AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #21 Del Skrevet 1. april 2019 Carrie er ikke noe spesielt pen, men fordi hun er så sjarmerende i serien så gjør det henne automatisk penest av dem alle. Anonymkode: 0f40c...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. april 2019 #22 Del Skrevet 1. april 2019 Jeg har alltid likt Carrie best, jeg. Sjarmerende. Kult hår. Kul stil. Slank og velformet. Fint ansikt også, selv om hun kanskje er litt "lang i trynet". Hun var penere som ung, da, men det gjelder vel de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. april 2019 #23 Del Skrevet 1. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen til Carrie er helt sinnssyk. Er drømmekroppen min, med godt trykk på drømme, for det er uoppnåelig for meg, hehe. Jeg syns alle er pene på sin måte og jeg klarer ikke velge, så derfor jeg ble nysgjerrig på andres meninger. I serien liker jeg ikke Carrie i det hele tatt. Miranda er den jeg liker best, etterfulgt av Samantha og deretter Charlotte. Jeg elsker relasjonen Charlotte har til Harry, og hele forholdet deres og veien dit syns jeg er spennende, men det er egentlig det eneste jeg syntes har vært interessant med Charlotte i serien. Miranda er underholdende, morsom, tøff og veldig "relatable". Samantha er også underholdende og artig. Av mennene klarer jeg ikke velge, haha. Er mange bra menn i serien. Anonymkode: 70bd8...f9a Mr BIg....åh drømm!! Nå har han ødelagt hele utseendet ved å ta øyelokksoperasjon. Det var jo øynene som var det mest sexy ved han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #24 Del Skrevet 1. april 2019 Charlotte er vakker. Men Miranda er intelligent, pessimistisk og kynisk. Jeg liker MiIranda best. Anonymkode: 2a45b...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. april 2019 #25 Del Skrevet 1. april 2019 Charlotte er igrunn den eneste av dem jeg har ansett som pen. Samantha er kanskje egentlig pen, særlig da hun var yngre, men av det jeg har sett av serien såpass usjarmerende at det på mange måter påvirker hvordan en oppfatter utseendet hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #26 Del Skrevet 1. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen til Carrie er helt sinnssyk. Er drømmekroppen min, med godt trykk på drømme, for det er uoppnåelig for meg, hehe. Jeg syns alle er pene på sin måte og jeg klarer ikke velge, så derfor jeg ble nysgjerrig på andres meninger. I serien liker jeg ikke Carrie i det hele tatt. Miranda er den jeg liker best, etterfulgt av Samantha og deretter Charlotte. Jeg elsker relasjonen Charlotte har til Harry, og hele forholdet deres og veien dit syns jeg er spennende, men det er egentlig det eneste jeg syntes har vært interessant med Charlotte i serien. Miranda er underholdende, morsom, tøff og veldig "relatable". Samantha er også underholdende og artig. Av mennene klarer jeg ikke velge, haha. Er mange bra menn i serien. Anonymkode: 70bd8...f9a Steve er den beste av mennene. Jeg ville hatt en slik fyr. Uten tvil. Anonymkode: 2a45b...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #27 Del Skrevet 1. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Steve er den beste av mennene. Jeg ville hatt en slik fyr. Uten tvil. Anonymkode: 2a45b...bd3 Jeg var småforelska i Adrian! 😍 Ble så skuffet da det ble slutt mellom han og Carrie. Anonymkode: 53e4a...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 1. april 2019 #28 Del Skrevet 1. april 2019 Carrie. Hun er den mest særpregede og fascinerende av dem. Charlotte er kjedelig standardpen og de andre to er som hvem som helst på gaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #29 Del Skrevet 1. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var småforelska i Adrian! 😍 Ble så skuffet da det ble slutt mellom han og Carrie. Anonymkode: 53e4a...c2f Aiden? Nei, har var så ødelagt. Steve er søt, og han ser flinkest ut i senga. Anonymkode: 2a45b...