med Aiden var det tydelig at hun var en skikkelig dramaqueen, ettersom hun ikke taklet at ting var perfekt - og boom, der møtte hun Big og var utro. Mot verdens snilleste mann. Hun snakket konstant om seg selv og virket sjeldent/aldri omsorgsfull ovenfor vennene sine. Charlotte, Miranda og Samantha derimot var alle snille mot hverandre og brydde seg om hverandre. Viste åpenbar interesse for det andre sa. Men det gjorde ikke Carrie. Lurer på om det var meningen at Carrie skulle være slik, eller om SJP la opp til det selv. 

I beg to differ.  En av de fineste scenene fra hele serien.  ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, SupaWoman skrev:

I beg to differ.  En av de fineste scenene fra hele serien.  ❤️

Ah, den hadde jeg nesten glemt!!! Er fra filmen vel og merke, jeg var låst på serien her jeg satt, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skrev jeg at jeg har kjent/kjenner flere med tilsvarende kropp, og vet at de per definisjon er undervektige (BMI under 18,5). Selv har jeg en BMI på 19, og er i følge denne BMIen 2 kg unna undervekt. Jeg har tydelig mer fett på kroppen enn SJP. Jeg er med andre ord ikke blind på hva som er normalvekt og hva som er overvekt. På bildene du legger ved ser hun også klart større ut enn hun egentlig er/var. Hun er forøvrig en del mer formfull i dag enn hva hun var i Sex og singelliv sine glansdager. Det er også grunn til at man sier at kamera legger på 10 kg, og dette skjer mer på stillbilder enn på film. Jeg er enig i at hun ikke ser undervektig ut på bildene du la ved, men hun gjør det i serien. 

Vell, jeg er uenig i det meste du skriver. Og det er greit, vi kan være enige om å være uenige. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem er vel spesielt pene, kanskje foruten Charlotte. Men det var vel neppe poenget, om de hadde gått inn for å lage en serie med fire smellvakre kvinner så hadde de selvsagt valgt andre skuespillere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at den beinete tynne kroppen til Carrie er så populær..Veldig tynt timeglass, må man si. 

Anonymkode: 32960...b1f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Rart at den beinete tynne kroppen til Carrie er så populær..Veldig tynt timeglass, må man si. 

Anonymkode: 32960...b1f

Rart at man kan kalle Carrie sin kropp for veldig tynn, spør du meg. Hun er helt normalt.

Jeg liker slanke kvinner, hun Carrie sin BMI er egentlig helt MAX for meg. Beveger meg heller nedover enn oppover derfra. Om det er "sunt" eller ikke driter jeg i. Magen til Carrie har også alt for mye muskler. Kvinner skal være slanke ved å begrense inntaket, ikke ved å trene.

Anonymkode: 7191a...d28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent utseendemessing er det stort sprik i firkløveret. Charlotte er penest, men også Samantha har fine trekk. Carrie har jo det mye omtalte lange ansiktet, mens Miranda blir en grå (rød) mus.

Man ser her i tråden at mange tar med personlighet etc i bedømmingen, og der kommer Carrie dårlig ut. Charlotte fremstår kanskje litt mer kjedelig enn de andre, men ville utvilsomt vært den man ville ønsket som partner også når det gjelder personlighet/væremåte.

Anonymkode: 32fc2...a94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart at man kan kalle Carrie sin kropp for veldig tynn, spør du meg. Hun er helt normalt.

Jeg liker slanke kvinner, hun Carrie sin BMI er egentlig helt MAX for meg. Beveger meg heller nedover enn oppover derfra. Om det er "sunt" eller ikke driter jeg i. Magen til Carrie har også alt for mye muskler. Kvinner skal være slanke ved å begrense inntaket, ikke ved å trene.

Anonymkode: 7191a...d28

Det bestemmer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er interessant å lese om hvor dårlig SJP og de nye manusforfatterne behandlet Kim Cattrall. Noe som etterhvert endte med at Samantha's karakter bare ble en parodi på en nymfoman klovn, og hun endte med å trekke seg ut fra hele franchisen (og det ble ingen tredje film). Mange tror det bunnet i sjalusi fra SJP, siden den ti år eldre Cattrall både var vakrere og en bedre skuespiller (hun stjal alltid scenen hun var i, kanskje derfor Carrie så sjelden sitter ved siden av henne ved lunsjbordet?).

f26fa55b5bb7c209744313dfb259a34b.jpg

976caa827dcab02d96a313aad74ca783.jpg

Anonymkode: e32de...dae

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...