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #30 Del Skrevet 1. april 2019 Charlotte er klassisk pen. Symmetrisk. Samantha er sexy. Carrie er I beste fall søt. Miranda er den karakteren jeg liker best, men utseendet hennes er vanskelig å definere. Hvorfor jeg svarer på dette aner jeg ikke. Anonymkode: b8fa4...b57 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #31 Del Skrevet 2. april 2019 Syns Samantha er penest. Og den beste skuespilleren. Deretter Carrie. Anonymkode: 02d00...1fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #32 Del Skrevet 2. april 2019 Lurer på hvordan folk synes at Carrie er sjarmerende. Hun er ego, bruker vennene sine, snakker hele tiden om seg selv, blir misunnelig når eksene hennes går videre, behandlet Aiden som dritt. Ville løpt unna om hun ville bli venn med meg. F.eks ble hun sur da Charlotte ikke ville låne henne penger. Ikke positivt at Carrie kun bruker penger på sko og klær og ikke har spart et øre. Hun inviterte Samantha på togtur, lovde at det skulle bli en morsom jentetur, men brukte henne bare for å møte Mr. Big på hotellet. Kastet henne ut av badekaret så hun kunne pule Big. Og husker jeg rett begynte hun å plapre om seg selv da Sam fortalte om at hun hadde fått brystkreft(?). Sutret som en drittunge da en av kjærestene hennes tok henne med på hyttetur. Listen går videre... Rekkefølgen min er Sam, Charlotte, Miranda, Carrie. Anonymkode: 6e544...303 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #33 Del Skrevet 2. april 2019 21 timer siden, SupaWoman skrev: Mr BIg....åh drømm!! Nå har han ødelagt hele utseendet ved å ta øyelokksoperasjon. Det var jo øynene som var det mest sexy ved han. Neiii, har han?!? Må google, men gruer for å se. Charlotte er den peneste, men det fineste og kuleste i serien er jo firkløveret som helhet. Anonymkode: 22622...1f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #34 Del Skrevet 2. april 2019 Charlotte selvsagt, et er da ikke noe å lure på. Anonymkode: 0dc88...1a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #35 Del Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neiii, har han?!? Må google, men gruer for å se. Anonymkode: 22622...1f2 Nå vel, jeg har sett mye verre ansiktsskjending som følge av operasjoner enn tilfellet er for han. Anonymkode: 22622...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #36 Del Skrevet 2. april 2019 Har hun som spiller Carrie gjort noe med fjeset sitt? Synes det er noe ukjenkjennelig når man ser bilder av idag og bilder fra serien. Skjønner at folk blir eldre, men er ikke det jeg tenker på, er som om noen av trekkene er litt annerledes... Forøvrig synes jeg de er ulike dametyper så vanskelig å sammenligne, men jeg synes Charlotte er klassisk pen, Miranda er søt, Samantha er pen og sexy, Carrie er sjarmerende. Anonymkode: 7e2b3...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. april 2019 #37 Del Skrevet 2. april 2019 Skjønner jeg har en annen smak enn mange andre som bare syns Carrie er "sjarmerende". Jeg syns hun er dritpen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #38 Del Skrevet 2. april 2019 Ingen av dem. Oppskrytte og oversminkede alle sammen. Anonymkode: 3b217...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #39 Del Skrevet 2. april 2019 Litt skummelt at flere her mener Carrie har drømmekroppen, for hun er/var garantert undervektig. Alle jeg har kjent med tilsvarende kropp har hatt en BMI under 18, og jeg har selv en BMI på 19, og har langt mer kjøtt på kroppen. Ikke at det er noe galt i å være naturlig tynn altså, men det er jo litt urovekkende at flere mener det er den fineste kroppen. Forøvrig syns jeg både Samantha, Charlotte og Carrie er pene, men ikke slående vakre. Miranda har et pent smil, men ellers et alt for kjedelig utseende, etter min mening. Anonymkode: 74ad2...bf4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #40 Del Skrevet 2. april 2019 Charlotte er penest etter min mening. Ellers synes jeg det er morsomt å observere hvordan meningene mine har forandret seg med årene. Da serien gikk på TV syntes jeg Miranda var ei gneldrete burugle. Nå synes jeg hun er den beste karakteren personlighetsmessig (og også den mest realistiske). Hun har også utrolig pene øyne. Anonymkode: 0f269...60f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå